Connect with us

AUDIENȚE TV

Aseară, când Asia Express a fost lider detașat de piață, CRBL şi Oase au câştigat singura imunitate a etapei

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

O nouă etapă Asia Express – Drumul Elefantului, reality-show difuzat aseară pe Antena 1, i-a provocat pe concurenții rămași în competiție să lupte pe cont propriu. În vreme ce Ana Morodan, Robert, CRBL, Cocuța și Șerban Copoț au rămas alături de Gina Pistol pentru a îndeplini o serie de jocuri, Teleșpan, Ruby, Oase, Boantă și George Vintilă, au plecat pe traseu, îndeplinind, la rândul lor, misiuni: “Nu înțeleg exact ce se întâmplă și de ce, mai ales, faci asta?”, a spus Bogdan Boantă indignat. Telespectatorii le-au fost aproape pas cu pas, ediţia de asearã Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de piaţã, pe toate categoriile de public.

 

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 1.850.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:48, mult peste dublu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 839.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.5 puncte de rating și 24 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.7 puncte de rating și 16.1 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.6 puncte de rating și 12.9% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 7.4 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.7 puncte de rating și 12.6 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.3 puncte de rating și 22 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 15.2% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 5.8 puncte de rating și 13.5% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 6.8 puncte de rating și 15.3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6 puncte de rating și 13.5% cota de piață.

Ziua a început cu o altă veste neașteptată pentru cuplul George-Șerban, care, în urma elefantului verde ce i-a salvat etapa trecută, au intrat în luptă cu un handicap, nimeni altul decât Oase. Având în vedere că George a fost cel care a plecat pe Drumul Elefantului, a avut misiunea grea de a avea grijă de Oase, de a-i căra ghiozdanul și de a-l aștepta dacă ajunge înaintea lui: „Mi se pare greu, mai ales la autostop, pentru că am ca responsabilitate două bagaje”.

 

Deși separați, coechipierii au depins unul de celălat. În funcție de rezultatele la jocuri obţinute de vedetele rămase alături de Gina Pistol, cei aflați pe drum s-au bucurat de o serie de avantaje, sau dezavantaje, în funcție de cât de bine s-au clasat colegii lor de echipă.

Pentru că CRBL s-a descurcat fără probleme în prima provocare a serii, aceea de a îmbrăca o localnică din mahala cu haine și accesorii tradiționale, Oase a avut șansa de a nu îndeplini următoarea misiune. La polul opus a stat George Vintilă, care a fost nevoit să facă un puzzle de două ori, din cauza faptului că Șerban Copoț a fost ultimul care a îndeplinit provocarea Ginei. Avantajul lui Oase a continuat și în următoarea probă, datorită lui CRBL, motiv pentru care a putut continua cursa către următorul punct de oprire încă 30 de minute, cu aceeași mașină, în vreme ce restul concurenților au fost nevoiți să coboare mai repede și să își caute cazare.

 

Cea mai grea misiune a ediției de duminică seară a fost cazarea. În vreme ce Ana Morodan, CRBL, Cocuța, Șerban și Robert, concurenții rămași cu Gina, au fost nevoiți să convingă un localnic să îi primească pe toți cinci peste noapte, Teleșpan, Oase, Boantă, George și Ruby și-au căutat un acoperiș pe cont propriu: „Nu știu dacă mă gândeam vreodată că voi spune asta, dar îmi este dor să dorm cu CRBL”, a spus Oase. Teleșpan, Boantă și Ruby și-au unit forțele și, chiar dacă nu au avut parte de ajutorul coechipierilor, au făcut echipă pentru a rezolva problema cazării, dormind împreună într-un ashram.

 

Dis-de-dimineață, plecarea în cursă a vedetelor aflate în misiune a depins de rezultatul obținut de vedetele rămase să îndeplinească jocurile alături de Gina Pistol. Tot CRBL a fost cel care a obținut primul loc în clasament cu o probă fizică și, implicit, un nou avantaj pentru coechipierul său: acela de a porni primul în cursă. Ruby a fost ultima care a început traseul către următoarea misiune, din cauza faptului că Robert a terminat jocul impus de Gina cu mult după ceilalți concurenți.

 

Miza de duminică seară, singura imunitate a etapei, a fost oferită primei echipe care s-a reunit la punctul de control. După o ediție în care CRBL s-a descurcat impecabil la jocuri, coechipierul său, Oase a fost primul ajuns la steagul Asia Express, motiv pentru care cei doi și-au asigurat locul în următoarea etapă și au câștigat dreptul de a petrece restul zilelor la hotel: Mi s-a părut incredibil!”, a spus CRBL la finalul zilei.

 

 
Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National 
 Perioada 31 martie 2019 
   

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0