Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna SEPTEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna august 2015, aici

 

PUBLICUL NATIONAL

  • PRO TV a fost lider de audienţă în luna septembrie cu cifre mai mari faţă de luna august 2015. Mai exact – 2.52% rating şi 12.89% share şi un total de peste 465.000 telespectatori pe minut.
  • Antena 1, locul 2 cu cifre în creştere – 2.38% rating şi 12.09% share şi un total de peste 438.000 telespectatori în medie pe minut.
  • Kanal D a înregistrat o creştere spectaculoasă la nivelul publicului naţional şi a ajuns la 338.000 telespectatori pe minut şi 1.83% rating & 9.31% share.
  • Antena 3, locul 4 cu 216.000 telespectatori pe minut, iar postul România TV, locul 5 cu 196.000 telespectatori pe minut.
  • TVR 1 se menţine pe locul 6 cu 0.75% rating şi 3.79% share, urmat de Naţional TV, Prima TV şi Disney.
  • Locul 10 a fost adjudecat de postul Acasă, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 0.42% rating şi 2.15% share.

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (1)

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG000

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA!”]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna SEPTEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna august 2015, aici

 

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV rămâne lider de audienţă şi la publicul de la oraşe cu 2.71% rating şi 13.21% share şi un total de peste 273.000 de telespectatori în medie pe minut.
  • La nivelul întregii zile Antena 1 ocupa locul 2 în luna septembrie cu 2.56% rating şi 12.51% share şi un total de peste 259.000 telespectatori pe minut.
  • Kanal D trece pe locul 3 la oraşe cu cifre în creştere – 163.000 telespectatori pe minut.
  • Postul de ştiri Antena 3, locul 4 cu o audienţă medie de 1.46% rating şi 7.1% share, iar România TV a obţinut locul 5 cu 109.000 telespectatori în medie pe minut, la nivelul întregii zile.
  • TVR 1 trece de pe locul 9 (luna august) pe locul 6 în luna septembrie cu 0.56% rating şi 2.73% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.
  • Postul de ştiri B1 TV s-a clasat pe locul 9 cu 47.000 de telespectatori pe minut, iar locul 10, Antena Stars.

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (3)

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG000

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Prima semifinala live, Romanii au talent, lider de audienta! Cine s-a calificat?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

12 concurenți fantastici au urcat aseară pe scenă în prima semifinală LIVE Românii au talent, însă numai cinci dintre ei au reușit să obțină câte un loc în marea finală. Cei care au cucerit publicul și jurații și au primit cele mai multe voturi din partea lor sunt: Ana Maria Pantaze, Ema Stoian, Magitot, Rareș Bratu și Andreea Tucaliuc. Tot vineri, jurații au nominalizat și primii doi candidați la premiul de originalitate în valoare de 10.000 de euro. Alegerile lor au fost Ema Stoian și Magitot.

Prima semifinală a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 12.7 puncte de rating și 42.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3 puncte de rating și 10.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 2.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:46, peste 3.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Prima semifinală LIVE Românii au talent le-a adus telespectatorilor un show extraordinar, foarte multă emoție, dar și momente care au stârnit hohote de râs. Concurenții au prezentat numere complexe, iar evoluția lor din etapa preselecțiilor până acum a fost apreciată de Andi, Andra, Mihai și Florin, care au aplaudat talentul lor desăvârșit și determinarea de a face spectacol. Și Irina Rimes și The Motans au încântat aseară publicul cu una dintre cele mai dragi piese ale lor, POEM. A fost o seară plină de dinamism și emoție, în care reprezentațiile de muzică, dans, magie, stand-up comedy și acrobație s-au completat perfect și au făcut scena să vibreze.

Ieri seară au fost aleși primii 5 finaliști și primii doi candidați la premiul de originalitate, iar lista va fi completată vinerea viitoare, în cea de-a doua semifinală LIVE a sezonului #9suprem Românii au talent.

Ediția Românii au talent de ieri seară este disponibilă integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Ioana Filimon a pierdut duelul în fața prietenei sale, Diana Belbiță! Peste 1.7 milioane de români au urmărit Ferma – Un nou început!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, la Ferma – Un nou început!, telespectatorii au urmărit un duel al prieteniei, cu totul diferit de cele de până acum. Diana Belbiță și Ioana Filimon au intrat în arenă, trimise în luptă de Otniela. Concurenții și-au dat seama, în această săptămână, cât de puternice sunt prieteniile legate în casă, deși de-a lungul ultimelor luni au trecut prin rele și bune.

 

Deși probele de îndemânare le-au ținut la egalitate, întrebările din cartea fermei au făcut diferența, iar duelul a fost câștigat de Diana Belbiță, prietena ei fiind nevoită să iasă din emisiune. Cu toate că a câștigat și și-a asigurat locul în semifinală alături de ceilalți cinci concurenti, Diana Belbita nu s-a putut bucura la finalul duelui. Pentru eliminarea Ioanei, luptătoarea MMA vrea să se răzbune pe Otniela, cea care le-a trimis la duel. “Îmi doresc să ajung față în față cu Otniela pentru că nu își merită locul aici”, i-a transmis luptătoarea Otnielei.

 

Editia Ferma – Un nou început! lider absolut joi seara!

Joi, Ferma – Un nou început! a fost lider de audiență pe toate segmentele de public: comercial, urban și national. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 28.8% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de două ori mai mici, înregistrând 4.9 puncte de rating și 13.6% share. Peste 1.7 milioane de români au urmărit ediția de joi seară.

Edițiile Ferma – Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Topuri zilnice

Milioane de români au urmărit luni seară penultimul episod VLAD! Ce audienta a inregistrat serialul?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După ce a văzut la Titi filmulețul din noaptea jafului de la cazinou, Leo a decis să renunțe la tot și să plece, să fie liber, să o cucerească pe Roxana și să încerce să uite trecutul și tot răul pe care l-a făcut. Chiar dacă începuse să-și dorească să se schimbe, dezamăgit de reacția femeii pe care o iubește atunci când a invitat-o la cină, a revenit asupra planului de a scăpa de Vlad, Miky și Barbu, iar de Ștefan a hotărât să se ocupe chiar el, cu ajutorul lui Titi.

Al 12-lea episod VLAD a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, VLAD a înregistrat 10 puncte de rating și 28.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori au urmărit povestea VLAD, iar în minutul de maximă audiență de la 21:24, peste 2 milioane de români au trăit suspansul și emoția din serial.

Dezamăgit de Ștefan, Leo l-a lăsat baltă, l-a anunțat că-și ia o pauză lungă și a plecat hotărât să-și schimbe viața. Dorindu-și să o cucerească pe Roxana, i-a adus flori și a invitat-o la cină, însă refuzul fetei și sinceritatea ei în ceea ce privește sentimentele pe care le are pentru Vlad l-au făcut pe Leo să-și schimbe decizia și a trimis o parte din echipa lui pe urmele acestuia, dar și pe cele ale aliaților lui. Dacă Tibi a reușit să o salveze pe Miky, iar inginerul pe Vlad, Barbu a fost împușcat și, cu ultimele puteri, și-a sunat șeful.

Încercând să-i demonstreze Elizei că o iubește, Ștefan a făcut tot ce a putut pentru a nu o dezamăgi și pentru a o ajuta să-și împlinească visul, acela de a se asocia cu Vlad în afacerea cu hotelul și cazinoul de la malul mării. Bucuros că Vlad l-a înțeles și a vrut să-l ajute, Ștefan a mers acasă cu un cadou pentru soția lui, un colier cu pietre prețioase, dar nu știa că aceasta fusese sunată de Carla înainte, așa că a avut parte de o surpriză neplăcută și de o mărturisire dureroasă, aceea că Matei nu este fiul lui.

Tot aseară, Vlad și-a luat rămas bun de la tatăl lui, spunându-i că pleacă într-o călătorie de afaceri, Ștefan a revenit în apartamentul Carlei, după ce părea că își dorește să termine orice legătură cu ea, iar Leo, hotărât să se răzbune pe toți, a încercat să-l omoare pe Ștefan, dar cum nu a putut să o facă, a apelat la ajutorul lui Titi.

Ce se va întâmpla cu Ștefan și cum se va încheia primul sezon VLAD, vedem lunea viitoare, de la 20:30.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending