AUDIENTE A doua confruntare dintre Ponta si Iohannis a fost castigata de B1. Cine a fost pe locul 2? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE A doua confruntare dintre Ponta si Iohannis a fost castigata de B1. Cine a fost pe locul 2?

Published

on

A doua confruntare dintre Victor Ponta si Klaus Iohannis de la B1 a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. Dezbaterea de la B1 a inregistrat audienta mai mari fata de prima confruntare de la Realitatea TV. Dezbaterea a fost preluata si de postul Digi 24 care a reusit sa obtina locul 5 aseara in audienta.

 

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate de posturile de televiziune, miercuri 12 noiembrie 2014, in intervalul orar 19:58-21:29 pe toate segmentele de public. Cifrele sunt furnizate de Kantar Media.

 

Aici sunt cifrele inregistrate in timpul primei confruntari de la Realitatea TV din data de 11 noiembrie 2014. 

 

PUBLICUL NATIONAL 

Pe segmentul publicului national postul de Stiri B1 a fost lider de audienta cu 9.6% rating si o cota de piata de 16,4% reusind sa intreaca Pro TV care a difuzat Visuri la Cheie (20:30-22:30). Kanal D a optinut pozitia a III -a cu serialul turcesc „Tradarea”.

 

Audiente tv 12 nov 2014 - dezbatere ponta iohannis b1 (2)

 

PUBLICUL URBAN

Si la nivelul oraselor B1 a fost lider de audienta cu 10.2% rating si o cota de piata de 18.3%, iar pozitia a doua a fost ocupata de Kanal D si apoi Pro TV. Digi 24 care a preluat dezbaterea de la B1 a fost pe locul 5.

 

Audiente tv 12 nov 2014 - dezbatere ponta iohannis b1 (3)

 

PUBLICUL COMERCIAL

La nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani B1 a fost lider de audienta pe tot parcursul confruntarii dintre cei doi finalisti ai alegerilor prezidentiale cu 8.4% rating si o cota de piata de 18,3%. Locul 2 a fost adjudecat de Pro TV, iar locul 3 de Antena 1.

 

Audiente tv 12 nov 2014 - dezbatere ponta iohannis b1 (1)


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending