Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE IANUARIE 2015. PRO TV ramane lider, ies din top B1 si Realitatea TV si intra Acasa TV si Antena Star. Cum arata clasamentul general?

Avatar

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de posturile de televiziune din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna ianuarie 2015 comparativ cu luna decembrie 2014 la nivelul intregii zile.

 

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media si se refera la publicul NATIONAL si URBAN.

 

In luna Ianuarie 2015 observam schimbari majore in top 10 atat la nivelul publicului national cat si urban. Mai multe posturi de televiziune au iesit din top (B1, Realitatea TV) si au intrat altele (Antena Star, Acasa TV). De asemenea, psoturile generaliste sunt in usoara crestere, iar cele de stiri in scadere.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

PUBLICUL NATIONAL 

  •  PRO TV se mentine pe prima pozitie in clasament cu o usoara crestere fata de luna decembrie 2014. La nivelul intregii zile in luna ianuarie PRO TV  a inregistrat 4.62% rating si o cota de piata de 16.12% share, in total peste 855.000 de telespectatori in medie pe minut.
  • Locul 2 apartine Antenei 1 cu 3.97% rating si o cota de piata de 13.85% share, in total peste 735.000 de telespectatori pe minut au urmarit programele A1.
  • Kanal D este in usoara crestere fata de luna decembrie 2014, astfel, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, la nivelul publicului national, postul a inregistrat 2.41% rating si 8.41% cota de piata, fata de luna decembrie cand a cumulat 2.13% rating si 7.67%. In total peste 446 mii de telespectatori pe minut au urmarit in medie KANAL D.
  • Pe locul 4 s-a clasat Antena 3, urmat de Romania TV, fiind singurele posturi de stiri care se afla in top 10. In luna decembrie 2014 se aflau in top si posturile Realitatea TV si B1.
  • TVR 1 se afla in top pe locul 6 cu o usoara creste totalizand 0.98% rating si o cota de piata 3.43% share, in total 182 de mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Intra in top direct pe a 8-a Acasa TV care inregistreaza cea mai mare cresterea a lunii, astfel la nivelul publicului national postul dedicat femeilor a totalizat 0.8% rating si 2.8% share, in total 148 de mii de telespectatori pe minut.
  • Antena Star intra in top 10 pe ultima pozitie cu 0.66% rating si 2.31% cota de piata si un total de 122 de mii de telespectatori in medie pe minut, coform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (4) NATIONAL

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (1)

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (1) NATIONAL RTG000

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (2)

 

PUBLICUL URBAN 

  • Primele doua pozitii raman neschimbate, locul 1 – PRO TV, urmat de locul 2- Antena 1.
  • Kanal D urca o poztie in luna ianuarie 2015, ajungand pe locul 3 cu 2.08% rating si o cota de piata 7.65% share si un total de 209 mii de telespectatori pe minut.
  • Antena 3 trece pe locul 3 la mica diferenta de Kanal D cu 2.05% rating, 7.54% share si un total de 206 mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Romania TV locul 5, urmat de Prima TV si Acasa, care la nivelul publicului din mediul urban se afla pe pozitia a 7-a cu 0.85% rating si 3.12% cota de piata.
  • National TV creste o pozitie in top si ajunge pe locul 8, chiar daca in decembrie 2014 a cumulat cifre mai mari. Ianuarie 2015 – 0.76% rating, 2.79% share vs Decembrie 2014- 0.77% rating, 2.91% share.
  • TVR 1 inregistreaza o scadere semnificativa la nivelul publicului urban, in ianuarie 2015, locul 9 cu 0.7% rating si o cota de piata de 2.58%, in total 70 de mii de telespectatori in medie pe minut. (in decembrie 2014, TVR 1 a cumulat cifre mai mici)
  • Locul 10 – Antena Star cu 0.65% rating si 2.39% share si un total de 65 de mii de telespectatori in medie pe minut la nivelul publicului national, conform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (2) URBAN

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (3)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (3) URBAN RTG000

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI: 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0