Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE 18 iunie Cupa Mondiala. Din nou cifre spectaculoase in meciurile de ieri de la TVR 1. Ce au facut Blondele lui Negru?

Published

on

Reclame

Partidele disputate ieri, 18 iunie 2014 din cartul CM Brazilia au fost lider de audienta la TVR 1.

 

RADAR DE MEDIA si TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta cifrele de audienta inregistrate pe intervalul orar de difuzare a meciurilor RUSIA -COREEA DE SUD (scor 1-1), AUSTRALIA – OLANDA (2-3) si SPANIA – CHILE (0-2), toate segmentele de public, cifre furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

RUSIA – COREEA DE SUD, interval orar de difuzare, 01:00-03:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL TVR 1 a fost lider de audienta in intervalul orar monitorizat cu 2.5% rating si o cota de piata de 22.8% share, in total peste 456.000 telespectatori pe minut au urmarit partida Rusia – Coreea de sud, scor final 1-1.
  • PUBLICUL URBAN Locul 1 la orase a fost ocupat tot de TVR 1 cu 2.6% rating si o cota de piata de 22.8% share. Locul 2 a fost ocupat de Pro TV cu 1.3% rating si o cota de piata de 10.9%.
  • PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a ocupat prima pozitie si la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani cu 2,9% rating si o cota de piata de 22,4% share, in total  149.000 telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

AUDIENTE TV 18 iunie 2014 Meci RUSIA COREEA DE SUD NATIONAL

 

AUSTRALIA – OLANDA, interval orar de difuzare, 19:00-21:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL In intervalul orar monitorizat (prime time) TVR 1 a condus in topul audientelor reusind sa intreaca Pro Tv care a difuzat Stirile de la ora 19, Observator sau Stirile Kanal D. Astfel, TVR 1 a inregistrat 6.3% rating si o cota de piata de 17.8% share, in total 1.173.000 telespectatori pe minut.
  • PUBLICUL URBAN TVR 1 a fost lider de audienta si la orase cu 6.7% rating si o cota de piata de 16.8% share, in total 681.000 telespectatori pe minut.
  • PUBLICUL COMERCIAL Locul 1 a fost ocupat de Pro TV cu 6,3% rating si o cota de piata de 19.9% share, locul 2 a fost adjudecat de TVR 1 cu 5.4% rating si o cota de piata de 17,1% la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

 

AUDIENTE TV 18 iunie 2014 Meci AUSTRALIA OLANDA NATIONAL

 

SPANIA – CHILE, interval orar 22:00-24:00

 

  • PUBLICUL NATIONAL Cea de-a treia partida a zilei a inregistrat audient mai mari, astfel TVR 1 a ocupat prima pozitie in clasament cu  8.3% rating si o cota de piata de 19.9%, in total 1.537.000 telespectatori pe minut au urmarit cu sufletul la gura evolutia Spaniei si Chilei, scor final 0-2.
  • PUBLICUL URBAN TVR 1 a fost lider de audienta si la orase cu 8.7% rating si o cota de piata de 20.2%, in total 882.000 telespectatori pe minut. Locul 2 a fost adjudecat de Antena 1 cu 4.7% rating si o cota de piata de 10.8%. (Partida Spania – Chile s-a intersectat pe acest interval orar cu emisiune Te pui cu Blondele de la TVR 1 20:30-23:00)
  • PUBLICUL COMERCIAL TVR 1 a ocupat din nou prima pozitie cu 8.6% rating 22.6% share, in total 440.000 telespectatori pe minut la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, conform cifrelor furnizate de Kantar Media si prelucrate de SRTv.

 

AUDIENTE TV 18 iunie 2014 Meci SPANIA CHILE NATIONAL

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media, date prelucrate de SRTv

Interpretare Grafice: Radar de Media

RADAR DE MEDIA SI TELEVIZIUNEA ROMANA va prezinta zilnic toate cifrele de audienta a meciurilor de fotbal de la CM Brazilia 2014

 

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Seriale2 ore ago

Vasile vrea să-l facă profesor pe Giani: ”Tu ești bun pe școala vieții! Cum de atâția ani n-ai murit de foame, mă? Îți spun sincer, e chiar o minune!”

AUDIENȚE TV2 ore ago

AUDIENȚE TV Ei sunt primii concurenți care au ajuns în bucătăria MasterChef! Cel mai intens show de cooking a fost lider absolut de audiență!

Reality Show3 ore ago

Omid Ghannadi despre familia pe care o va cunoaște diseară, la Visuri la cheie: „Pentru mine, acestă întâlnire a fost dureroasă!”

ENTERTAINMENT19 ore ago

Guess Who – *exemplu, un nou videoclip

A-Z NEWS20 de ore ago

RADOR Radio România a primit premiul Francofoniei pentru fact-checking

Monden22 de ore ago

Cât au strâns la nuntă Monica Bîrlădeanu și Valeriu Gheorghiță. Câțiva invitați au chefuit pe gratis, au mâncat și au băut, dar au lăsat plicurile goale

AUDIENȚE TVo zi ago

MasterChef România intră în etapa confruntărilor! Aseară, cel mai intens cooking show al momentului a fost lider absolut de audiență! – galerie foto&video

Cinemao zi ago

Megalopolis de Francis Ford Coppola, filmul epopee cu imagine semnată de românul Mihai Mălaimare Jr., va deschide ediția XV a Les Films de Cannes à Bucarest

Businesso zi ago

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Cinemao zi ago

Mircea Bravo, Costel și Maria Popovici joacă într-o comedie „mortală”! Vezi trailer-ul oficial Moartea în vacanță

Businesso zi ago

Partslife Romania marcheaza doi ani de activitate: impact semnificativ asupra mediului si educatiei

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending