Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE Meciul ROMANIA – DANEMARCA, lider de audienta, la PRO TV. Pe ce loc s-a clasat finala “Danseaza printe stele” de la Antena 1?

Redactia Radar de Media

Published

on

România a învins naționala Danemarcei într-un meci amical desfășurat la București pe Arena Națională. Elevii lui Anghel Iordănescu și-au luat revanșa după eșecul de la preliminariile Euro 2004! Peste 2.700.000 de români au urmărit cu sufletul la gură performanța echipei naționale pe întreg intervalul de difuzare cuprins între 20:32 – 22:22.

 

În minutul de aur înregistrat la 21:54, peste 3.140.000 de telespectatori urmăreau ultimul meci din 2014 al reprezentativei României.

 

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate in intervalul orar mentionat pe toate segmentele de public.

 

PUBLICUL COMERCIAL 

PRO TV a înregistrat 14.7 puncte de rating și 30.7% cotă de piaţă în intervalul de difuzare, pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Următorul post clasat a obținut 5.4 puncte de rating și 11.3% share pe această categorie. Dansul tricolorilor din teren a fost mai apreciat ca seara dansantă difuzată de un post competitor care a fost clasată pe locul 3, cu 4.4 puncte de rating și 9.3% share.

AUDIENTE 18 nov 2014, romania - danemarca pub comercial

 PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 15.1 puncte de rating și 27,3% share. Postul clasat pe locul doi a înregistrat rezultate de aproape două ori mai mici: audiență medie de 8 puncte de rating și 14.4% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivel național, partida de fotbal a fost și de această dată pe primul loc cu o audiență medie de 14.8  puncte de rating și 26.7% share, în timp ce locul secund a obținut 7.8 puncte de rating și 14.1% share.

AUDIENTE 18 nov 2014, romania - danemarca pub nat si urb

 

După 11 ani, echipa națională și-a luat revanșa în fața danezilor prin golurile marcate de Keșeru. Chiar dacă în prima repriză nu au fost marcate goluri, armata generalului Iordănescu a revenit cu o strategie bine pusă la punct în partea a doua a meciului. În minutul 53, Chipciu i-a pasat superb lui Keșeru, care a deschis scorul pe Arena Națională. În mai puțin de 10 minute, Keșeru a șutat senzațional de la o distanță de 25 de metri și a marcat al doilea gol împotriva danezilor. Echipa României a încheiat anul 2014 în primele 20 de echipe ale lumii, peste naționala Angliei.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media (date prelucrate de PRO TV)

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Pro TV 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0