Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE IANUARIE 2015. PRO TV ramane lider, ies din top B1 si Realitatea TV si intra Acasa TV si Antena Star. Cum arata clasamentul general?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de posturile de televiziune din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna ianuarie 2015 comparativ cu luna decembrie 2014 la nivelul intregii zile.

 

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media si se refera la publicul NATIONAL si URBAN.

 

In luna Ianuarie 2015 observam schimbari majore in top 10 atat la nivelul publicului national cat si urban. Mai multe posturi de televiziune au iesit din top (B1, Realitatea TV) si au intrat altele (Antena Star, Acasa TV). De asemenea, psoturile generaliste sunt in usoara crestere, iar cele de stiri in scadere.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

PUBLICUL NATIONAL 

  •  PRO TV se mentine pe prima pozitie in clasament cu o usoara crestere fata de luna decembrie 2014. La nivelul intregii zile in luna ianuarie PRO TV  a inregistrat 4.62% rating si o cota de piata de 16.12% share, in total peste 855.000 de telespectatori in medie pe minut.
  • Locul 2 apartine Antenei 1 cu 3.97% rating si o cota de piata de 13.85% share, in total peste 735.000 de telespectatori pe minut au urmarit programele A1.
  • Kanal D este in usoara crestere fata de luna decembrie 2014, astfel, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, la nivelul publicului national, postul a inregistrat 2.41% rating si 8.41% cota de piata, fata de luna decembrie cand a cumulat 2.13% rating si 7.67%. In total peste 446 mii de telespectatori pe minut au urmarit in medie KANAL D.
  • Pe locul 4 s-a clasat Antena 3, urmat de Romania TV, fiind singurele posturi de stiri care se afla in top 10. In luna decembrie 2014 se aflau in top si posturile Realitatea TV si B1.
  • TVR 1 se afla in top pe locul 6 cu o usoara creste totalizand 0.98% rating si o cota de piata 3.43% share, in total 182 de mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Intra in top direct pe a 8-a Acasa TV care inregistreaza cea mai mare cresterea a lunii, astfel la nivelul publicului national postul dedicat femeilor a totalizat 0.8% rating si 2.8% share, in total 148 de mii de telespectatori pe minut.
  • Antena Star intra in top 10 pe ultima pozitie cu 0.66% rating si 2.31% cota de piata si un total de 122 de mii de telespectatori in medie pe minut, coform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (4) NATIONAL

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (1)

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (1) NATIONAL RTG000

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (2)

 

PUBLICUL URBAN 

  • Primele doua pozitii raman neschimbate, locul 1 – PRO TV, urmat de locul 2- Antena 1.
  • Kanal D urca o poztie in luna ianuarie 2015, ajungand pe locul 3 cu 2.08% rating si o cota de piata 7.65% share si un total de 209 mii de telespectatori pe minut.
  • Antena 3 trece pe locul 3 la mica diferenta de Kanal D cu 2.05% rating, 7.54% share si un total de 206 mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Romania TV locul 5, urmat de Prima TV si Acasa, care la nivelul publicului din mediul urban se afla pe pozitia a 7-a cu 0.85% rating si 3.12% cota de piata.
  • National TV creste o pozitie in top si ajunge pe locul 8, chiar daca in decembrie 2014 a cumulat cifre mai mari. Ianuarie 2015 – 0.76% rating, 2.79% share vs Decembrie 2014- 0.77% rating, 2.91% share.
  • TVR 1 inregistreaza o scadere semnificativa la nivelul publicului urban, in ianuarie 2015, locul 9 cu 0.7% rating si o cota de piata de 2.58%, in total 70 de mii de telespectatori in medie pe minut. (in decembrie 2014, TVR 1 a cumulat cifre mai mici)
  • Locul 10 – Antena Star cu 0.65% rating si 2.39% share si un total de 65 de mii de telespectatori in medie pe minut la nivelul publicului national, conform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (2) URBAN

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (3)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (3) URBAN RTG000

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI: 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. constantin

    2 februarie 2015 at 17:18

    Va rog mult de tot daca se poate sa postati audientele serialelor tv pe luna ianuarie 2015,va multumesc.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: