Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE. Emil Rengle triumfă în marea finală ”Românii au talent”. Vezi aici topurile de audiență de aseară.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Finala sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.6 puncte de rating și 39.2% share, față de Antena 1, care a obţinut 2.7 puncte de rating și 9.8% share.

Emil Rengle a câștigat marele trofeu Românii au talent, premiul în valoare de 120.000 de euro și titlul de cel mai talentat român! După ce a uimit publicul cu energia și cu determinarea cu care și-a prezentat talentul în fiecare etapă a competiției, el a făcut încă o dată scena să vibreze aseară. Tot Emil a fost desemnat și cel mai original concurent din sezonul 8 și i-a fost acordat premiul de 10.000 de euro!

Marea finală Românii au talent le-a adus telespectatorilor un spectacol memorabil și foarte multă bucurie, 11 finaliști plini de entuziasm și anunțuri importante. Renumitul violonist Alexandru Tomescu a interpretat Balada, împreună cu pianista Angela Drăghicescu și cu corul de copii Radio, dirijat de Voicu Popescu. Tot aseară, la finalul galei, telespectatorii au descoperit cine este primul antrenor din sezonul 8 Vocea României – Irina Rimes. Artista a cântat două dintre piesele ei, Cosmos și Visele, iar întregul moment a fost unul grandios, plin de emoție și forță.

Finala sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.6 puncte de rating și 39.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.7 puncte de rating și 9.8% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:39, peste 2.7 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

11 finaliști, un spectacol magic și un singur câștigător.

Emil Rengle a reușit să ajungă încă o dată la sufletele telespectatorilor, care l-au susținut și l-au votat în număr mare aseară, în marea finală Românii au talent. În etapa preselecțiilor, concurentul a impresionat rapid atât publicul, cât și jurații, așa că a ajuns în semifinale, unde a făcut încă o demonstrație de talent, creativitate și foarte multă pasiune. Emil a cucerit românii cu momentul prezentat și a fost trimis în marea finală. Pentru această ocazie specială, el a pregătit o reprezentație complexă și a trecut rapid de la dans energic pe tocuri la un dans tradițional românesc care a ridicat publicul în picioare. Concurentul a ajuns la sufletele celor de acasă, a primit cele mai multe voturi din partea acestora și toată susținerea lor și a câștigat marele trofeu Românii au talent.

Timp de o săptămână, românii au votat și cel mai original moment al acestui sezon Românii au talent, iar alegerea lor a fost tot Emil Rengle. Concurentul a uimit de fiecare dată cu talentul său și cu abilitatea de a face spectacol. Dansurile prezentate de el în fiecare etapă au umplut sala de energie, iar scena a vibrat sub pașii lui. Fericit că a reușit să ajungă la inimile telespectatorilor și că a câștigat ambele premii ale sezonului 8, a declarat plin de emoții: ”În primul rând, aș vrea să-i mulțumesc Lui Dumnezeu pentru că m-a ales să fiu mesager. Cred că acest premiu este premiul tuturor celor care m-au votat, nu doar al meu, este premiul nostru. Asăzi am câștigat mai mult decât bani sau un trofeu, am câștigat iubire mai multă și pot doar să fiu recunoscător că am fost eu ales să treacă acest mesaj prin mine. În rest, nu mi se atribuie nimic, sunt doar fericit că am putut să fiu eu cel care a avut șansa asta. Și prin faptul că românii m-au votat au făcut un lucru extrem de curajos, mi-au demonstrat că în țara noastră există multă iubire. Sunt convins că de acum înainte vom avea mult mai mult curaj să o împărtășim cu oamenii din jurul nostru”.

Românii au urmărit Marea Unire a Talentului în sezonul 8 al show-ului suprem, Românii au talent. A fost un spectacol care a cucerit milioane de telespectatori, susținut de concurenți veniți înapoi acasă din toate colțurile lumii. Aceștia au demonstrat că talentul lor este fără margini și le-au transmis tuturor entuziasmul lor debordant și bucuria cu care și-au prezentat aptitudinile în fiecare etapă a competiției.

Cursa pentru căutarea următorului erou național a început. Cei care au un talent și vor să-l arate întregii țări sunt așteptați să se înscrie pe site-ul romaniiautalent.protv.ro pentru sezonul 9 Românii au talent!

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul finalei talent show-ului „Românii au talent”, vineri 2 iunie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:29-24:32
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.110.01782.4
Kanal D9.63.3588.2
Antena 17.82.7480.0
Romania TV5.31.8321.6
Antena 34.81.6293.4

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:29-24:32
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV31.911.01061.0
Kanal D9.53.3316.5
Antena 18.12.8267.7
Antena 35.92.0194.8
Romania TV3.71.3122.5

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:29-24:32
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV39.210.6472.5
Antena 19.82.7118.7
Kanal D8.82.4105.9
Prima TV2.50.730.3
Pro Cinema2.50.730.2

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending