Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE IANUARIE 2015. PRO TV ramane lider, ies din top B1 si Realitatea TV si intra Acasa TV si Antena Star. Cum arata clasamentul general?

Published

on

 

RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de posturile de televiziune din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna ianuarie 2015 comparativ cu luna decembrie 2014 la nivelul intregii zile.

 

Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media si se refera la publicul NATIONAL si URBAN.

 

In luna Ianuarie 2015 observam schimbari majore in top 10 atat la nivelul publicului national cat si urban. Mai multe posturi de televiziune au iesit din top (B1, Realitatea TV) si au intrat altele (Antena Star, Acasa TV). De asemenea, psoturile generaliste sunt in usoara crestere, iar cele de stiri in scadere.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

PUBLICUL NATIONAL 

  •  PRO TV se mentine pe prima pozitie in clasament cu o usoara crestere fata de luna decembrie 2014. La nivelul intregii zile in luna ianuarie PRO TV  a inregistrat 4.62% rating si o cota de piata de 16.12% share, in total peste 855.000 de telespectatori in medie pe minut.
  • Locul 2 apartine Antenei 1 cu 3.97% rating si o cota de piata de 13.85% share, in total peste 735.000 de telespectatori pe minut au urmarit programele A1.
  • Kanal D este in usoara crestere fata de luna decembrie 2014, astfel, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, la nivelul publicului national, postul a inregistrat 2.41% rating si 8.41% cota de piata, fata de luna decembrie cand a cumulat 2.13% rating si 7.67%. In total peste 446 mii de telespectatori pe minut au urmarit in medie KANAL D.
  • Pe locul 4 s-a clasat Antena 3, urmat de Romania TV, fiind singurele posturi de stiri care se afla in top 10. In luna decembrie 2014 se aflau in top si posturile Realitatea TV si B1.
  • TVR 1 se afla in top pe locul 6 cu o usoara creste totalizand 0.98% rating si o cota de piata 3.43% share, in total 182 de mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Intra in top direct pe a 8-a Acasa TV care inregistreaza cea mai mare cresterea a lunii, astfel la nivelul publicului national postul dedicat femeilor a totalizat 0.8% rating si 2.8% share, in total 148 de mii de telespectatori pe minut.
  • Antena Star intra in top 10 pe ultima pozitie cu 0.66% rating si 2.31% cota de piata si un total de 122 de mii de telespectatori in medie pe minut, coform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (4) NATIONAL

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (1)

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (1) NATIONAL RTG000

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului NATIONAL, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (2)

 

PUBLICUL URBAN 

  • Primele doua pozitii raman neschimbate, locul 1 – PRO TV, urmat de locul 2- Antena 1.
  • Kanal D urca o poztie in luna ianuarie 2015, ajungand pe locul 3 cu 2.08% rating si o cota de piata 7.65% share si un total de 209 mii de telespectatori pe minut.
  • Antena 3 trece pe locul 3 la mica diferenta de Kanal D cu 2.05% rating, 7.54% share si un total de 206 mii de telespectatori in medie pe minut.
  • Romania TV locul 5, urmat de Prima TV si Acasa, care la nivelul publicului din mediul urban se afla pe pozitia a 7-a cu 0.85% rating si 3.12% cota de piata.
  • National TV creste o pozitie in top si ajunge pe locul 8, chiar daca in decembrie 2014 a cumulat cifre mai mari. Ianuarie 2015 – 0.76% rating, 2.79% share vs Decembrie 2014- 0.77% rating, 2.91% share.
  • TVR 1 inregistreaza o scadere semnificativa la nivelul publicului urban, in ianuarie 2015, locul 9 cu 0.7% rating si o cota de piata de 2.58%, in total 70 de mii de telespectatori in medie pe minut. (in decembrie 2014, TVR 1 a cumulat cifre mai mici)
  • Locul 10 – Antena Star cu 0.65% rating si 2.39% share si un total de 65 de mii de telespectatori in medie pe minut la nivelul publicului national, conform cifrelor furnizate de ARMA si Kantar Media.

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (2) URBAN

 

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (3)

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna IANUARIE 2015

AUDIENTE TV IANUARIE 2015  (3) URBAN RTG000

In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna DECEMBRIE 2014

AUDIENTE GENERALE DECEMBRIE 2014 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentruacelaşiinterval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI: 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. constantin

    2 februarie 2015 at 17:18

    Va rog mult de tot daca se poate sa postati audientele serialelor tv pe luna ianuarie 2015,va multumesc.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending