Radar de Media va prezinta audientele generale ale posturilor de televiziune din luna mai, monitorizate de Kantar Media. Cifrele sunt furnizate de ARMA (Asociatia Romana de Monitorizare a Audientelor) si se refera la 59 de posturi de televiziune din Romania.
PUBLICUL NATIONAL
- Pro TV este lider detasat pe luna mai cu o audienta medie inregistrata pe intreaga zi de 3.47% rating si o cota de piata de 15.93% share, in total peste 642.000 de mii de telespectatori pe minut au urmarit Pro Tv la nivel national.
- Antena 1 ocupa locul 2 cu 2.76% rating, cota de piata de 12.66% si un numar mediu de 510.000 mii de telespectatori pe minut la nivelul intregii zi.
- Kanal D isi metine pozitia pe podium (locul 3) cu peste 306.000 mii de telespectatori pe minut.
- Antena 3 si Romania TV continua clasamentul la nivelul publicului national.
- TVR 1 are o crestere spectaculoasa in luna mai urcand 2 pozitii in top 10. Cu o audienta medie de 0.75% rating si o cota de piata de 3.42% TVR 1 trece pe locul 6 (comparativ cu locul 8, luna aprilie 2014).
PUBLICUL URBAN
- Pro TV este lider si la nivelul publicul din mediul urban inregistrand 3.68% rating si o cota de piata de 15.87% share, in total peste 371.000 mii de telespectatori au urmarit in medie Pro TV, conform cifrelor furnizate de ARMA pe intreaga zi si calculate de Kantar Media.
- Antena 1, locul 2 cu peste 310.000 mii de telespectatori pe minut si o cota de piata de 13.27% share.
- In mediul urban locul 3 este ocupat de Antena 3 cu un rating mediu de 1.76% share si o cota de piata de 7.62% share.
- Kanal D ocupa locul 4 cu 159.000 de mii de telespectatori pe minut, cifre calculate pe intreaga zi si 1.57% puncte de rating.
- Locul 5 revine postului Romania TV cu 0.89% rating si o cota de piata de 3.83% share, urmat de National TV care inregistreaza 70.000 de mii de telespectatori pe minut in mediul urban.
In tabelul de mai jos Radar de Media va prezinta cifrele de audienta inregistrate de cele 59 de posturi tv monitorizate de Kantar Media.
[table id=129 /] Sursa cifre: ARMA, calculate de Kantar Media
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).