Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE DE NOAPTE: Wowbiz, late night show-ul de la KANAL D a fost lider de audienţă! Clasamente detaliate, aici!

Published

on

Miercuri, late night show-ul “WOWBiz” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Andreea Mantea a clasat Kanal D pe primul loc, atat pe segmentul publicului de la nivel national, cat si la orase.

Minutul de maxima audienta, inregistrat chiar la debutul show-ului, a adunat in fata micilor ecrane peste un milion de telespectatori.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”RED”]G[/rdmof_dropcaps]Pe acest interval orar Kanal D s-a intersectat cu PRO TV (23:00 – 23:00) cu show-ul Supravietutitorul si Stirile PRO TV (23:00-00:00), iar cu Antena 1 pe intervalul orar mentionat s-a intersectat cu emisiunea Un show Pacatos (23:00-00:45).

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Aseara, in intervalul 23:05 – 24:35, Kanal D a inregistrat 5,3% rating si 22,0% cota de piata, pe targetul National, si 4,8% rating si 17,9% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de 946.000 de romani urmareau aseara late night show-ul de la Kanal D. In minutul de aur, atins la 23:05, productia a strans in fata micilor ecrane 1.311.000 de fani.

La nivelul intregii tari, “WOWBiz” a castigat teren detasat fata de urmatorul clasat, cu o cota de piata aproape dubla fata de urmatorul clasat in topul audientelor (vezi tabel audiente target National).

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
23:05-24:35Kanal D5,322,0
 Pro TV3,213,4
 Antena 12,39,7
 Antena 32,08,4
 Romania TV1,24,9

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
23:05-24:35Kanal D4,817,9
 Pro TV3,613,6
 Antena 13,011,1
 Antena 32,28,4
 Romania TV1,76,5

 

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending