Connect with us

AUDIENȚE TV

Aseară, când Asia Express a fost lider detașat de piață, CRBL şi Oase au câştigat singura imunitate a etapei

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

O nouă etapă Asia Express – Drumul Elefantului, reality-show difuzat aseară pe Antena 1, i-a provocat pe concurenții rămași în competiție să lupte pe cont propriu. În vreme ce Ana Morodan, Robert, CRBL, Cocuța și Șerban Copoț au rămas alături de Gina Pistol pentru a îndeplini o serie de jocuri, Teleșpan, Ruby, Oase, Boantă și George Vintilă, au plecat pe traseu, îndeplinind, la rândul lor, misiuni: “Nu înțeleg exact ce se întâmplă și de ce, mai ales, faci asta?”, a spus Bogdan Boantă indignat. Telespectatorii le-au fost aproape pas cu pas, ediţia de asearã Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de piaţã, pe toate categoriile de public.

 

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, peste 1.850.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:48, mult peste dublu faţã de Pro Tv, care era urmãrit atunci de doar 839.000 de telespctatori. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.5 puncte de rating și 24 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.7 puncte de rating și 16.1 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5.6 puncte de rating și 12.9% cota de piață. Și la nivel național cel mai dur reality-show a fost pe primul loc în clasament, cu o medie de 7.4 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 5.7 puncte de rating și 12.6 % cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.3 puncte de rating și 22 % cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 15.2% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 5.8 puncte de rating și 13.5% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o audiență medie de 6.8 puncte de rating și 15.3 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6 puncte de rating și 13.5% cota de piață.

Ziua a început cu o altă veste neașteptată pentru cuplul George-Șerban, care, în urma elefantului verde ce i-a salvat etapa trecută, au intrat în luptă cu un handicap, nimeni altul decât Oase. Având în vedere că George a fost cel care a plecat pe Drumul Elefantului, a avut misiunea grea de a avea grijă de Oase, de a-i căra ghiozdanul și de a-l aștepta dacă ajunge înaintea lui: „Mi se pare greu, mai ales la autostop, pentru că am ca responsabilitate două bagaje”.

 

Deși separați, coechipierii au depins unul de celălat. În funcție de rezultatele la jocuri obţinute de vedetele rămase alături de Gina Pistol, cei aflați pe drum s-au bucurat de o serie de avantaje, sau dezavantaje, în funcție de cât de bine s-au clasat colegii lor de echipă.

Pentru că CRBL s-a descurcat fără probleme în prima provocare a serii, aceea de a îmbrăca o localnică din mahala cu haine și accesorii tradiționale, Oase a avut șansa de a nu îndeplini următoarea misiune. La polul opus a stat George Vintilă, care a fost nevoit să facă un puzzle de două ori, din cauza faptului că Șerban Copoț a fost ultimul care a îndeplinit provocarea Ginei. Avantajul lui Oase a continuat și în următoarea probă, datorită lui CRBL, motiv pentru care a putut continua cursa către următorul punct de oprire încă 30 de minute, cu aceeași mașină, în vreme ce restul concurenților au fost nevoiți să coboare mai repede și să își caute cazare.

 

Cea mai grea misiune a ediției de duminică seară a fost cazarea. În vreme ce Ana Morodan, CRBL, Cocuța, Șerban și Robert, concurenții rămași cu Gina, au fost nevoiți să convingă un localnic să îi primească pe toți cinci peste noapte, Teleșpan, Oase, Boantă, George și Ruby și-au căutat un acoperiș pe cont propriu: „Nu știu dacă mă gândeam vreodată că voi spune asta, dar îmi este dor să dorm cu CRBL”, a spus Oase. Teleșpan, Boantă și Ruby și-au unit forțele și, chiar dacă nu au avut parte de ajutorul coechipierilor, au făcut echipă pentru a rezolva problema cazării, dormind împreună într-un ashram.

 

Dis-de-dimineață, plecarea în cursă a vedetelor aflate în misiune a depins de rezultatul obținut de vedetele rămase să îndeplinească jocurile alături de Gina Pistol. Tot CRBL a fost cel care a obținut primul loc în clasament cu o probă fizică și, implicit, un nou avantaj pentru coechipierul său: acela de a porni primul în cursă. Ruby a fost ultima care a început traseul către următoarea misiune, din cauza faptului că Robert a terminat jocul impus de Gina cu mult după ceilalți concurenți.

 

Miza de duminică seară, singura imunitate a etapei, a fost oferită primei echipe care s-a reunit la punctul de control. După o ediție în care CRBL s-a descurcat impecabil la jocuri, coechipierul său, Oase a fost primul ajuns la steagul Asia Express, motiv pentru care cei doi și-au asigurat locul în următoarea etapă și au câștigat dreptul de a petrece restul zilelor la hotel: Mi s-a părut incredibil!”, a spus CRBL la finalul zilei.

 

 
Sursa:Kantar Media    
Copyright:ARMADATA S.R.L.    
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group  
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National  
  Perioada 31 martie 2019  
     

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: