AUDIENŢE. George Vintilă este FERMIERUL ANULUI! Finala show-ului de la PRO TV, cifre de audienţă record – 2,7 milioane de români!

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro

George Vintilă este marele câștigător al celui mai tare reality show 100% românesc, Ferma Vedetelor, obținând ieri seară trofeul Fermierul Anului. A fost o finală plină de tensiune, care l-a purtat pe George prin nenumărate stări emoționale, de la presiune la șoc, de la emoție la fericire pură.

A petrecut șase săptămâni în fermă, unde a dovedit prin muncă că este un om capabil, care nu se ferește de nicio sarcină. A îngrijit animalele, a construit, a tăiat lemne și a gătit pentru colegii lui, a dovedit că poate face orice, iar acest lucru l-a purtat până în marea finală fără să treacă prin niciun duel.

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Finala Ferma Vedetelor a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, între 20:30 – 23:01, de peste 1,8 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audiență de la 22:39, peste 2,7 milioane de români au fost cu ochii pe emoțiile finaliștilor aflați în ringul duelului.

PUBLICUL COMERCIAL

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, emisiunea a înregistrat 10.4 puncte de rating și 30.8% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1 a obţinut 4.6 puncte de rating și 13.7% share.

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detaşat cu 9.1 puncte de rating și 22.4% share, pe când următorul post clasat Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 3.6 puncte de rating și 8.9% share.

PUBLICUL NATIONAL

Și la nivel național PRO TV și-a menținut poziția de lider cu o audiență medie de 10.1 puncte de rating și 24.7% share, locul secund, Kanal D înregistrând rezultate de trei ori mai mici: 3.5 puncte de rating și 8.6% share.

Audiente 30 mai FERMA VEDETELOR PRO TV


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Ieri seară, în marea finală, George a dat dovadă de concentrare și determinare, câștigând două dueluri consecutive cu Vica.

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

De 30 de ani alaturi de public – Cristina Adelaida Nichifor –

Cu un stil aparte, diferit  de ceilalti designeri, Cristina...

Reostat. Jaful secolului – premiat la Festivalul Internațional de Film de la Tokyo

Anamaria Vartolomei a câștigat Premiul pentru Cea mai bună...

Corul Madrigal susține Turneul „Visul European” la Chișinău

În perioada 12 - 15 noiembrie 2024, Corul...

„Maria, Maria” – vinovată de lacrimile LIDIEI BUBLE

Lidia Buble a luat prin surprindere publicul prin noul...