Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE PRIME TIME: Pe publicul naţional şi urban, Kanal D a fost lider de audienţă. Cum a debutat POFTIŢI LA MUNCĂ?

Published

on

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps] 

Ieri, în Prime-Time, în intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu serialul “Ziua în care mi s-a scris destinul” şi late night show-ul „WOWBiz”. 

 

Pe acest tronson orar PRO TV a difuzat film artistic şi reality show-ul Supravieţuitorul, iar Antena 1 premiera POFTIŢI LA MUNCĂ. 

Aseară, în intervalul 20:00 – 24:00, Kanal D a înregistrat 8,2% rating şi 19,9% cotă de piaţă, pe targetul Naţional, şi 7,9% rating şi 17,8% cotă de piaţă, pe segmentul de public All Urban.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-24:00Kanal D8,219,9
 Pro TV6,114,9
 Antena 15,513,5
 Antena 32,45,9
 Romania TV1,94,5
 

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-24:00Kanal D7,917,8
 Pro TV6,314,2
 Antena 15,712,9
 Antena 33,37,4
 Romania TV2,45,4

 

 


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Foto Credit: KANAL D

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending