
RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de știri în luna AUGUST 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media.
În luna August 2015 posturile de ştiri au înregistrat scăderi atât la nivelul publicului naţional cât şi la oraşe. Cea mai mare scădere o înregistrează Antena 3, la nivelul publicului naţional, însă rămâne lider de audienţă în ceea ce priveşte posturile de ştiri. România TV s-a apropiat foarte mult de lider, fiind pe locul 2 pe naţional şi urban. Următoarele 3 locuri B1, Realitatea şi Digi 24 au înregistrat cifre mai mici, aproape de 3 ori mai mici decât primul loc clasat.
Cifrele de audienţă înregistrate de posturile de ştiri în luna Iulie 2015, aici.
GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA AUGUST 2015 – RTG%, SHR%, RTG000
GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA AUGUST 2015 – RTG%, SHR%, RTG000
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: ARMA/Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA