Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE IULIE 2014. Antena 1, crestere semnificativa, TVR 1 si RTV se mentin pe pozitii fruntase! Cine ramane lider? Cum arata clasamentul?

Avatar

Published

on

Cifrele de audienta din luna iulie 2014 sunt asemanatoare cu cele din luna iunie, cu mici modificari in Top 10.

 

RADAR DE MEDIA va prezinta clasamentul tuturor posturilor de televiziune monitorizate de Kantar Media in luna iulie 2014, la nivelul publicului national si urban pe intreaga zi comparativ cu luna iunie 2014, cifrele sunt furnizate de ARMA.

 

La nivelul publicului NATIONAL

  • Pro Tv a ocupat prima pozitie cu 2,64% rating si o cota de piata de 13,21%, in total la nivelul intregii zi peste 488.000 telespectatori in fiecare minut.
  • Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 2,48% rating si o cota de piata de 12,42%, in total peste 459.000 telespectatori pe minut.
  • Locul 3 si 4 la nivelul publicului national a fost ocupat de Kanal D respectiv Antena 3 , ambele cu 1,44% rating si cota de piata 7,21% – Kanal D si 7,19% – Antena 3.
  • TVR 1 s-a mentininut bine in tot cu 0,98% rating si o cota de piata de 4,88% share, in total peste 180.000 de mii de telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Locul 6 Romania TV cu 0,91% rating, National TV – 0,56% rating, Disney – 0,55% rating, B1TV – 0,53% rating si Prima TV cu 0,49% rating.

 

AUDIENTE GENERALE IULIE 2014 NATIONAL

 

La nivelul publicului URBAN 

  • Pozitia 1 la orase este ocupata tot de Pro TV cu 2,8% rating si o cota de poata de 13,32%, in total peste 283.000 de mii de telespectatori pe minut la nivelul inregii zi.
  • Antena 1 ocupa locul 2 la orase la mica distanta de Pro TV cu 2,72% rating si o cota de piata de 12,97%, in total peste 275.000 telespectatori pe minut.
  • Locul 3 este coupat de Antena 3 cu 1,87% rating si o cota de piata de 8,91%, iar Kanal D, locul 4 cu 1,36% rating si o cota de piata de 6,47%.
  • TVR 1, locul 5 si la nivelul publicului din mediul urban cu 0,95% rating si o cota de piata de 4,51% share, in total peste 96.000 telespectatori in fiecare minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Top 10 continua cu Romania Tv – 0,89% rating, B1 TV- 0,57% rating, National Tv – 0,56% rating, Prima Tv – 052% rating si Disney cu 0,46% rating.

 

AUDIENTE GENERALE IULIE 2014 URBAN

 

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) IULIE 2014 

Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
1Pro TV4882832,642,813,2113,32
2Antena 14592752,482,7212,4212,97
3Antena 32661891,441,877,198,91
4Kanal D2671371,441,367,216,47
5TVR 1180960,980,954,884,51
6Romania TV168900,910,894,554,23
7National TV104570,560,562,812,69
8Disney101470,550,462,742,2
9B1TV98570,530,572,652,69
10Prima TV90510,490,52,452,39
11Acasa84520,450,522,262,45
12Realitatea TV83430,450,432,252,04
13Antena Stars72450,390,441,962,11
14TVR 261290,330,291,651,37
15ETNO60230,330,221,641,07
16Cartoon Network56240,30,241,511,12
17Disney Junior42250,230,251,131,19
18Boomerang36190,190,190,970,91
19Nickelodeon36210,190,210,970,99
20Digi 2434280,190,280,931,32
21Pro Cinema32190,170,190,880,9
22AXN30200,160,20,80,94
23Minimax/A+2880,150,080,750,37
24Sport.ro28140,150,140,750,67
25Favorit TV23100,130,10,630,49
26Diva Universal20150,110,150,540,7
27Euforia19160,10,160,510,76
28Kiss TV17100,090,10,470,48
29Universal Channel15120,080,120,410,58
30History Channel15120,080,120,410,55
31Discovery1270,070,070,330,35
32Taraf TV1360,070,060,360,28
33Film Cafe1160,060,060,30,28
34ZU TV1150,060,050,310,25
35Mynele TV1120,060,020,290,07
36Eurosport970,050,070,250,33
37National Geographic1080,050,080,270,36
38U TV1070,050,070,260,32
39TCM1050,050,050,260,24
40MTV Ro750,040,050,20,22
41National Geographic Wild750,040,050,190,21
42Music Channel740,040,040,180,18
43Dolce Sport720,040,020,20,08
44Acasa Gold850,040,050,220,22
45TV Paprika860,040,060,210,31
46AXN White640,030,040,170,18
47EuroSport 2540,030,040,130,17
48TV H610,030,010,150,06
49The Fishing and Hunting Channel630,030,030,150,12
50National 24 PLUS420,020,020,110,09
51TV Neptun520,020,020,120,11
52Animal Planet420,020,020,120,12
53AXN Black530,020,030,120,14
54Comedy Central Extra430,020,030,110,15
55Sport 1/Megamax110,010,010,030,03
56CBS Reality210,010,010,040,05
57TLC330,010,020,070,12
58Hit Music320,010,020,070,1
59VH1220,010,020,050,08
60Paramount10000,020
61Others4872842,632,8113,1713,39

 

Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) IUNIE 2014

Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
Pro TV5063002,742,9713,2213,38
Antena 14242622,32,611,111,7
Kanal D2971521,611,517,776,8
Antena 32772011,51,997,258,96
TVR 12611461,411,446,826,5
Romania TV178940,960,934,644,2
National TV113600,610,592,952,66
Prima TV106590,570,582,762,63
Acasa97640,520,642,522,87
B1TV95570,510,572,482,55
Disney93420,50,412,441,85
Realitatea TV85460,460,452,222,03
TVR 270380,380,381,821,69
Antena Stars70450,380,451,822,03
ETNO57230,310,231,481,03
Cartoon Network53210,290,211,390,94
Disney Junior41290,220,291,071,29
Nickelodeon33200,180,20,850,91
Pro Cinema31190,170,180,820,83
Boomerang32160,170,160,820,71
AXN30200,160,20,780,91
Digi 2429240,160,240,771,09
Minimax/A+2990,150,090,750,41
Sport.ro28160,150,160,740,71
Diva Universal23180,130,170,610,78
Eurosport22180,120,170,590,78
Favorit TV2080,110,080,510,37
Euforia19160,10,160,50,73
Kiss TV1590,080,090,40,42
Taraf TV1570,080,070,40,32
Universal Channel15120,080,120,390,56
History Channel15130,080,130,390,57
Discovery1280,060,080,310,34
National Geographic1280,060,080,310,36
Film Cafe1160,060,060,290,26
EuroSport 21080,060,080,270,37
TCM1250,060,050,310,23
U TV1070,050,070,260,32
ZU TV1050,050,050,260,24
Mynele TV910,050,010,220,06
MTV Ro750,040,050,190,24
National Geographic Wild750,040,050,190,2
Music Channel740,040,040,180,19
Dolce Sport620,040,020,170,08
Acasa Gold740,040,040,170,18
TV Paprika870,040,060,20,29
Animal Planet630,030,030,150,14
AXN White530,030,030,140,15
The Fishing and Hunting Channel630,030,030,150,12
National 24 PLUS420,020,020,110,09
TV Neptun320,020,020,090,07
AXN Black420,020,020,10,11
TV H420,020,010,110,07
Comedy Central Extra430,020,030,120,16
Sport 1/Megamax210,010,010,040,05
CBS Reality110,010,010,040,04
TLC220,010,020,060,1
Hit Music220,010,020,060,08
VH1110,010,010,030,05
Paramount00000,010
Others4732742,562,7112,3612,21

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media, ARMA

Interpretare Grafice: Radar de Media

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: