Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014. PRO TV si Antena 1 raman in fruntea clasamentului. Posturile de stiri, scaderi semnificative. Ce loc ocupa Kanal D?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de televiziunile din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna decembrie 2014 la nivelul intregii zile.

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media si se refera la targetul NATIONAL si URBAN.

 

Asadar, in luna decembrie cifrele de audienta se mentin constante pentru posturile de televiziune generaliste, crestere pentru Pro TV, Antena 1 si Kanal D pentru publicul National, in schimb posturile de stiri inregistreaza scaderi considerabile.

La nivelul publicului Urban in luna decembrie fata de luna noiembrie, posturile generaliste sunt pe trend de crestere, Antena 3 ramane pe locul 3, Prima Tv inregistreaza o mica crestere, la fel si TVR 1.

 

PUBLICUL NATIONAL 

  • Pro TV ramane lider de audienta la nivelul publicului National cu 4.44% rating si o cota de piata de 15.99, iar in ceea ce priveste numarul de telespectatori pe minut PRO TV cumuleaza 822 mii.
  • Antena 1, pe locul 2 cu 3.76% rating si o cota de piata de 15.99% share, in total peste 695 mii telespectatori in medie pe minut.
  • Kanal D ocupa pozitia 3 cu cu 2,13% rating si o cota de piata de 7.67% share, urmat de Antena 3 cu 1.64% si 5,9% share, in scadere fata de luna noiembrie 2014 (vezi graficele referitoare la luna noiembrie 2014).
  • Romania TV isi pastreaza in continuare locul 5 cu 1.19% rating si o cota de piata ce nu depaseste 4.27% share. In total postul de stiri a fost urmarit in medie de 220 mii de telespectatori.
  • Principalul post de televiziune al TVR ramane pe locul 6 inregistrand o mica crestere in decembrie, astfel TVR 1 cumleaza 0.96% rating si o cota de piata de 3.47% share.
  • In continuare TOP 10 este ocupat de : Prima Tv, National Tv, Realitatea Tv si B1. In top nu se afla Acasa TV, Antena Stars sau TVR 2!

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (1)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (1)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului National in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (2)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului National in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna NOIMEBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (2)

 

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV este lider si la orase cu 3.88% rating si o cota de piata de 14.63, in crestere fata de luna noimbrie. In total peste 391 mii de telespectatori pe minut au vizionat in luna decembrie PRO TV.
  • Antena 1, cum ne-am obisnuit este pe locul 2 cu 3.6% rating si o cota de piata de 13.57 la mica diferenta de PRO TV. Antena 1 a fost urmarit in medie de peste 363 mii de telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Antena 3 este pe locul 3 si in luna decembrie, postul de stiri fiind urmarit in medie de peste 203 mii de telespectatori.
  • La mica diferenta de Antena 3, dar pe locul 4 se afla Kanal D care a cumulat 1.89% rating si 7,13% cota de piata.
  • Romania TV ramane pe locul 5 cu 1.17% rating si o cota de piata de 4.42% share, postul de stiri a fost urmarit in medie de peste 118 mii telespectatori im medie pe minut.
  • Prima Tv se afla in crestere la orase in luna decembrie, fiind pe locul 6 urmat de National TV, TVR 1, B1 si Realitatea TV.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (3)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DEC 2014 -urban

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN  in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (4)

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN  in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (4)

 

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) DECEMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA

DECEMBRIE 2014
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV8223914.443.8815.9914.63
Antena 16953633.763.613.5313.57
Kanal D3941902.131.897.677.13
Antena 33032031.642.015.97.58
Romania TV2201181.191.174.274.42
TVR 1179690.960.693.472.59
Prima TV161810.870.813.133.04
National TV147780.80.772.872.91
Realitatea TV113590.610.582.22.19
B1TV110620.590.622.132.34
TVR 2100410.540.411.951.54
Antena Stars100560.540.551.942.09
Disney97440.520.441.881.66
Acasa89560.480.551.732.09
ETNO86270.460.261.660.99
Boomerang67360.360.361.31.35
Cartoon Network65270.350.271.271.02
Digi 2464530.350.531.251.99
Pro Cinema63280.340.281.221.05
Disney Junior53350.280.351.021.3
Favorit TV50170.270.170.980.65
Minimax/A+43110.230.110.840.4
Sport.ro39190.210.190.760.71
AXN39260.210.250.760.95
Nickelodeon36210.190.210.690.79
Diva28210.150.210.540.79
Taraf TV26110.140.10.50.39
Euforia23170.120.160.440.62
Kiss TV20100.110.10.390.39
ZU TV20100.110.10.390.39
Discovery1890.10.090.350.34
National Geographic18120.10.120.360.44
Acasa Gold1960.10.060.370.24
History Channel17130.090.120.320.47
Eurosport14110.080.110.280.4
Film Cafe1570.080.070.290.26
Universal Channel15110.080.110.290.41
Dolce Sport1330.070.030.260.1
National Geographic Wild1160.060.060.210.21
EuroSport 21080.060.080.20.3
TCM1270.060.070.230.25
Paramount12110.060.110.230.4
U TV960.050.060.170.23
Animal Planet950.050.050.170.18
AXN White860.050.060.160.21
TV Paprika970.050.070.180.28
MTV Ro740.040.040.130.15
Music Channel740.040.040.130.16
TV H720.040.020.140.07
AMC730.040.030.130.1
National 24 PLUS620.030.020.110.09
TV Neptun520.030.020.090.07
AXN Black640.030.040.120.15
Look Plus630.030.030.110.1
The Fishing and Hunting Channel630.030.030.110.12
TLC430.020.030.080.12
Hit Music430.020.030.080.12
Comedy Central Extra440.020.030.080.13
CBS Reality210.010.010.030.04
Look TV310.010.010.050.03
Others6093273.293.2411.8512.23

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) NOIEMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA

Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7573694.093.6715.6314.29
Antena 16193323.343.2912.7712.83
Antena 33682471.992.457.69.55
Kanal D3671811.981.87.597
Romania TV2301211.241.24.754.67
TVR 1169690.910.683.482.66
Realitatea TV152800.820.83.133.11
Prima TV138710.750.72.862.74
National TV139720.750.712.862.78
B1TV126730.680.732.62.84
Disney102410.550.412.111.6
Acasa94590.510.591.952.29
Antena Stars84470.450.471.741.82
TVR 279320.430.321.631.24
Digi 2468570.370.571.412.21
Cartoon Network64260.340.251.310.99
Boomerang59320.320.321.221.24
ETNO57190.310.181.170.72
Pro Cinema52250.280.251.080.97
Disney Junior52330.280.321.081.26
Minimax/A+41120.220.110.860.45
Nickelodeon38230.20.230.780.89
Sport.ro35180.190.180.730.68
AXN32240.170.240.660.92
Favorit TV29110.160.10.610.41
Diva25200.130.20.510.77
Euforia22160.120.160.440.62
Kiss TV1890.10.090.370.34
Dolce Sport1740.090.040.350.16
History Channel17130.090.130.350.5
Discovery1570.080.070.30.26
National Geographic15100.080.10.320.39
Taraf TV1560.080.060.310.24
ZU TV1570.080.070.30.28
Acasa Gold1440.080.040.30.17
Eurosport14110.070.110.280.41
Film Cafe1370.070.070.270.26
Universal Channel13100.070.10.260.37
TCM1260.060.060.240.23
Paramount11100.060.10.220.39
National Geographic Wild950.050.050.190.2
EuroSport 2970.050.070.190.26
TV Paprika980.050.080.190.3
U TV860.040.060.160.22
Animal Planet840.040.040.160.15
AXN White850.040.050.160.2
MTV Ro530.030.030.110.13
National 24 PLUS530.030.030.110.1
TV Neptun520.030.020.10.08
Music Channel640.030.040.120.14
TV H520.030.020.110.07
Look Plus530.030.030.110.1
Look TV510.030.010.110.05
The Fishing and Hunting Channel530.030.030.110.12
AMC520.030.020.10.08
AXN Black530.020.020.090.1
TLC430.020.030.090.13
Comedy Central Extra440.020.040.090.14
CBS Reality220.010.020.040.06
Hit Music320.010.020.050.09
Others5423032.933.0111.1911.74

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Sursa cifre din tabel : ARMA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending