RADAR DE MEDIA va prezinta o analiza a cifrelor de audienta inregistrate de televiziunile din Romania care sunt monitorizate de Kantar Media in luna noiembrie 2014.
Cifrele prezentate sunt prelucrate de ARMA si furnizate de Kantar Media.
Asadar, in luna noiembrie cifrele de audienta au fost mai mari asta si datorita faptului ca au fost alegeri prezidentiale, iar televiziunile de stiri au inregistrat cifre peste media.
PUBLICUL NATIONAL
In continuare va prezentam cifrele de audienta inregistrate de principalele posturi de televiziune la nivelul publicului NATIONAL.
- PRO TV isi mentine pozitia de lider si se detaseaza considerabil de al doilea post clasat, Antena 1. Astfel, PRO TV cumuleaza 4,09% rating si o cota de piata de 15.63%, in total peste 757.000 mii telespectatori au urmarit in medie productiile PRO TV.
- Antena 1 ramane pe pozitia secuda cu 3.34% rating si o cota de piata de 12.77%. In media 619.000 mii de telespectaori au urmarit Antena 1 la nivelul publicului national.
- O crestere spectaculoasa o are Antena 3 care a trecut pe pozita a III-a si la nivelul publicului national totalizand 1.99% rating si o cota de piata de 7.6% share. In ceea ce privestre rating pe mii telespectatori pe minut, Antena 3 a inregistrat 368.000 mii.
- Kanal D, ocupa locul 4 cu 1.98% rating si o cota de piata de 7.57%, in total peste 367.000 mii de telespectatori pe minut au urmarit postul Kanal D, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
- Top 10 continua cu : Romania TV (locul 5), TVR 1 (locul 6), Realitatea TV (locul 7), Prima TV (locul 8), National TV (locul 9) si B1 (locul 10).
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI NATIONAL (RTG%,SHR%)
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul Publicului National in mii telespectatori pe minut (RTG000)
PUBLICUL URBAN
In ceea ce priveste cifrele de audienta de la orase, situatia se schimba. Posturile de stiri au o crestere semnificativa fata de publicul national. Astfel:
- PRO TV ocupa prima pozitie cu 3.67% rating si o cota de piata de 14.29%, in total peste 369.000 mii telespectatori pe minut.
- Antena 1 ocupa pozita a doua cu 3.29% rating si o cota de piata de 12.83, in total peste 322.000 mii telespectatori pe minut.
- Antena 3 are o creste mare la nivelul publicului de la orase si devanseaza la o diferenta mare postul Kanal D, astfel Antena 3 totalizeaza 2.45% rating si 9.55% share, in timp ce Kanal D a cumulat 1.8% rating si o cota de piata de 7% share.
- Locul 5 ramane pentru Romania TV care isi mentine o audienta de 1,2% rating si 4.67% share.
- Topul continua cu Realitatea TV si B1 care cresc in audienta la nivelul publicului urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
- Locul 10 este adjudecat de TVR 1 care inregistreaza o audienta medie de 0.68% rating si o cota de piata de 2.66% share la nivelul intregi zi.
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN (RTG%,SHR%)
In graficul de mai jos sunt prezentate cifrele de audienta la nivelul PUBLICULUI URBAN in mii telespectatori pe minut (RTG000)
Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) NOIEMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA
[table id=147 /]
Audiente generale, calculate pe toata durata zilei, Publicul National si Urban (rtg000, rtg%, shr%) OCTOMBRIE 2014, cifre furnizate de KANTAR MEDIA/ARMA
[table id=146 /]
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşiinterval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Sursa cifre din tabel : ARMA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA