Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE. Cel de-al doilea sezon ”Gospodar fără pereche” s-a lansat pe prima poziție! Vezi aici clasamentul audiențelor.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.0 puncte de rating și 23.2% share, spre deosebire Antena 1, care a reușit să obțină cu 3.9 puncte de rating și 12.8% share.

Aproximativ 1.3 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit prezentările gopodarilor.

Ieri seară Gospodar fără pereche le-a făcut cunoștință telespectatorilor cu cei 13 bărbați care își doresc să își găsească femeia potrivită alături de care să își întemeieze o familie și cu care să împartă toată bucuriile vieții. Gospodării frumoase, peisaje de poveste, liniștea pe care o oferă traiul la țară, departe de zgomotul orașului, sunt doar câteva elemente din întregul univers al gospodarilor. Anamaria Prodan Reghecamp a dezbătut cu Ionuț Cucu, Alexandru Abramiuc, Bogdan Năstase și Julieta Vescan, foști protagoniști în sezonul trecut, cum se descurcă noii gospodari.

Cei 13 gospodari sunt oameni muncitori, care au clădit pe propriile forțe fermele, cu sacrificii mari de timp, astfel ei și-au dat seama că singurul lucru care le lipsește este femeia potrivită!

Primul gospodar prezentat a fost Dorin Nacreală, un cioban unic! Cele mai mari pasiuni ale lui sunt oile și muzica, astfel el le cântă oilor în fiecare zi la saxofon și o face foarte bine! Își dorește o femeie careia să îi placă viața la țară și să îi fie alături.

Daniel Barbu este un gospodar școlit în agronomie, care își aduce aportul de businessman în afacerea începută de tatăl său. Cel mai important lucru pentru el este să nu uite de unde a plecat. De la femeia ideală își dorește să îl iubească pentru el, nu pentru situația financiară.

Alin Bobină este gospodarul universal cu un simț al umorului foarte bine dezvoltat! El știe să facă de toate în casă, dar și în munca cu animalele. Împarte sarcinile cu fratele lui mai mic, care îi seamană foarte bine. Alin își dorește să găsească o femeie careia să îi ofere totul.

Sergiu Pop este legumicultor și agricultor, însă pe lângă munca pământului, el cântă și la biserică. Este un băiat harnic, muncitor și familist, care își dorește o femeie alături de care să poată întemeia o familie.

Sandu Morariu este ciobănașul singurel, vorbăreț, modest și harnic. Caii și oile sunt marile lui pasiuni. Sandu este crede că libertatea pe care o are în colțul lui de natură nu poate fi cumpărată cu bani și își dorește o femeie care să îl ajute să țină gospodăria și care să îl iubească.

Cătălin Dragu este cel mai tânăr gospodar! La numai 23 de ani el are în gestiune multe solarii pe care le lucrează împreună cu familia lui.Este un băiat liniștit, care își dorește să cunoască o femeie harnică.

Neluțu Turic este o fire blândă de ardelean! El este obișnuit să facă de toate: are grijă de casă, face mâncare, crește animale și lucrează pământul. Neluțu vrea să găsească o femeie bună care să îl ajute cu treburile casnice.

Dan Dicu este haiducul complet care promovează istoria locului în care trăiește. El are o herghelie de cai faimoasă în zonă și se ocupă intens de creșterea lor. Pentru el femeia ideală trebuie să fie înțelegătoare și să fie dispusă să accepte traiul la țară.

Mihai Ambruș a terminat două facultăți și este un gospodar care ține pasul cu tehnologia! El se ocupă cu creșterea vacilor pe care le urmărește pe GPS, iar marea lui pasiune este genetica. El folosește genetică performantă pentru înseminarea artificială a vacilor, astfel încât să obțină o producție mai mare de lapte și creștere musculară. El își dorește o femeie cu care să împartă toate roadele muncii sale.

Frații Boar, Vasile și Adrian, se completează perfect! Unul se ocupa mai mult cu creșterea animalelor, iar celălalt se ocupă cu munca câmpului. După ce și-au pierdut mama, au rămas doar cu tatăl și au fost nevoiți să se descurce singuri și cu treaba în casă. Ei sunt veseli, glumeți și plini de viață. Cei doi își doresc să cunoască două femei care să aibă grijă de casă și care să le fie alături.

Tomiță Stănilă este barman retras în agricultură pentru că și-a dat seamă că are prea puțin timp. El cultivă legume bio și crede că singurătatea e tristă, iar el este un om vesel. Cel mai mult își dorește să își găsească perechea cu adevărat.

Neluțu Serafincean este un om calm și harnic, care a muncit toată viață pentru a avea o fermă adevărată! El iubește animalele și este student la facultatea de Zootehnie, iar înainte de asta a fost student la Medicina veterinară. Își dorește o femeie care să îi împărtășească pasiunea.

De astăzi s-au deschis încrierile pentru a-i cunoaște pe gospodarii prezentați! Fetele cărora le-a căzut cu tronc unul dintre gospodari se pot înscrie la numărul de telefon 0728.188.511, valabil și pe Whatsapp, sau pe gospodarfarapereche.protv.ro pentru a-l cunoaște și pentru a-și încerca norocul în dragoste!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul emisiunii „Gospodar fără pereche”, ieri 25 mai:

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.77.21293.2
Kanal D14.55.3953.9
Antena 18.53.1556.4
Antena 36.72.5442.4
Romania TV5.72.1372.0

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.66.5630.2
Kanal D13.04.8465.6
Antena 18.03.0285.5
Antena 38.03.0285.2
Romania TV4.81.8171.6

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:29-23:53
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.27.1315.1
Antena 112.83.9174.4
Kanal D12.33.7167.3
Boomerang2.80.938.3
Antena 32.70.836.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-urile PRO TV “Gospodar fara pereche” si “Pe bune”, in fruntea audientelor!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni seară au continuat eliminările la Gospodar fără pereche! Telespectatorii au urmărit discuțiile dintre gospodari și pretendentele lor, dar și părerile mamelor acestora referitoare la posibilele nurori. În final, băieții au decis alături de care dintre fete vor să rămână până la următoarea eliminare.

Gospodar fără pereche a fost luni seară lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 9.0 puncte de rating și 25% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi,  ANTENA 1, care a obținut 4.7 puncte de rating și 13.1% share. La nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit aseară Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 20:54, peste 2.1 milioane de români au văzut aventurile gopodarilor.

Lunea viitoare, de la 20:30, lupta pentru inimile gospodarilor crește simțitor, iar fetele apelează la toate trucurile pentru a le rămâne alături până la final.

 

Quiz show-ul Pe bune?! a adus luni distracția în casele românilor

Aseară, Alina Eremia a făcut echipă cu Natanticu, iar Speak a luptat alături de Costi Diță în cel mai trăsnit quiz show, prezentat de Andi Moisescu. A fost o ediție Pe bune?! plină de distracție, energie, întrebări inedite și răspunsuri surprinzătoare.

Ediția Pe bune?! de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.1 puncte de rating și 19.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul secund, ANTENA 1, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 15.7% share.

Miercuri, de la 22:30, Pe bune?! revine cu o nouă ediție și cu două invitate pregătite de competiție, Ana Morodan și Ileana Badiu!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, pe podiumul audientelor cu „Exatlon”, sambata si duminica

Published

on

 

Duminica, 21 octombrie, Kanal D a fost lider de audienta in Prime Time, cu cea mai iubita competitie sportiva televizata, „Exatlon”, pe intreaga durata de difuzare a show-ului.

Statia s-a pozitionat pe primul loc in preferintele romanilor, atat la nivelul populatiei din intreaga tara, cat si la orase. In cele peste trei ore si jumatate de competitie sportiva televizata, Kanal D a fost lider de audienta, detasandu-se net de competitori. Peste 1.7 milioane de fani ai reality-ului „Exatlon” au urmarit aseara emisiunea difuzata la Kanal D.

Aseara, in intervalul 20:10 – 23:32, Kanal D a inregistrat 7,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 5,4% rating si 12,3% cota de piata, pe targetul All Urban. „Exatlon” a fost urmarit, pe intreaga durata de difuzare, in fiecare minut, de peste 1.3 milioane (1.312.000) de telespectatori din intreaga tara.

Minutul de aur, atins la 20:54, a fost si unul dintre momentele de tensiune maxima intre Faimosi si Razboinici, duelul intre Alin Andronic, de la Razboinici si Mirel Dragan , de la Faimosi, urmarit de 1.775.000 de romani.

Si editia de sambata a emisiunii „Exatlon” a plasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, la nivel National, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 7,9 puncte de rating si 18,5% cota de piata, la nivelul intregii tari, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, devansand statiile concurente. Aproape un milion si jumatate de romani au urmarit editia de sambata „Exatlon”, in fiecare minut al difuzarii, in cele peste trei ore de difuzare.

 

Audiente duminica, 21 octombrie

Target Natonal

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D7,316,41312 
 Pro TV4,610,4831 
 Antena 13,68,0643 
EXATLONDigiSport 13,37,4592 
20:05-23:43Prima TV2,65,9470 
 Romania TV2,65,8460 
 Antena 32,14,6369 
 TVR 11,84,1329 
 Look Plus1,53,4270 
 TVR 21,32,9232 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 21.10.2018     

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D5,412,3517
 DigiSport 14,710,8455
 Pro TV4,510,3433
EXATLONAntena 13,88,6362
20:05-23:43Antena 32,66,0253
 Romania TV2,45,4227
 Prima TV2,04,6193
 TVR 11,74,0167
 Pro 21,12,6110
 Look Plus1,12,5105
Source: Kantar Media Romania    
Date: 21.10.2018    

 

Audiente sambata, 20 octombrie

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,918,51418
 Pro TV7,016,31248
 Antena 15,913,81056
EXATLONAntena 32,45,7434
20:10-23:32Romania TV1,94,4340
 National TV1,63,7286
 TVR 21,12,6197
 DigiSport 11,12,5192
 Prima TV0,92,2168
 Pro 20,92,1163
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.10.2018    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniai, lider de audienta cu ultima etapa a auditiilor pe nevazute!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

S-a încheiat etapa audițiilor pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României, iar echipele antrenorilor sunt complete, însă mai mult decât atât, pentru prima dată în cea mai tare competiție a vocilor, Smiley și Tudor merg în runda Confruntărilor cu câte 15 concurenți, cu unul mai mult decât colegele lor, Andra și Irina.

Vineri seară, chiar dacă aveau câte 14 voci în echipă, antrenorii nu au rezistat atunci când au auzit două participante cu timbre vocale uimitoare și și-au întors scaunele pentru ele. A fost o ediție plină de energie, de momente care au ridicat publicul în picioare și de decizii surprinzătoare.

Cea de-a opta ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.8 puncte de rating și 31.4 % share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.4 puncte de rating și 12.8 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:49, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Tensiune, luptă și voci incredibile

Aseară, ultimii concurenți au urcat pe scena vocilor determinați să impresioneze și plini de entuziasm. Toți au fost răsplătiți cu aplauze din partea publicului, iar șapte dintre ei au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă în următoarea etapă a competiției, Confruntările. A fost un spectacol formidabil, melodiile interpretate au făcut sala să vibreze, iar antrenorii și-au folosit toate argumentele pentru a-și completa echipele cu cele mai bune voci din acest sezon. Chiar dacă avea formula completă, de 14, Smiley nu a rămas indiferent la auzul unei concurente, așa că s-a întors alături de colegii lui și a fost și ales. Însă Tudor nu s-a lăsat mai prejos și, aflându-se în aceeași situație, și-a întors scaunul pentru o concurentă, dar le-a întors și pe cele ale colegelor sale, pentru a avea o luptă în trei pentru cel de-al 15-lea concurent din echipă. În final, participanta a ales echipa Tudor.

Cei care au convins aseară antrenorii sunt: Alexandra Cuza, Mihai Meiroș și Teodora Stoica – echipa Tudor, Silvia Virlan – echipa Irina, Florin Popa – echipa Andra, Evelina Găvan și Geanina Militaru – echipa Smiley.

Vinerea viitoare, de la 20:30, tensiunea crește la Vocea României, în etapa Confruntărilor! Antrenorii formează duetele și lucrează împreună cu echipele lor pentru a găsi cele mai bune piese și pentru a crea momente memorabile.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending