Audienţe generale August 2015, posturi de știri: Chiar dacă a înregistrat cele mai mari scăderi, Antena 3 rămâne lider de audienţă - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de știri în luna AUGUST 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media.

În luna August 2015 posturile de ştiri au înregistrat scăderi atât la nivelul publicului naţional cât şi la oraşe. Cea mai mare scădere o înregistrează Antena 3, la nivelul publicului naţional, însă rămâne lider de audienţă în ceea ce priveşte posturile de ştiri. România TV s-a apropiat foarte mult de lider, fiind pe locul 2 pe naţional şi urban. Următoarele 3 locuri B1, Realitatea şi Digi 24 au înregistrat cifre mai mici, aproape de 3 ori mai mici decât primul loc clasat.

Cifrele de audienţă înregistrate de posturile de ştiri în luna Iulie 2015, aici. 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA AUGUST 2015 – RTG%, SHR%, RTG000

Audiente generale AUGUST 2015 - posturi de stiri (1)

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA AUGUST 2015 – RTG%, SHR%, RTG000

Audiente generale AUGUST 2015 - posturi de stiri (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending