Connect with us

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, lider de audienta, cu emisiunea “Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 9 aprilie, Kanal D a fost lider de audienta, cu emisiunea matrimoniala „Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, atat in randul populatiei din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. Pe targetul All Urban, Kanal D s-a clasat pe locul doi, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.

Prima parte a emisiunii prezentate de Andreea Mantea, difuzata in intervalul orar 11:00 – 12:00, a fost urmarita, in medie, in fiecare minut, de peste 409.000 de telespectatori din intreaga tara. Kanal D a inregistrat 2,4% rating si 23,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,3% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

Nu ratati, emisiunea „Puterea dragostei”, prezentata de Andreea Mantea, de luni pana vineri, de la ora 11:00 si ora 17:00, si Galele eliminatorii, in fiecare sambata, de la ora 15:30, numai la Kanal D!

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,423,5103
 Pro TV1,716,572
 Antena 11,514,463
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV0,55,223
11:00-12:00History0,54,921
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,316,4409
 Pro TV2,215,6389
 Antena 11,510,8269
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IRomania TV1,18,1200
11:00-12:00Antena 31,17,7191
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,417,0230
 Kanal D2,014,2192
 Antena 11,511,0148
PUTEREA DRAGOSTEI Partea IAntena 31,17,8106
11:00-12:00Romania TV1,07,297
Source: Kantar Media Romania
Date: 09.04.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Kanal D, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, intreaga zi

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Vineri, 5 aprilie, Kanal D s-a plasat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu programele difuzate pe parcursul intregii zile, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, serialul “Povestea noastra”, dar si show-ul “Bravo, ai stil!” au fost in preferintele telespectatorilor.

Vineri, 5 aprilie, pe parcursul intregii zile, Kanal D a fost pe locul doi, pe toate categoriile de public. Postul TV a inregistrat 2,3% rating si 11,6% cota de piata, pe targetul National, 1,3% rating si 10,2% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,8% rating si 9,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,131,6177
 Kanal D1,310,257
 Antena 11,310,157
WHOLE DAYRomania TV0,53,821
 Antena 30,32,615
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV5,226,7927
 Kanal D2,311,6403
 Antena 12,010,4359
WHOLE DAYRomania TV1,05,1178
 Antena 31,04,9172
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV4,725,4449
 Kanal D1,89,7171
 Antena 11,79,2162
WHOLE DAYAntena 31,26,3111
 Romania TV1,26,2110
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Productii de top, urmarite de sute de mii de romani;  “Puterea dragostei”, “Stirile Kanal D”,  serialul “Povestea noastra” si “Bravo, ai stil!”

 

Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor, pe targetul Comercial si National, si pe locul doi, pe publicul din intreaga tara. Emisiunea prezentata de Andreea Mantea a inregistrat 1,8% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,5% rating si 16,4% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,3% cota de piata, pe segmentul de public All Urban. O medie de aproape jumatate de milion (436.000) de romani din intreaga tara au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Puterea dragostei”.

Topul audientelor a continuat cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, care au tinut, in medie, in fata micilor ecrane peste 351.000 de telespectatori, in fiecare minut al difuzarii, in intervalul orar 12:00 – 13:00. Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat in randul publicului de la orase, cat si in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

Stirile Kanal D, prezentate de Ilinca Obadescu, au inregistrat 2,0% rating, si 13,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,2% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial, cifre care au clasat statia pe locul doi, pe categoriile monitorizate.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV2,315,4416
 Kanal D2,013,0351
 Antena 11,912,2329
STIRILE KANAL D 12:00Romania TV1,17,2194
12:00-13:00Antena 31,06,8184
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV1,515,765
 Kanal D1,212,652
 Antena 11,212,050
STIRILE KANAL D 12:00Antena 30,88,033
12:00-13:00Romania TV0,43,916
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

Prime Time-ul de vineri, 5 aprilie, cu serialul “Povestea noastra”, difuzat in intervalul 20:00 – 23:05, a pozitionat Kanal D pe locul doi, pe toate categoriile de public din tara. Astfel, serialul turcesc a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de peste 1.2 milioane (1.263.000) de fanii din intreaga tara. In intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 7,1% rating si 15,8% cota de piata, pe targetul National, 5,6% rating si 13,2% cota de piata, pe targetul All Urban, si 4,1% rating si 12,6% cota de piata, pe targetul Comercial. Minutul de maxima audienta, atins la 20:11, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste un milion si jumatate (1.585.000) de romani din intreaga tara.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV13,541,2577
 Kanal D4,112,6177
 Antena 12,57,8109
BIZIM HIKAYENational TV0,92,737
20:00-23:05DigiSport 10,72,130
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV15,135,41446
 Kanal D5,613,2541
 Antena 32,45,7235
BIZIM HIKAYEAntena 12,15,0204
20:00-23:05Romania TV1,33,0124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV16,035,62844
 Kanal D7,115,81263
 Antena 12,55,5443
BIZIM HIKAYEAntena 32,04,5358
20:00-23:05National TV1,63,4275
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2018    

 

“Bravo, ai stil!”, cel mai urmarit show de fashion din Romania, a completat topul audientelor de vineri seara. In intervalul difuzarii show-ului prezentat de Ilinca Vandici, 23:00 – 1:10, Kanal D s-a clasat pe locul doi, atat pe targetul Comercial, cat si pe cel National. Statia a inregistrat 1,5% rating si 6,9% cota de piata, pe targetul Comercial, si 1,7% rating si 7,4% cota de piata, pe targetul National.

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,836,6333
 Kanal D1,56,962
 Antena 11,35,954
BRAVO, AI STIL! Romania TV0,83,734
23:00-25:10National TV0,62,927
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV7,031,11234
 Kanal D1,77,4293
 Antena 11,67,1281
BRAVO, AI STIL! Romania TV1,56,6264
23:00-25:10Antena 31,04,5180
Source: Kantar Media Romania    
Date: 05.04.2019    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Asia Express- Drumul Elefantului, lider detașat de piață: Ruby și Robert au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția de duminică seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, a stat sub semnul regalității. Concurenții au parcurs un traseu de 86 de kilometri și au avut de îndeplinit misiuni care țin de obiceiurile unui popor ce de trei etape le este gazdă. Finalul cursei a adus o veste bună pentru cuplul Ruby-Robert, ce au câștigat imunitatea a doua oară consecutiv. 

Duminică, 17 martie, show-ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public. Cei din fața micilor ecrane au urmărit cu sufletul la gură aventurile vedetelor în cea de-a șasea etapă a sezonului doi, iar minutul de maximă audiență de la 20.45 a strâns, la nivel național, 1.831.000 de telespectatori.

Lider absolut de audiență, pe publicul comercial, Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul cu o medie de 8.5 puncte de rating și 22,3 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,9 puncte de rating și 18,3 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16,4 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 5,7 puncte de rating și 13 % cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 15,7% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6.1 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public.

În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 7.6 puncte de rating și 20,4% cota de piață, în vreme ce Pro Tv, clasat pe locul al doilea, a obținut o medie de 7 puncte de rating si 18,8 % cotă de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 15,6% cotă de piață, față de Pro Tv, ce se situa pe poziția secundă cu 6.2 puncte de rating și 13,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.4 puncte de rating și 15,4 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 7,1 puncte de rating și 14,8% cota de piață.

La începutul cursei, echipele au fost supuse la un test cu întrebări cheie, ce a determinat plecarea lor în cursă. Valentin Butnaru a fost invitatul surpriză al serii, ce s-a alăturat echipei formate din CRBL și Oase. Având în vedere că cei doi au fost salvați de elefantul verde în etapa de săptămâna trecută, de data aceasta au fost nevoiți să plece în cursă cu o ”povară”, nimeni altul decât prezentatorul Observatorului 12-14: ”Niciodată nu mi-aș fi imaginat că voi merge în spatele unei camionete într-un costum, cu troller-ul după mine, mai ales în India. Dar este foarte amuzant, e genial!”, a afirmat știristul în timpul cursei.

În prima misiune a serii vedetele au fost nevoite să scrie o cerere în limba tamil pentru a obține aprobarea mesagerului regal de a intra la Palatul de vară, acolo unde a avut loc jocul de amuletă. Proba nu a fost deloc ușoară, iar echipele au îndeplinit un test de răbdare și meticulozitate contracronometru, căci doar primele două echipe ajunse la Gina Pistol se calificau pentru avantaj: Nu era ușor de reprodus, cuvintele erau imposibile!, mărturisea Cocuța.

În ciuda faptului că au plecat în cursă cu dezavantajul unei echipe mărite, CRBL și Oase au fost primii care s-au calificat în Proba Amuletei, urmați de Jojo și Paul Ipate. În vreme ce Oase și Paul s-au luptat într-un joc de crochet, un sport tradițional practicat de localnicii din înalta societate, CRBL și Jojo au intrat în palat și au căutat dublura unei imagini descrise prin intermediu stațiilor de colegii lor. Pentru fiecare punct corect obținut la crochet, Gina a dezvăluit câte o poză a familiei regale, iar încercările concurenților de a le găsi au stârnit tensiuni în ambele echipe. „Am căutat de am turbat”, a spus Jojo după ce a alergat prin palat după una dintre fotografii. CRBL și Oase au fost primii care au îndeplinit proba, motiv pentru care au câștigat amuleta în valoare de 1000 de Euro și avantajul de a-l plasa pe Valentin Butnaru unei alte echipe.

Ana Morodan și Teleșpan au fost cei care au primit un nou coechipier în cursă, însă Valentin s-a dovedit a fi mai mult un talisman, căci s-a aventurat în misiuni cu dorința de a-i ajuta. La distanță de zece minute, echipele au plecat spre următoarea misiune, încercând să învețe un blestem în limba tamil, cu ajutorul localnicilor, pe care să îl recite corect în fața juratului de la ultimul punct de control. Ruby și Robert au fost cei care au câștigat imunitatea în cea de-a șasea etapă a show-ului și garanția continuării aventurii, în vreme ce colegii lor au plecat, din nou, în căutarea cazării: ”I-am cam subestimat! Nimeni nu se aștepta ca ei să ia de două ori la rând imunitatea. De două etape, ei sunt cei mai buni”, a fost de părere Paul Ipate. ”Nu ne așteptam la a doua imunitate, dar ne-o doream! Pentru restul concurenților nici nu eram pe radar până acum. Sper să se bucure pentru noi, cum ne-am bucurat și noi pentru ei”, au spus Ruby și Robert încântați.

 

Echipele se reconfigurează în Asia Express- Drumul Elefantului

 

Ediția de luni seară a celui mai dur reality-show, Asia Express- Drumul Elefantului, difuzată de Antena 1 de la ora 20:00, vine cu o surpriză pentru cele cinci cupluri rămase în cursă.

Ruby și Robert vor fi doar turiști pentru restul etapei, datorită faptului că au adjudecat imunitatea, însă restul concurenților vor trece printr-o schimbare neașteptată chiar la începutul ediției: ”Sunt destul de pregătit și mă adaptez la orice, dar cu Asia Express chiar nu poți fi pregătit. Rămâi în ceață mereu!, va spune Oase.

Echipele vor pleca în misiunile din această seară reconfigurate și doar atunci când se vor reuni coechipierii în forma inițială se va stabili clasamentul final. Astfel, vedetele vor avea ocazia să lupte cot la cot cu cei pe care i-au considerat până acum rivali: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat amândoi!”, va spune Șerban Copoț.

Astfel, la începutul serii, în ordinea vârstei, cinci dintre vedete vor fi nevoite să își aleagă un alt coleg pentru această etapă, în funcție de strategia lor: ”În mod evident Universul a aranjat în așa fel lucrurile încât să ajungem în această formulă!”, va spune Jojo despre noul său coechipier. Într-o cursă contracronometru, concurenții vor încerca să se adapteze rapid într-o nouă formulă, căci toți vor lupta pentru aceeași miză importantă: cea de-a doua imunitate a etapei.

Cum vor arăta noile echipe din Asia Express- Drumul Elefantului și prin ce situații neașteptate vor trece acestea într-o nouă ediție a celui mai dur reality-show, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară, de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 17 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending