Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE. Cel de-al doilea sezon ”Gospodar fără pereche” s-a lansat pe prima poziție! Vezi aici clasamentul audiențelor.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% share, spre deosebire Antena 1, care a reușit să obțină cu 3.9 puncte de rating și 12.8% share.

Aproximativ 1.3 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit prezentările gopodarilor.

Ieri seară Gospodar fără pereche le-a făcut cunoștință telespectatorilor cu cei 13 bărbați care își doresc să își găsească femeia potrivită alături de care să își întemeieze o familie și cu care să împartă toată bucuriile vieții. Gospodării frumoase, peisaje de poveste, liniștea pe care o oferă traiul la țară, departe de zgomotul orașului, sunt doar câteva elemente din întregul univers al gospodarilor. Anamaria Prodan Reghecamp a dezbătut cu Ionuț Cucu, Alexandru Abramiuc, Bogdan Năstase și Julieta Vescan, foști protagoniști în sezonul trecut, cum se descurcă noii gospodari.

Cei 13 gospodari sunt oameni muncitori, care au clădit pe propriile forțe fermele, cu sacrificii mari de timp, astfel ei și-au dat seama că singurul lucru care le lipsește este femeia potrivită!

Primul gospodar prezentat a fost Dorin Nacreală, un cioban unic! Cele mai mari pasiuni ale lui sunt oile și muzica, astfel el le cântă oilor în fiecare zi la saxofon și o face foarte bine! Își dorește o femeie careia să îi placă viața la țară și să îi fie alături.

Daniel Barbu este un gospodar școlit în agronomie, care își aduce aportul de businessman în afacerea începută de tatăl său. Cel mai important lucru pentru el este să nu uite de unde a plecat. De la femeia ideală își dorește să îl iubească pentru el, nu pentru situația financiară.

Alin Bobină este gospodarul universal cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! El știe să facă de toate în casă, dar și în munca cu animalele. Împarte sarcinile cu fratele lui mai mic, care îi seamană foarte bine. Alin își dorește să găsească o femeie careia să îi ofere totul.

Sergiu Pop este legumicultor și agricultor, însă pe lângă munca pământului, el cântă și la biserică. Este un băiat harnic, muncitor și familist, care își dorește o femeie alături de care să poată întemeia o familie.

Sandu Morariu este ciobănașul singurel, vorbăreț, modest și harnic. Caii și oile sunt marile lui pasiuni. Sandu este crede că libertatea pe care o are în colțul lui de natură nu poate fi cumpărată cu bani și își dorește o femeie care să îl ajute să țină gospodăria și care să îl iubească.

Cătălin Dragu este cel mai tânăr gospodar! La numai 23 de ani el are în gestiune multe solarii pe care le lucrează împreună cu familia lui.Este un băiat liniștit, care își dorește să cunoască o femeie harnică.

Neluțu Turic este o fire blândă de ardelean! El este obișnuit să facă de toate: are grijă de casă, face mâncare, crește animale și lucrează pământul. Neluțu vrea să găsească o femeie bună care să îl ajute cu treburile casnice.

Dan Dicu este haiducul complet care promovează istoria locului în care trăiește. El are o herghelie de cai faimoasă în zonă și se ocupă intens de creșterea lor. Pentru el femeia ideală trebuie să fie înțelegătoare și să fie dispusă să accepte traiul la țară.

Mihai Ambruș a terminat două facultăți și este un gospodar care ține pasul cu tehnologia! El se ocupă cu creșterea vacilor pe care le urmărește pe GPS, iar marea lui pasiune este genetica. El folosește genetică performantă pentru înseminarea artificială a vacilor, astfel încât să obțină o producție mai mare de lapte și creștere musculară. El își dorește o femeie cu care să împartă toate roadele muncii sale.

Frații Boar, Vasile și Adrian, se completează perfect! Unul se ocupa mai mult cu creșterea animalelor, iar celălalt se ocupă cu munca câmpului. După ce și-au pierdut mama, au rămas doar cu tatăl și au fost nevoiți să se descurce singuri și cu treaba în casă. Ei sunt veseli, glumeți și plini de viață. Cei doi își doresc să cunoască două femei care să aibă grijă de casă și care să le fie alături.

Tomiță Stănilă este barman retras în agricultură pentru că și-a dat seamă că are prea puțin timp. El cultivă legume bio și crede că singurătatea e tristă, iar el este un om vesel. Cel mai mult își dorește să își găsească perechea cu adevărat.

Neluțu Serafincean este un om calm și harnic, care a muncit toată viață pentru a avea o fermă adevărată! El iubește animalele și este student la facultatea de Zootehnie, iar înainte de asta a fost student la Medicina veterinară. Își dorește o femeie care să îi împărtășească pasiunea.

De astăzi s-au deschis încrierile pentru a-i cunoaște pe gospodarii prezentați! Fetele cărora le-a căzut cu tronc unul dintre gospodari se pot înscrie la numărul de telefon 0728.188.511, valabil și pe Whatsapp, sau pe gospodarfarapereche.protv.ro pentru a-l cunoaște și pentru a-și încerca norocul în dragoste!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Gospodar fără pereche”, ieri 25 mai:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.77.21293.2
Kanal D14.55.3953.9
Antena 18.53.1556.4
Antena 36.72.5442.4
Romania TV5.72.1372.0

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.66.5630.2
Kanal D13.04.8465.6
Antena 18.03.0285.5
Antena 38.03.0285.2
Romania TV4.81.8171.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.27.1315.1
Antena 112.83.9174.4
Kanal D12.33.7167.3
Boomerang2.80.938.3
Antena 32.70.836.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Ce se întâmplă, doctore? – record de audiență de la lansarea emisiunii

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Duminică, 9 decembrie, ediția Ce se întâmplă, doctore? a obținut cea mai bună cotă de piață de la lansarea emisiunii (6 octombrie 2007): 29.4%.

Emisiunea prezentată de Oana Cuzino a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban, național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a condus cu 5.6 puncte de rating și 29.4% share, de peste patru ori mai mult față de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a obținut numai 1.2 puncte de rating și 6.5% share. La nivel național, aproximativ 1 milion de români au urmărit sfaturile și recomandările specialiștilor de la Ce se întâmplă, doctore?.

„Suntem constienți că în era internetului lumea se poate informa și din alte surse, mai la îndemână, dar faptul că audiența emisiunii a fost foarte bună nu doar duminică, ci pe tot parcursul acestui sezon ne dă încredere că suntem pe drumul cel bun. Și, totodată, ne pune în poziția actuală de a căuta și mai multe teme de discutie. Le mulțumim românilor de pretutindeni pentru încrederea pe care ne-o acordă de peste 11 ani”, a declarat Oana Cuzino.

Duminica aceasta de la ora 10:00, Oana Cuzino va vorbi la Ce se întamplă, doctore? cu Nadia Comăneci, cea mai bună gimnastă din toate timpurile, despre cum a reușit să ducă tradițiile culinare românești peste ocean. Nadia va sărbători Crăciunul cu familia ei la Oklahoma, cu sarmale și cozonaci, pregătite de cea care în urmă cu 42 de ani lua primul 10 din istoria gimnasticii mondiale.

În fiecare duminică de la ora 10:00, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? le aduce tuturor românilor cele mai proaspete și relevante informații despre sănătate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Audienţe de top pentru TVR 1, cu partida Olanda-România

Published

on

 
  • Peste 1.200.000 de telespectatori, în minutul de aur (20.24)

  • TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Următoarele meciuri ale reprezentativei României, cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00, ambele la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi nu au finalizat cu o victorie meciul cu Olanda de la Campionatul European din Franţa, handbalistele din Naţionala României au reuşit să adune românii împreună, la TVR, pentru a le susţine. Competiţia transmisă în exclusivitate de Televiziunea Română este de interes pentru tot mai mulţi telespectatori, partida de aseară (9 decembrie), cu Olanda, fiind cea mai vizionată de până acum.

Naţionala de handbal feminin a României a fost învinsă, ieri, în grupele principale de la Europeanul de handbal feminin 2018, de echipa Olandei, scor 29-24 (11-10), înfrângere în premieră la Campionatul European din acest an pentru fetele noastre. O victorie cu Olanda ne-ar fi asigurat calificarea automat în fazele superioare, acum însă tricolorele trebuie să câştige următoarele două meciuri, cu Spania şi Ungaria, pentru a accede în semifinale.

Partida dintre reprezentativele Olandei şi României a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial, finalul partidei înregistrând, la nivel naţional, peste 1.200.000 de telespectatori pentru TVR 1 (6,7% rating şi 12,2% cotă de piaţă, la ora 20.24).

Aproape 1 milion de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat aseară de Olanda la Europeanul din Franţa (5,1% rating şi 9,6% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.51-20.30.

Peste jumătate de milion de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta fetelor noastre cu puternica echipă a Olandei, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 5.3% şi o cotă de piaţă de 10,9% (512.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a înregistrat audienţe bune cu meciul de handbal Olanda-România: o medie de 4.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.8% (195.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe interval.

 

Următoarele partide ale României la CE de handbal sunt programate la TVR 1 şi TVR HD astfel: cu Spania – marţi, 11 decembrie, de la 19.00, şi cu Ungaria – miercuri, 12 decembrie, de la 19.00.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

Credit foto© Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei a fost lider de audienta! Iata cine sunt finalistii!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Alma Boiangiu, Dora Gaitanovici, Mădălina Coca și Bogdan Ioan sunt finaliștii sezonului 8 Vocea României!

Cei opt semifinaliști Vocea României au încântat vineri seară publicul cu reprezentațiile lor pline de sensibilitate, dramatism sau forță și au demonstrat cu prisosință că au calități vocale incredibile, dar și că știu foarte bine să facă spectacol și cum să ajungă mai aproape de cei care îi urmăresc. Concurenții au cântat cu bucurie și entuziasm și au dat totul pe scenă pentru a convinge că merită să meargă în marea finală. Telespectatorii și-au ales favoriții, iar în urma voturilor trimise de aceștia, cei patru finaliști ai sezonului 8 sunt: Alma Boiangiu, din echipa Tudor, Dora Gaitanovici, din echipa Irina, Mădălina Coca, din echipa Andra, și Bogdan Ioan, din echipa Smiley. Aceștia vor lupta vinerea viitoare pentru marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro.

Semifinala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 6.9 puncte de rating și 21.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:00, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Vineri, 14 decembrie, de la 20:30, patru concurenți cu voci formidabile, care au cucerit antrenorii și publicul cu momentele prezentate pe scena celei mai tari competiții a vocilor, vor aduce momente care cu siguranță vor uimi și vor bucura publicul. Alma, Dora, Mădălina și Bogdan încep pregătirile și repetițiile pentru marea finală și sunt hotărâți să-i convingă pe cei de acasă că merită să fie câștigătorii sezonului 8 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending