Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Spectacol si adrenalina la maximum! “Exatlon”, reality-ul de la Kanal D, a plasat aseara statia pe locul doi, pe toate targeturile

Published

on

 

Astazi se vor face primele nominalizări, in interiorul echipelor, pentru eliminare

 

“Exatlon”, cea mai intensa competitie sportiva televizata, a pozitionat aseara Kanal D pe locul doi in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul 20:15-23:00, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Astfel, la nivelul publicului comercial, statia a inregistrat 5,9% Rating si 15,4 cota de piata, plasandu-se pe locul secund in topul audientelor. In ceea ce priveste publicul National, “Exatlon” a inregistrat 8,1% Rating si 15,7% cota de piata. Publicul de la orase, a fost, de asemenea, cucerit de competitia cea mai stransa de pana acum a concursului, Kanal D plasadu-se tot pe locul doi si pe All Urban cu 7,2% Rating si 15,0% cota de piata.

1.759.000 de telespectatori urmareau aseara, in minutul de aur, inregistrat la 22:34, batalia dura dintre echipa Razboinicilor si cea a Faimosilor.

Aseara, Raboinicii si-au luat revansa si i-au invins pe Faimosi, castigand atat dreptul de a locui in casa, cat si cele 10 sandvisuri generoase. Au existat si conflicte fatise intre oponenti, unul dintre acestea consumandu-se intre Giani Kirita, de la echipa Faimosilor, si Ionut, din echipa Razboinicilor.

 

Telespectatorii, cuvânt greu de spus, prin vot, in alegerea câștigătorului

 

In aceasta seara, tensiunea va creste si mai mult pentru ca emisiunea intra intr-o noua etapa: se vor face primele nominalizări, in interiorul echipelor, pentru eliminare.

Decizia finala va aparține publicului, care va putea sa isi voteze favoritul prin sms si sa il susțină pe parcursul show-ului, ducându-l cât mai aproape de marele premiu de 100.000 de Euro.

Nu pierdeti in aceasta seara, de la ora 20:00, la Kanal D, o noua etapa, de o intensitate maxima, in cea mai spectaculoasa competitie, “Exatlon”, reality-ul care redefineste acest format in Romania.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,720,81909
 Kanal D8,115,71443
 Antena 14,58,8807
EXATLONRomania TV3,46,7614
20:15-23:00Antena 33,05,9540
Source: Kantar Media Romania
Date: 13.01.2018

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,419,5903
 Kanal D7,215,0693
 Antena 34,08,4389
EXATLONAntena 14,08,4387
20:15-23:00Romania TV3,77,7357
Source: Kantar Media Romania
Date: 13.01.2018

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,928,5486
 Kanal D5,915,4263
 Antena 15,013,0222
EXATLONRomania TV1,33,458
20:15-23:00Antena 31,23,153
Source: Kantar Media Romania
Date: 13.01.2018

 

Foto Credit: KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Rodica Dumitriu

    15 ianuarie 2018 at 20:11

    Dezamăgire totală in zona unde stau eu toată lumea consideră ca este o emisiune proastă ,aveam încredere in Kanal D,oameni cu profesionalism, inteligenți dar aceasta emisiune este de prost gust.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending