Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente generale luna Mai: Pro TV lider, Kanal D, locul 3, TVR 1 crestere in Top10!

Avatar

Published

on

Radar de Media va prezinta audientele generale ale posturilor de televiziune din luna mai, monitorizate de Kantar Media. Cifrele sunt furnizate de ARMA (Asociatia Romana de Monitorizare a Audientelor) si se refera la 59 de posturi de televiziune din Romania.

PUBLICUL NATIONAL

  • Pro TV este lider detasat pe luna mai cu o audienta medie inregistrata pe intreaga zi de 3.47% rating  si o cota de piata de 15.93% share, in total peste 642.000 de mii de telespectatori pe minut au urmarit Pro Tv la nivel national.
  • Antena 1 ocupa locul 2 cu 2.76% rating, cota de piata de 12.66% si un numar mediu de 510.000 mii de telespectatori pe minut la nivelul intregii zi.
  • Kanal D isi metine pozitia pe podium (locul 3)  cu peste 306.000 mii de telespectatori pe minut.
  • Antena 3 si Romania TV continua clasamentul la nivelul publicului national.
  • TVR 1 are o crestere spectaculoasa in luna mai urcand 2 pozitii in top 10. Cu o audienta medie de 0.75% rating si o cota de piata de 3.42% TVR 1 trece pe locul 6 (comparativ cu locul 8, luna aprilie 2014).

 

PUBLICUL URBAN

  • Pro TV este lider si la nivelul publicul din mediul urban inregistrand 3.68% rating si o cota de piata de 15.87%  share, in total peste 371.000 mii de telespectatori au urmarit in medie Pro TV, conform cifrelor furnizate de ARMA pe intreaga zi si calculate de Kantar Media.
  • Antena 1, locul 2 cu peste 310.000 mii de telespectatori pe minut si o cota de piata de 13.27% share.
  • In mediul urban locul 3 este ocupat de Antena 3 cu un rating mediu de 1.76% share si o cota de piata de 7.62% share.
  • Kanal D ocupa locul 4 cu 159.000 de mii de telespectatori pe minut, cifre calculate pe intreaga zi si 1.57% puncte de rating.
  • Locul 5 revine postului Romania TV cu 0.89% rating si o cota de piata de 3.83% share, urmat de National TV care inregistreaza 70.000 de mii de telespectatori pe minut in mediul urban.

 

In tabelul de mai jos Radar de Media va prezinta cifrele de audienta inregistrate de cele 59 de posturi tv monitorizate de Kantar Media.

Units >>Rtg(000)Rtg%Share
ChannelsNational +gUrban +gNational +gUrban +gNational +gUrban +g
1Pro TV6423713,473,6815,9315,87
2Antena 15103102,763,0712,6613,27
3Kanal D3061591,651,577,586,79
4Antena 32551781,381,766,327,62
5Romania TV168900,910,894,173,83
6TVR 1138670,750,663,422,85
7National TV130700,70,693,222,98
8Prima TV120670,650,662,982,85
9B1TV111650,60,642,772,78
10Acasa93600,50,62,32,59
11Disney91430,490,432,251,85
12Realitatea TV87470,470,472,172,01
13TVR 270360,380,361,741,56
14Antena Stars70450,380,451,741,94
15ETNO55210,30,211,360,89
16Cartoon Network53220,290,221,320,93
17Disney Junior43290,230,291,071,24
18Digi 2435280,190,280,871,2
19Nickelodeon33230,180,230,810,98
20Sport.ro32170,170,170,790,73
21Pro Cinema32200,170,20,790,84
22Minimax/A+30100,160,10,740,42
23AXN30210,160,210,750,92
24Diva Universal26190,140,190,630,83
25Favorit TV24100,130,10,580,41
26Boomerang24130,130,130,60,57
27Euforia21180,110,180,520,76
28Taraf TV1880,10,080,440,36
29Eurosport17130,090,130,430,56
30History Channel17140,090,140,420,6
31Kiss TV1590,080,090,380,39
32ZU TV1580,080,080,370,36
33Universal Channel16130,080,130,390,56
34Dolce Sport1440,080,040,360,17
35Discovery1380,070,080,310,34
36National Geographic13100,070,090,310,41
37Film Cafe1050,060,050,260,23
38U TV960,050,060,230,26
39Mynele TV920,050,020,220,07
40EuroSport 21080,050,080,250,35
41TCM1050,050,050,250,21
42Acasa Gold850,050,050,210,22
43MTV Ro860,040,060,20,26
44National Geographic Wild750,040,050,180,2
45Music Channel850,040,050,20,21
46TV Paprika760,040,060,180,25
47Animal Planet530,030,030,130,13
48AXN Black530,030,030,110,15
49AXN White650,030,040,160,19
50The Fishing and Hunting Channel520,030,020,120,1
51National 24 PLUS420,020,020,110,09
52TV Neptun420,020,020,090,08
53TLC320,020,020,070,11
54TV H410,020,010,10,06
55Comedy Central Extra430,020,030,10,13
56Sport 1/Megamax110,010,010,040,05
57CBS Reality210,010,010,040,05
58Hit Music220,010,020,050,08
59VH1110,010,010,030,04
60Others (Altii)5313092,873,0613,1813,21
Sursa cifre: ARMA, calculate de Kantar Media

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: