AUDIENȚE. Cel de-al doilea sezon ”Gospodar fără pereche” s-a lansat pe prima poziție! Vezi aici clasamentul audiențelor.

0
3653

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% share, spre deosebire Antena 1, care a reușit să obțină cu 3.9 puncte de rating și 12.8% share.

Aproximativ 1.3 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit prezentările gopodarilor.

Ieri seară Gospodar fără pereche le-a făcut cunoștință telespectatorilor cu cei 13 bărbați care își doresc să își găsească femeia potrivită alături de care să își întemeieze o familie și cu care să împartă toată bucuriile vieții. Gospodării frumoase, peisaje de poveste, liniștea pe care o oferă traiul la țară, departe de zgomotul orașului, sunt doar câteva elemente din întregul univers al gospodarilor. Anamaria Prodan Reghecamp a dezbătut cu Ionuț Cucu, Alexandru Abramiuc, Bogdan Năstase și Julieta Vescan, foști protagoniști în sezonul trecut, cum se descurcă noii gospodari.

Cei 13 gospodari sunt oameni muncitori, care au clădit pe propriile forțe fermele, cu sacrificii mari de timp, astfel ei și-au dat seama că singurul lucru care le lipsește este femeia potrivită!

Primul gospodar prezentat a fost Dorin Nacreală, un cioban unic! Cele mai mari pasiuni ale lui sunt oile și muzica, astfel el le cântă oilor în fiecare zi la saxofon și o face foarte bine! Își dorește o femeie careia să îi placă viața la țară și să îi fie alături.

Daniel Barbu este un gospodar școlit în agronomie, care își aduce aportul de businessman în afacerea începută de tatăl său. Cel mai important lucru pentru el este să nu uite de unde a plecat. De la femeia ideală își dorește să îl iubească pentru el, nu pentru situația financiară.

Alin Bobină este gospodarul universal cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! El știe să facă de toate în casă, dar și în munca cu animalele. Împarte sarcinile cu fratele lui mai mic, care îi seamană foarte bine. Alin își dorește să găsească o femeie careia să îi ofere totul.

Sergiu Pop este legumicultor și agricultor, însă pe lângă munca pământului, el cântă și la biserică. Este un băiat harnic, muncitor și familist, care își dorește o femeie alături de care să poată întemeia o familie.

Sandu Morariu este ciobănașul singurel, vorbăreț, modest și harnic. Caii și oile sunt marile lui pasiuni. Sandu este crede că libertatea pe care o are în colțul lui de natură nu poate fi cumpărată cu bani și își dorește o femeie care să îl ajute să țină gospodăria și care să îl iubească.

Cătălin Dragu este cel mai tânăr gospodar! La numai 23 de ani el are în gestiune multe solarii pe care le lucrează împreună cu familia lui.Este un băiat liniștit, care își dorește să cunoască o femeie harnică.

Neluțu Turic este o fire blândă de ardelean! El este obișnuit să facă de toate: are grijă de casă, face mâncare, crește animale și lucrează pământul. Neluțu vrea să găsească o femeie bună care să îl ajute cu treburile casnice.

Dan Dicu este haiducul complet care promovează istoria locului în care trăiește. El are o herghelie de cai faimoasă în zonă și se ocupă intens de creșterea lor. Pentru el femeia ideală trebuie să fie înțelegătoare și să fie dispusă să accepte traiul la țară.

Mihai Ambruș a terminat două facultăți și este un gospodar care ține pasul cu tehnologia! El se ocupă cu creșterea vacilor pe care le urmărește pe GPS, iar marea lui pasiune este genetica. El folosește genetică performantă pentru înseminarea artificială a vacilor, astfel încât să obțină o producție mai mare de lapte și creștere musculară. El își dorește o femeie cu care să împartă toate roadele muncii sale.

Frații Boar, Vasile și Adrian, se completează perfect! Unul se ocupa mai mult cu creșterea animalelor, iar celălalt se ocupă cu munca câmpului. După ce și-au pierdut mama, au rămas doar cu tatăl și au fost nevoiți să se descurce singuri și cu treaba în casă. Ei sunt veseli, glumeți și plini de viață. Cei doi își doresc să cunoască două femei care să aibă grijă de casă și care să le fie alături.

Tomiță Stănilă este barman retras în agricultură pentru că și-a dat seamă că are prea puțin timp. El cultivă legume bio și crede că singurătatea e tristă, iar el este un om vesel. Cel mai mult își dorește să își găsească perechea cu adevărat.

Neluțu Serafincean este un om calm și harnic, care a muncit toată viață pentru a avea o fermă adevărată! El iubește animalele și este student la facultatea de Zootehnie, iar înainte de asta a fost student la Medicina veterinară. Își dorește o femeie care să îi împărtășească pasiunea.

De astăzi s-au deschis încrierile pentru a-i cunoaște pe gospodarii prezentați! Fetele cărora le-a căzut cu tronc unul dintre gospodari se pot înscrie la numărul de telefon 0728.188.511, valabil și pe Whatsapp, sau pe gospodarfarapereche.protv.ro pentru a-l cunoaște și pentru a-și încerca norocul în dragoste!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Gospodar fără pereche”, ieri 25 mai:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 21:29-23:53
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 19.7 7.2 1293.2
Kanal D 14.5 5.3 953.9
Antena 1 8.5 3.1 556.4
Antena 3 6.7 2.5 442.4
Romania TV 5.7 2.1 372.0

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 21:29-23:53
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 17.6 6.5 630.2
Kanal D 13.0 4.8 465.6
Antena 1 8.0 3.0 285.5
Antena 3 8.0 3.0 285.2
Romania TV 4.8 1.8 171.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 21:29-23:53
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Pro TV 23.2 7.1 315.1
Antena 1 12.8 3.9 174.4
Kanal D 12.3 3.7 167.3
Boomerang 2.8 0.9 38.3
Antena 3 2.7 0.8 36.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.