RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate sâmbătă, 22 mai 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 18,3% rating (TTV) din totalul de 100% share. TVR 1 a fost prezent în top la nivelul întregii zile direct pe locul 3 cu 1,2% rating şi 6,7% share, în timp ce prima poziţie a fost ocupată de PRO TV, iar locul secund de Antena 1. În top au mai fost Kanal D şi postul de ştiri Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 23 mai 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 20 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 21 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 22 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!