Connect with us

Analize

AUDIENȚE. Digi 24 şi-a lansat grila de primăvară cu noi producţii. Ce audienţă a înregistrat „Superjurnalul” lui Toni Grecu&Jojo?

Published

on

Postul de ştiri Digi 24 din portofoliul RCS&RDS şi-a lansat duminică, 1 martie nouă grilă de programe, odată cu aniversarea a trei ani în peisajul media autohton.

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate de postul Digi 24 pe mai mult intervale orare la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

La nivelul întregii zile, DIGI 24 s-a clasat pe locul 10 cu 0.5% rating şi 1,9% share, o creştere semnificativă peste media staţiei. (conform lunii, februarie media lunii este de aprox. 0,4% rating şi 1.65% share).

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 1 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 1 martie 2015 - publicul comercial (1)

Pe 1 martie, Digi24 a lansat proiectul jurnalistic Generatia X

Spunem poveştile celor care au căutat, dupa 1990, un alt fel de viaţă în România. Descoperim istoriile celor plecaţi din cauza sărăciei sau pentru că în ţara de baştină nu-şi găseau niciun loc de muncă, aflaţi în căutarea unui salariu mai mare, unei vieţi mai bune. Pentru o carieră onestă, pentru o educaţie mai bună sau pentru un sistem de sănătate în care omul e prioritatea ZERO. Celor rămaşi în urmă şi generaţiei de copii crescuţi de bunici sau tinerilor care au stat ore-n şir la coadă ca să voteze, se arata in programul pe care Digi 24 l-a prezentat pe 1 martie. 

campanie generatia x gigi 24 - cosmin prelipceanu

[sam id=”12″ codes=”true”]

Vezi cifre detaliate pe mai multe intrvale orare pe pagina urmataore:

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending