Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014. PRO TV si Antena 1 raman in fruntea clasamentului. Posturile de stiri, scaderi semnificative. Ce loc ocupa Kanal D?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de televiziunile din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna decembrie 2014 la nivelul intregii zile.

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media si se refera la targetul NATIONAL si URBAN.

 

Asadar, in luna decembrie cifrele de audienta se mentin constante pentru posturile de televiziune generaliste, crestere pentru Pro TV, Antena 1 si Kanal D pentru publicul National, in schimb posturile de stiri inregistreaza scaderi considerabile.

La nivelul publicului Urban in luna decembrie fata de luna noiembrie, posturile generaliste sunt pe trend de crestere, Antena 3 ramane pe locul 3, Prima Tv inregistreaza o mica crestere, la fel si TVR 1.

 

PUBLICUL NATIONAL 

  • Pro TV ramane lider de audienta la nivelul publicului National cu 4.44% rating si o cota de piata de 15.99, iar in ceea ce priveste numarul de telespectatori pe minut PRO TV cumuleaza 822 mii.
  • Antena 1, pe locul 2 cu 3.76% rating si o cota de piata de 15.99% share, in total peste 695 mii telespectatori in medie pe minut.
  • Kanal D ocupa pozitia 3 cu cu 2,13% rating si o cota de piata de 7.67% share, urmat de Antena 3 cu 1.64% si 5,9% share, in scadere fata de luna noiembrie 2014 (vezi graficele referitoare la luna noiembrie 2014).
  • Romania TV isi pastreaza in continuare locul 5 cu 1.19% rating si o cota de piata ce nu depaseste 4.27% share. In total postul de stiri a fost urmarit in medie de 220 mii de telespectatori.
  • Principalul post de televiziune al TVR ramane pe locul 6 inregistrand o mica crestere in decembrie, astfel TVR 1 cumleaza 0.96% rating si o cota de piata de 3.47% share.
  • In continuare TOP 10 este ocupat de : Prima Tv, National Tv, Realitatea Tv si B1. In top nu se afla Acasa TV, Antena Stars sau TVR 2!

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (1)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (1)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului National in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (2)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului National in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna NOIMEBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (2)

 

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV este lider si la orase cu 3.88% rating si o cota de piata de 14.63, in crestere fata de luna noimbrie. In total peste 391 mii de telespectatori pe minut au vizionat in luna decembrie PRO TV.
  • Antena 1, cum ne-am obisnuit este pe locul 2 cu 3.6% rating si o cota de piata de 13.57 la mica diferenta de PRO TV. Antena 1 a fost urmarit in medie de peste 363 mii de telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Antena 3 este pe locul 3 si in luna decembrie, postul de stiri fiind urmarit in medie de peste 203 mii de telespectatori.
  • La mica diferenta de Antena 3, dar pe locul 4 se afla Kanal D care a cumulat 1.89% rating si 7,13% cota de piata.
  • Romania TV ramane pe locul 5 cu 1.17% rating si o cota de piata de 4.42% share, postul de stiri a fost urmarit in medie de peste 118 mii telespectatori im medie pe minut.
  • Prima Tv se afla in crestere la orase in luna decembrie, fiind pe locul 6 urmat de National TV, TVR 1, B1 si Realitatea TV.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (3)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DEC 2014 -urban

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN  in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (4)

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN  in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna NOIEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE LUNA DECEMBRIE 2014 (4)

 

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) DECEMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA

DECEMBRIE 2014
Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV8223914.443.8815.9914.63
Antena 16953633.763.613.5313.57
Kanal D3941902.131.897.677.13
Antena 33032031.642.015.97.58
Romania TV2201181.191.174.274.42
TVR 1179690.960.693.472.59
Prima TV161810.870.813.133.04
National TV147780.80.772.872.91
Realitatea TV113590.610.582.22.19
B1TV110620.590.622.132.34
TVR 2100410.540.411.951.54
Antena Stars100560.540.551.942.09
Disney97440.520.441.881.66
Acasa89560.480.551.732.09
ETNO86270.460.261.660.99
Boomerang67360.360.361.31.35
Cartoon Network65270.350.271.271.02
Digi 2464530.350.531.251.99
Pro Cinema63280.340.281.221.05
Disney Junior53350.280.351.021.3
Favorit TV50170.270.170.980.65
Minimax/A+43110.230.110.840.4
Sport.ro39190.210.190.760.71
AXN39260.210.250.760.95
Nickelodeon36210.190.210.690.79
Diva28210.150.210.540.79
Taraf TV26110.140.10.50.39
Euforia23170.120.160.440.62
Kiss TV20100.110.10.390.39
ZU TV20100.110.10.390.39
Discovery1890.10.090.350.34
National Geographic18120.10.120.360.44
Acasa Gold1960.10.060.370.24
History Channel17130.090.120.320.47
Eurosport14110.080.110.280.4
Film Cafe1570.080.070.290.26
Universal Channel15110.080.110.290.41
Dolce Sport1330.070.030.260.1
National Geographic Wild1160.060.060.210.21
EuroSport 21080.060.080.20.3
TCM1270.060.070.230.25
Paramount12110.060.110.230.4
U TV960.050.060.170.23
Animal Planet950.050.050.170.18
AXN White860.050.060.160.21
TV Paprika970.050.070.180.28
MTV Ro740.040.040.130.15
Music Channel740.040.040.130.16
TV H720.040.020.140.07
AMC730.040.030.130.1
National 24 PLUS620.030.020.110.09
TV Neptun520.030.020.090.07
AXN Black640.030.040.120.15
Look Plus630.030.030.110.1
The Fishing and Hunting Channel630.030.030.110.12
TLC430.020.030.080.12
Hit Music430.020.030.080.12
Comedy Central Extra440.020.030.080.13
CBS Reality210.010.010.030.04
Look TV310.010.010.050.03
Others6093273.293.2411.8512.23

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) NOIEMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA

Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV7573694.093.6715.6314.29
Antena 16193323.343.2912.7712.83
Antena 33682471.992.457.69.55
Kanal D3671811.981.87.597
Romania TV2301211.241.24.754.67
TVR 1169690.910.683.482.66
Realitatea TV152800.820.83.133.11
Prima TV138710.750.72.862.74
National TV139720.750.712.862.78
B1TV126730.680.732.62.84
Disney102410.550.412.111.6
Acasa94590.510.591.952.29
Antena Stars84470.450.471.741.82
TVR 279320.430.321.631.24
Digi 2468570.370.571.412.21
Cartoon Network64260.340.251.310.99
Boomerang59320.320.321.221.24
ETNO57190.310.181.170.72
Pro Cinema52250.280.251.080.97
Disney Junior52330.280.321.081.26
Minimax/A+41120.220.110.860.45
Nickelodeon38230.20.230.780.89
Sport.ro35180.190.180.730.68
AXN32240.170.240.660.92
Favorit TV29110.160.10.610.41
Diva25200.130.20.510.77
Euforia22160.120.160.440.62
Kiss TV1890.10.090.370.34
Dolce Sport1740.090.040.350.16
History Channel17130.090.130.350.5
Discovery1570.080.070.30.26
National Geographic15100.080.10.320.39
Taraf TV1560.080.060.310.24
ZU TV1570.080.070.30.28
Acasa Gold1440.080.040.30.17
Eurosport14110.070.110.280.41
Film Cafe1370.070.070.270.26
Universal Channel13100.070.10.260.37
TCM1260.060.060.240.23
Paramount11100.060.10.220.39
National Geographic Wild950.050.050.190.2
EuroSport 2970.050.070.190.26
TV Paprika980.050.080.190.3
U TV860.040.060.160.22
Animal Planet840.040.040.160.15
AXN White850.040.050.160.2
MTV Ro530.030.030.110.13
National 24 PLUS530.030.030.110.1
TV Neptun520.030.020.10.08
Music Channel640.030.040.120.14
TV H520.030.020.110.07
Look Plus530.030.030.110.1
Look TV510.030.010.110.05
The Fishing and Hunting Channel530.030.030.110.12
AMC520.030.020.10.08
AXN Black530.020.020.090.1
TLC430.020.030.090.13
Comedy Central Extra440.020.040.090.14
CBS Reality220.010.020.040.06
Hit Music320.010.020.050.09
Others5423032.933.0111.1911.74

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Sursa cifre din tabel : ARMA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: