Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE GENERALE IUNIE 2015. PRO TV şi Antena 1, scăderi masive, iar Kanal D, creştere spectaculoasă!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: PRO TV

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna iunie 2015 pentru publicul naţional şi urban. Cifrele sunt furnizate de ARMA/Kantar Media.

În luna iunie 2015 posturile de televiziune au înregistrat scăderi dar şi creşteri. Cele mai mari scăderi le-au înregistrat posturile generaliste PRO TV şi Antena 1, în timp ce Kanal D inregistrează ce mai mare creștere. TVR 1 a cumulat cifre mai mari la nivelul publicului urban. Posturile de ştiri au înregistrat mici scăderi, iar în top 10 se afla: Antena 3, România TV şi B1TV (doar la nivelul publicului urban). Cifrele  de audienta pentru luna mai, aici. 

 

PUBLICUL NATIONAL

  • PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 2.72% rating şi 13.86% share şi un total de 502.000 de telespectatori pe minut.
  • Antena 1 obţine locul 2 cu 2.37% rating şi 12.07% share şi un total de 437.000 de telespectatori pe minut.
  • Locul 3 este adjudecat de Kanal D care a totalizat 1.91% rating şi 9.72% share şi un total de 352.000 de telespectatori pe minut.
  • Antena 3 şi România TV s-au clasat pe locul 4, respectiv 5, iar TVR 1 rămâne pe locul 6 la nivelul publicului naţional.

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IUNIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente generale IUNIE 2015  (1)

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA IUNIE 2015- RTG000

Audiente generale IUNIE 2015  (3)

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV a fost pe primul loc cu un total de 290.000 de telespectatori pe minut şi 2.88% rating, 13.81% share.
  • Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2.5% rating şi 11.99% share şi un total de 252.000 telespectatori în medie pe minut.
  • Kanal D a trecut pe locul 3 la oraşe cu o medie de 1.77% rating şi 8.52% share.
  • Antena 3 s-a clasat pe locul 4 cu un total de 176.000 telespectatori pe minut şi 1.75% rating şi 8.4% share.
  • România TV, locul 5, Acasă, locul 6, iar TVR 1 trece la oraşe pe locul 7.

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IUNIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente generale IUNIE 2015  (2)

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA IUNIE 2015- RTG000

Audiente generale IUNIE 2015  (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit aseara confruntarea dramatica intre Faimosii si Razboinicii de la „Survivor Romania”

Avatar

Published

on

Cea de-a doua editie a reality-ului „Survivor Romania” a tinut cu sufletul la gura toata Romania, confruntarea sportiva, in indepartata Republica Dominicana, intre Faimosi si Razboinici, a tinut in fata micilor ecrane, cu sufletul la gura aproape doua milioane de fani.

Aproape un milion si jumatate (1.490.000) de romani din intreaga tara au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al show-ului „Survivor Romania”, in intervalul de difuzare 20:08 – 22:25, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii prezentate de Dan Cruceru, Kanal D s-a impus ca lider de piata, pe targetul National, devansand celelalte statii concurente. In ceea ce priveste targetul All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu reality-ul difuzat aseara.

Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,5% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, 6,5% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Confruntarea sportiva intre Faimosi Razboinici a fost foarte stransa, concurentii celor doua echipe au luptat umar la umar, fiecare traseu parcurs de acestia a dat emotii uriase si batai intense de inima colegilor de echipa. Fiecare punct adjudecat de echipe a fost castigat la mustata, nu de putine ori diferenta era facuta de cateva secunde;  in editia de aseara „Survivor Romania” emotiile concurentilor au fost si mai mari, in momentul in care Emanuela Huruiala, de la Razboinici, si Elena Ionescu, de la Faimosi au inscris punctul decisiv in acelasi timp, fiind nevoie de analiza pe camerele de luat vederi pentru a declara castigatoarea.

Miza jocului de aseara d ela „Survivor Romania” a fost una uriasa, concurentii celor doua echipe au luptat pentru provizii constand in orez si ulei, de trei ori cantitatea standard. Scorul de 10 la 4, in favoarea Razboinicilor i-a declarat invingatori, acestia intrand in posesia premiului atat de necesar.

Jocul de aseara nu a fost lipsit nici de momente dramatice. Augustin Viziru, din tabara Faimosilor, la finalul traseului sportiv a  acuzat dureri serioase, fiind nevoia de interventia rapida a medicilor care au acordat ajutor imediat si au solicitat transportul acestuia la cea mai apropiata unitate de ingrijiri medicale.

Tensiunea si miza uriasa a jocului de aseara si-au spus cuvantul, astfel ca au aparut primele conflicte deschise. Andi Constantin si Cristina Siscanu au purtat discutii aprinse sub ochii colegilor.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,516,61490
 Pro TV7,715,11356
 Antena 15,110,0900
SURVIVORRomania TV4,58,9796
20:08-22:25Prima TV3,16,0537
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,425,6440
 Kanal D5,814,4248
 Antena 13,58,7149
SURVIVORTVR 21,84,678
20:08-22:25Romania TV1,74,374
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,116,7773
 Kanal D6,513,4618
 Romania TV4,49,0418
SURVIVORAntena 14,18,5391
20:08-22:25Antena 33,06,1281
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

SURVIVOR ROMANIA: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit cele mai intense momente ale reality-ului

Avatar

Published

on

“Survivor Romania”#  Faimosii si Razboinicii au avut parte, aseara, de prima confruntare dramatica

Competitia “Survivor Romania” a inceput in forta aseara, Faimosii si Razboinicii au primit “botezul” junglei dominicane si au avut parte de prima confruntare pe traseul sportiv.

Aproape doua milioane de romani (1.823.000) urmareau aseara imaginile pline de dramatism din Republica Dominicana, in minutul de aur, inregistrat la 21:52, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

1.578.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-ul in intervalul difuzarii emisiunii, 20:00-22:25.  Emisiunea a pozitionat statia pe locul 2 la nivelul publicului National, cu 9,0% Rating si 18,5% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat, si pe aceeasi pozitie, la orase, cu 6,5% Rating si 14,0% cota de piata, in intervalul mai sus mentionat. (top in attach)

Telespectatorii au avut ocazia sa ii cunoasca pe toti cei 20 de concurenti care vor avea de parcurs o perioada extrem de dificila de adaptare, fie ca fac parte din echipa Faimosilor, fie din cea a Razboinicilor. Contactul cu traseul a fost dureros pentru unii dintre ei, au avut loc si primele accidentari, dar si primele tensiuni intre echipe. S-au legat aliante si au inceput sa se impuna liderii grupurilor.

Scorul de 10 la 2 le-a adus Razboinicilor doua recompense importante: “focul” si “acoperisul”, un premiu ce urma sa le fie de mare ajutor in conditiile in care incepuse o ploaie torentiala. Faimosii au fost nevoiti sa inceapa improvizarea unui acoperis sustinut de cateva barne, dar  senzatia de foame incepuse deja sa le creeze probleme.

Ce solutii vor gasi, cum se vor adapta Faimosii si Razboinicii mai departe,  in conditiile dificile din jungla, lipsiti de hrana si confortul cu care erau obisnuiti, vor putea afla telespectatorii urmarind si in aceasta seara, de la ora 20:00, un reality suta la suta autentic, “Survivor Romania”. Emisiunea va fi difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8.718.9825
Kanal D6.514.0614
Antena 15.712.4542
#REF!Romania TV4.610.0439
20:00-22:25Antena 32.65.7251
TVR 21.94.2185
TVR 10.91.982
B1TV0.81.878
National TV0.61.357
Pro 20.61.356
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9.619.91690
Kanal D9.018.51578
Antena 16.212.91096
#REF!Romania TV4.49.1775
20:00-22:25Antena 32.24.5380
TVR 21.73.6307
TVR 11.12.2186
Pro 20.92.0166
National TV0.71.5130
Prima TV0.71.4115
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Luni, in Prime Time, toata Romania a fost cu ochii pe Kanal D! Postul TV, lider detasat de audienta, la nivel National si All Urban

Avatar

Published

on

Kanal D este in topurile televiziunilor, programele difuzate zi de zi ajung rapid in preferintele telespectatorilor, cucerind milioane de fani. Kanal D si-a consolidat aseara pozitia de lider de piata, cu serialul turcesc „Gulperi”, statia pozitionanandu-se pe primul loc in topurile audientelor, atat pe targetul National, cat si pe cel All Urban.

Peste 21%  din populatia intregii tari a urmarit aseara episodul difuzat la Kanal D in intervalul orar 20:00 – 24:45, conform datelor furnizate de Kantar Media. Aproape un milion si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al difuzarii, serialul „Gulperi”.

Luni, 13 ianuarie, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a fost lider detasat de audienta, cu 8,2% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, si cu 6,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Ce se intampla in episodul din aceasta seara din serialul „Gulperi”?

Hasan se zbate intre viata si moarte

Gulperi este furioasa pe Kadir, care i-a ascuns faptul ca Seyma i-a inscenat totul lui Hasan; femeia decide ca fiul ei sa nu mai fie reprezentat in instanta de Kadir.  In tot acest timp, boierul Yakup si Fatma au o disputa in urma careia barbatul decide sa-l renege pe Eyup.

Gulperi se intalneste cu Seyma si o implora sa ii salveze fiul, sa renunte la acuzatiile impotriva acestuia.  In vreme ce mama lui incearca sa isi elibereze fiul, acesta se confrunta cu situatii din ce in ce mai dificile. Hasan este la un pas de a comite o crima, insa fiul lui Gulperi devine, in mod surprinzator, din “vanator”, “vanat”. Lucrurile evolueaza in mod tragic pentru Gulperi. Gulperi este distrusa: Hasan se zbate intre viata si moarte, iar micutul Can este de negasit.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,221,21436
 Pro TV6,817,61187
 Antena 13,69,4633
GULPERIRomania TV2,77,1482
20:00-24:45Antena 32,15,4366
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.01.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,818,8650
 Pro TV6,517,9620
 Antena 12,97,9275
GULPERIRomania TV2,87,8269
20:00-24:45Antena 32,36,3219
Source: Kantar Media Romania    
Date: 13.01.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0