AUDIENTE TV 2 noiembrie 2014. Cum au arătat cifrele in ziua alegerilor prezidențiale! Cine a câștigat marea bătălie? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV 2 noiembrie 2014. Cum au arătat cifrele in ziua alegerilor prezidențiale! Cine a câștigat marea bătălie?

Published

on

Ieri a fost o zi extrem de importanta, ziua Alegerilor Prezidențiale atunci când milioane de telespectatori au urmărit rezultatele exit poll-urilor dar si evenimentele de pe parcursul întregi zi.

RADAR DE MEDIA va prezintă cifrele de audienta înregistrate, ieri, 2 noiembrie 2014, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse intre 18-49 de ani.

Pe scurt:

In intervalul orar 19:00-20:00 televiziunile generaliste au difuzat jurnalele de știri, iar televiziunile de nișa au difuzat dezbateri. 20:00-22:00 au fost difuzate dezbateri si jurnale de știri speciale înainte de prezentarea exit poll-urilor. La ora 21 toate televiziunile prezentate in grafice au prezentat exitpolluri urmate de reacții de la sedile partidelor. Târziu in noapte de la ora 22:00-24:00 au urmat o serie de dezbateri, iar televiziunile generaliste au revenit la programele stabilite inițial.

 

Top 5 Audiente TV, 2 noiembrie 2014, publicul comercial (18-49), interval orar 19:00-20:00

AUDIENTE TV Publicul COMERCIAL - 2 noiembrie 2014 (1)

 

Top 5 Audiente TV, 2 noiembrie 2014, publicul comercial (18-49), interval orar 20:00-22:00

AUDIENTE TV Publicul COMERCIAL - 2 noiembrie 2014 (2)

Top 5 Audiente TV, 2 noiembrie 2014, publicul comercial (18-49), interval orar 22:00-24:00

AUDIENTE TV Publicul COMERCIAL - 2 noiembrie 2014 (3)

 

Top 5 Audiente TV, 2 noiembrie 2014, publicul comercial (18-49), toata ziua

AUDIENTE TV Publicul COMERCIAL - 2 noiembrie 2014 (4)

 


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending