Audienţe generale Septembrie 2015: PRO TV trece pe primul loc la oraşe, KANAL D, creştere spectaculoase pe naţional şi urban! Ce audienţe a înregistrat ANTENA 1?

0
3398

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna SEPTEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna august 2015, aici

 

PUBLICUL NATIONAL

  • PRO TV a fost lider de audienţă în luna septembrie cu cifre mai mari faţă de luna august 2015. Mai exact – 2.52% rating şi 12.89% share şi un total de peste 465.000 telespectatori pe minut.
  • Antena 1, locul 2 cu cifre în creştere – 2.38% rating şi 12.09% share şi un total de peste 438.000 telespectatori în medie pe minut.
  • Kanal D a înregistrat o creştere spectaculoasă la nivelul publicului naţional şi a ajuns la 338.000 telespectatori pe minut şi 1.83% rating & 9.31% share.
  • Antena 3, locul 4 cu 216.000 telespectatori pe minut, iar postul România TV, locul 5 cu 196.000 telespectatori pe minut.
  • TVR 1 se menţine pe locul 6 cu 0.75% rating şi 3.79% share, urmat de Naţional TV, Prima TV şi Disney.
  • Locul 10 a fost adjudecat de postul Acasă, care, potrivit cifrelor furnizate de ARMA/Kantar Media a obţinut o audienţă medie de 0.42% rating şi 2.15% share.

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (1)

 

GRAFIC: PUBLICUL NATIONAL, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG000

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA!”]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza detaliată a cifrelor de audienţă înregistrate de posturile de televiziune în luna SEPTEMBRIE 2015 pentru publicul naţional şi urban. 

Cifrele sunt calculate la nivelul întregii zile şi sunt prelucrate şi  furnizate de ARMA/Kantar Media. 

Analiza referitoare pentru luna august 2015, aici

 

PUBLICUL URBAN

  • PRO TV rămâne lider de audienţă şi la publicul de la oraşe cu 2.71% rating şi 13.21% share şi un total de peste 273.000 de telespectatori în medie pe minut.
  • La nivelul întregii zile Antena 1 ocupa locul 2 în luna septembrie cu 2.56% rating şi 12.51% share şi un total de peste 259.000 telespectatori pe minut.
  • Kanal D trece pe locul 3 la oraşe cu cifre în creştere – 163.000 telespectatori pe minut.
  • Postul de ştiri Antena 3, locul 4 cu o audienţă medie de 1.46% rating şi 7.1% share, iar România TV a obţinut locul 5 cu 109.000 telespectatori în medie pe minut, la nivelul întregii zile.
  • TVR 1 trece de pe locul 9 (luna august) pe locul 6 în luna septembrie cu 0.56% rating şi 2.73% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.
  • Postul de ştiri B1 TV s-a clasat pe locul 9 cu 47.000 de telespectatori pe minut, iar locul 10, Antena Stars.

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG%, SHR%

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (3)

 

GRAFIC: PUBLICUL URBAN, LUNA SEPTEMBRIE 2015 – RTG000

AUDIENTE GENERALE SEPTEMBRIE 2015 (4)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Comentarii