Audienţe generale Octombrie 2015: Posturile de ştiri, în scădere, iar în schimb cele generaliste au avut creşteri fulminante! Toate detaliile, aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna OCTOMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna SEPTEMBRIE 2015, aici

 

PUBLICUL NATIONAL

  • PRO TV a fost lider de audienţă în luna octombrie cu cifre mai mari faţă de luna septembrie 2015. Mai exact – 3.04% rating şi 14.48% share şi un total de peste 561.000 telespectatori pe minut. (465.000, in luna septembrie)
  • Antena 1, locul 2 cu cifre în creştere, in luna octombrie – 2.72% rating şi 12.95% share şi un total de peste 502.000 telespectatori în medie pe minut.
  • Kanal D se afla intr-o ascensiune la nivelul publicului naţional – 352.000 telespectatori pe minut şi  1.91% rating si 9.1% share.
  • Antena 3, locul 4 cu 214.000 telespectatori pe minut, in scadere fata de luna septembrie, iar postul România TV, locul 5 cu 191.000 telespectatori pe minut.
  • TVR 1 se menţine pe locul 6, cu cifre in crestere, mai exact 0.8% rating şi 3.81% share, urmat de Naţional TV, Prima TV şi Antena Stars. 
  • Locul 10 a fost adjudecat de postul Acasă, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 0.41% rating şi 2.09% share.

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente TV generale OCTOMBRIE 2015 (1)

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG000

Audiente TV generale OCTOMBRIE 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

[nextpage title=”grafice pentru publicul urban pe urmatoarea pagina”]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna OCTOMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna SEPTEMBRIE 2015, aici

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV rămâne lider de audienţă şi la publicul de la oraşe cu 3.2% rating şi 14.81% share şi un total de peste 323.000 de telespectatori în medie pe minut.
  • La nivelul întregii zile Antena 1 ocupa locul 2 în luna octombrie cu 2.89% rating şi 13.38% share şi un total de peste 292.000 telespectatori pe minut.
  • Kanal D, ramane pe locul 3 la oraşe cu cifre în creştere – 175.000 telespectatori pe minut.
  • Postul de ştiri Antena 3, locul 4 cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 6.47% share, iar România TV a obţinut locul 5 cu 105.000 telespectatori în medie pe minut, la nivelul întregii zile.
  • National TV urca pe locul 6 cu o audienta medie de 0.57% rating si 2.62% cota de piata.
  • TVR 1 trece de pe locul 7 cu un total de 55.000 – 0.54% rating şi 2.5% share, urmat de Antena Stars şi Prima TV.
  • Postul Acasa s-a clasat pe locul 10 cu 50.000 de telespectatori pe minut.

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

Audiente TV generale OCTOMBRIE 2015 (3)

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG000

Audiente TV generale OCTOMBRIE 2015 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Comentarii

comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Gogutza

    5 noiembrie 2015 at 10:31

    Culmea ca eu ma uit doar la Kanal d La Teo si seara la wow…si observ lider PROTV….HAI ca ati luat-o razna pai daca intrebi oameni pe strada ei tot acolo se uita la KANAL…Cum dracului sa iasa lider!!!! Porcarii!!!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending