Audienţe generale Iulie 2015: Antena 1, primul loc pe naţional, PRO TV, locul 1 pe urban! Cifre detaliate aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna IULIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media.

În luna IULIE 2015 clasamentul pentru publicul naţional este aproape neschimbat, Antena 1 a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile, în timp ce PRO TV a trecut pe locul 2. B1 TV a fost scos din top 10 de postul Disney.
La nivelul publicului din oraşe (Urban) PRO TV a fost lider, dar cu cifre mai mici faţă de luna iunie, Antena 3 se menţine pe locul 4 la fel şi România TV pe locul 5, iar B1TV intra în top pe poziţia 9. TVR 1 a prins locul 10, fiind în scădere pe publicul urban.

Cifrele de audienţă generale pentru lună IUNIE 2015, aici!

Cele mai mari scăderi le-au înregistrat posturile generaliste PRO TV şi Antena 1, în timp ce Kanal D inregistrează ce mai mare creștere. TVR 1 a cumulat cifre mai mari la nivelul publicului urban. Posturile de ştiri au înregistrat mici scăderi, iar în top 10 se afla: Antena 3, România TV şi B1TV (doar la nivelul publicului urban). Cifrele  de audienta pentru luna mai, aici. 

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IULIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente generale IULIE 2015 - Publicul national (2)

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IULIE 2015 – RTG000

Audiente generale IULIE 2015 - Publicul national (1)

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IULIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente generale IULIE 2015 - Publicul urban

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IULIE 2015- RTG000

Audiente generale IULIE 2015 - Publicul urban 2

Cifre detaliate pentru luna IUNIE 2015, AICI!


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending