Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de stiri în luna OCTOMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru audientele generale pe luna Octombrie 2015, AICI!

În luna octombrie posturile de ştiri au înregistrat mici scăderi faţă de lună septembrie 2015. Astfel, Antena 3 s-a clasat pe primul loc atât la nivelul publicului naţional cât şi pe targetul urban, urmat de România TV, locul 2. Apoi pe poziţia a 3-a a rămas postul B1 TV cu o diferenţă de aproape 120.000 de telespectatori faţă de locul secund. Realitatea TV a reuşit să obţină locul 4 pe publicul naţional, iar Digi 24, locul 4 pe urban. În ceea ce priveşte locul 5 pe naţional s-a clasat Digi 24, iar pe urban Realitatea TV cu 41.000 telespectatori în medie pe minut.

Mai multe detalii în graficele de mai jos!

PUBLICUL NATIONAL

GRAFIC: LUNA OCTOMBRIE 2015 – RTG%, SHR%, RTG000

Audiente TV posturi de stiri OCTOMBRIE 2015 (1)

PUBLICUL URBAN

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA AUGUST 2015 – RTG%, SHR%, RTG000

Audiente TV posturi de stiri OCTOMBRIE 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: ARMA/Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Abdrei

    6 noiembrie 2015 at 10:18

    Audientele kantar sunt calculate total aiurea marja este mai mincinoasa ca la alegeri. Sunt instalate 2.000 de peoplemetere in romania cica “reprezentativ”. Eu cred ca marja de eroare e spre 50%. Si ced ca doaroperatorii de cablu pot face niste masuratori corecte pentru ca sigur reciverele lor au ceva integrat…

  2. JUKAN

    5 noiembrie 2015 at 12:35

    TOATE RAHATURILE IN POZA

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Emisiunea “Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, lider incontestabil de audiență

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost luni seara lider incontestabil de audiență.  Emisiunea în care s-a discutat despre ultimele aventuri ale protagoniștilor reality-show-ului “Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de invitații CRBL și Oase, Valentin Butnaru și Margherita de la Clejani, a adunat în fața micilor ecrane 670.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:24.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:24 – 01:01) o audiență medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 23,3%, urmată de Pro TV, cu 2,7 puncte de rating și 17,9% cota de piață și de Kanal D, cu 1,9 puncte de rating și 13% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,3%, urmată de Pro TV, cu 1,9 puncte de rating și 11,2% cota de piață și de Kanal D, cu 1,6 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și 14,9% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 12,5% cota de piață, și Kanal D, cu 1,8 puncte de rating și 11,2% cota de piață.

Luni seara, la „Xtra Night Show”, prezentatorul de știri Valentin Butnaru a făcut dezvăluiri inedite despre parcursul său în “Asia Express – Drumul Elefantului” alături de cele două echipe de vedete, CRBL și Oase, dar și Ana Morodan și Teleșpan. Deși rolul său a fost de a-i încurca pe concurenți cu prezența lui la ”patru ace”, prezentatorul s-a dovedit a fi pentru ei mai degrabă un talisman care s-a implicat cu entuziasm în fiecare moment al show-ului: ”Eu sunt perceput ca fiind foarte sobru. Nimeni nu cunoaște latura asta a mea pe care am arătat-o cu drag și spor în „Asia Express”. Cred că șocul a fost mai mare pentru Oase și CRBL decât pentru mine.” , a mărturisit acesta.

Deși a părăsit show-ul “Asia Express” din cauza problemelor de sănătate, Marga de la Clejani, invitată și ea aseară în platoul „Xtra Night Show”, a făcut o dezvăluire: ”Sunt fana lui CRBL și a lui Oase. Sunt haioși, drăguți, luptători și tot timpul te binedispun. Ei sunt echipa mea preferată!”.

În seara aceasta, „Xtra Night Show” va continua seria imaginilor nedifuzate din cel mai dur reality-show, „Asia Express – Drumul Elefantului”, alături de doi invitați speciali – Ana Morodan și Teleșpan.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group               

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All Urban și National                        

Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial și la orașe!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediție cu surprize luni seară, pentru vedetele rămase în cursa celui mai dur reality show, Asia Express- Drumul Elefantului. Cele cinci cupluri ce au reintrat în lupta pentru cea de-a doua imunitate a etapei au fost reconfigurate chiar înainte de prima misiune: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat unul cu celălalt!, a spus Șerban Copoț. Astfel, echipele au reintrat în vria competiției într-o nouă formulă și au luptat alături de cei pe care, până în acel moment, îi considerau rivali.

Luni, 18 martie, Asia Express- Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.650.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:44. Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.2 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 19,8 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,6 puncte de rating și 15,8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe publicul comercial. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe acest public o medie de 7.4 puncte de rating și 22% cota de piață.

La începutul cursei de luni seară, Teleșpan și Bogdan Boantă, Paul Ipate și Cocuța, CRBL și Șerban Copoț, George Vintilă și Oase, alături de Jojo și Ana Morodan, au primit provocarea de a cumpăra cadouri pentru colegii de echipă, dar această probă a fost doar una de acomodare cu schimbările ediției, pe care toate cuplurile au îndeplinit-o cu brio.

În prima misiune a serii, vedetele au ajuns la mausoleul unui rege legendar din istoria Indiei. Acolo au fost nevoite să reasambleze o spadă, căutând cinci bucăți de lemn ascunse în puncte cheie, care, reîntregite, ofereau și indiciul către locația jocului de amuletă: ”De la un punct încolo se instalează panica, haosul și începi să te simți prost că nu le găsești., spunea Paul Ipate. Tensiunea unei curse în care fiecare minut poate face diferența în clasamentul final, le-a făcut pe vedete să caute în copaci, în pantofii oamenilor, sau chiar prin pubele de gunoi: ”Mi s-a părut o probă care ne-a testat efectiv nervii”, a fost de părere Ana Morodan. Chiar și cu spada reasamblată, echipele au mai întâmpinat o problemă, căci scrisă în limba urdu, adresa următoarei locații putea fi descifrată doar cu ajutorul unui localnic.

Chiar în mijlocul cursei, la doar câțiva kilometri distanță de punctul de întâlnire, Gina Pistol a pus stop misiunii și le-a îndemnat pe vedete să își caute cazare în această nouă formulă: ”În momentul acela am urât-o teribil pe Gina, pentru că găsisem o mașină să ne ducă și nu aveam mult de mers!. După o zi obositoare pe străzile Indiei, misiunea cazării le-a pus iar probleme celor cinci echipe reconfigurate, ce s-au lovit de foarte multe refuzuri: „Pentru noi, cazarea este cel mai mare inamic la Asia Express. Cea mai grea probă pe care trebuie să o trecem zilnic” , a spus CRBL. Oase și George Vintilă au renunțat la oferta unor localnici din cauza faptului că au găsit un șarpe sub pat, dar au ajuns să doarmă într-un garaj, în vreme ce Jojo și Ana Morodan au mers ore întregi printr-o mahala până să găsească un loc unde să înnopteze, fără să își piardă speranța: ”Dacă aș fi cu Jojo, de acum înainte, m-aș duce până la Mumbai! La prima vedere pare o floricică fragilă și blândă, dar când i se pune pata îți mută un munte cu linguriță!, a spus Ana despre noua sa coechipieră.

Dis-de-dimineață, vedetele au pornit spre Jocul de Amuletă, însă doar primele două echipe ajunse au luptat în această probă a recompensei. Ana Morodan și Jojo, Bogdan Boantă și Teleșpan s-au calificat într-o misiune de ”război”, în care au fost nevoiți să folosească o praștie supradimensionată ca să doboare soldații de plastic ai echipei adverse. Îmbrăcați în armură, asemeni soldaților, concurenții nu s-au sfiit să lupte dur și au continuat în ciuda micilor accidentări. În cele din urmă, Boantă și Teleșpan au fost cei care au adjudecat amuleta, câștigând fiecare câte 500 de Euro.

Ultima misiune a serii a fost una care i-a încărcat cu energie, dar care le-a pus mari probleme inițial. Vedetele au fost nevoite să găsească trei jucării într-un magazin aglomerat cu obiecte, ca mai apoi să pornească spre o școală și să identifice un copil după o fotografie. Momentul preferat al vedetelor a fost cel în care s-au bucurat alături de cei mici și s-au distrat cu jocurile aduse, ba chiar CRBL și Oase au oferit demonstrații de kendama: ,,Proba școlii a fost cea mai tare probă. Ne-a plăcut mult acolo!”, au spus George și Oase.

 

Marți seară, de la 20:00, pe Antena 1,

Trei echipe intră într-o cursă dură, pentru ultima șansă:

”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express!”

 

Clasamentul final al cursei de luni seară va fi dezvăluit azi, de la 20:00, pe Antena 1, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului. Într-o nouă formulă, cele cinci echipe ce luptă pentru imunitate au pornit într-o cursă tensionată spre ultimul punct de întâlnire, însă soarta concurenților va depinde și de locul pe care se vor clasa coechipierii lor inițiali. Doar atunci când se vor reface cuplurile Gina Pistol va stabili cine își securizează locul în joc, dar și care sunt cele două echipe ce se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă.

Așadar, lupta spre imunitate va fi presărată în această seară cu tensiune, emoții și momente ce le vor face pe vedete să izbucnească. Jojo, printre singurele vedete ce nu s-a bucurat până acum de șansa de a fi turist pentru restul etapei, va lupta din răsputeri pentru a obține acest avantaj, chiar dacă va trece prin câteva situații periculoase: “Wow, am rămas șocați de Jojo! Nu ești în siguranță când te pui în mijlocul străzii!, vor spune Oase și George. ”Uneori jocul asta te transformă foarte mult și psihic. Eu am avut multe momente în competiție în care m-am comportat cum eu nu mă comport acasă. Aici chiar am avut momente în care am depășit limita nervilor mei”, va răspunde aceasta.

Diseară, ultima șansă a concurenților ce vor lupta în cursa-ultimatum va depinde doar de culoarea elefantului din cutia securizată, însă până la verdictul final, echipele vor trece printr-o serie de misiuni care îi vor epuiza, atât fizic, cât și psihic: ”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express. Am obosit mai mult decât după două săptămâni de cursă. Nu se poate așa ceva!. Ca de obicei, două cupluri se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, în urma clasamentului, și o a treia se va alătura în urma unui vot majoritar.

Care vor fi vedetele în pericol în această seară, la ce provocări vor fi nevoite acestea să facă față și, mai ales, care va fi verdictul elefantului, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la ora 20:00, în cea mai nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending