PUBLICUL URBAN
PRO TV este lider şi la nivelul publicului urban cu 376.000 telespectatori pe minut şi 3,72% rating, iar cota de piaţa este în creştere – 15% share. Cu toate acestea staţia a înregistrat o scădere foarte mică de doar 4.000 de telespectatori.
Antena 1 s-a poziţionat pe locul 2 la oraşe cu 3,15% rating şi 12,69% share, în total peste 318.000 telespectatori pe minut, în lună martie, comparativ cu luna februarie când avea 338.000 telespectatori.
Antena 3 s-a clasat din nou pe locul 3 la nivelul publicului urban cu 2,29% rating şi 9,24% share şi un total de peste 232.000 telespectatori. Postul de ştiri înregistrează o scădere de aproximativ 30.000 de mii de telespectatori la nivelul întregii zile.
Kanal D s-a clasat pe locul 4 cu 203.000 telespectatori în medie, comparativ cu luna februarie când avea 206.000.
În clasament au rămas România TV (119.000), Acasă (91.000), Prima TV (62.000), Naţional TV (62.000), TVR 1 (59.000) şi B1 (57.000).
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna MARTIE 2015
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%), luna FEBRUARIE 2015
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna MARTIE 2015
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN, in mii telespectatori pe minut (RTG000), luna FEBRUARIE 2015
Pe urmatoarea pagina sunt prezentate cfirele de audienta generale pentru toate posturile de televiziune monitorizate (in tabel) pentru luna MARTIE 2015