Connect with us

Radio

AUDIENEȚE RADIO. CTP despre succesul emisiunii sale de la Europa FM: “Dacă vorbești unui număr foarte mic de oameni, meseria nu are sens”

Published

on

 

Emisiunea Avocatul Diavolului este lider absolut de audienţă, potrivit ultimului studiu realizat de Asociaţia pentru Audienţă Radio, în perioada 9 ianuarie – 23 aprilie. Peste 520.000 de români se adună în fiecare vineri, pe frecvenţele Europa FM, dezbaterea dintre Cristian Tudor Popescu şi Vlad Petreanu având o cotă de piaţă de 13,1%.

 

E de bine, înseamnă că, cel puțin în sezonul ăsta, nu o să fim dați afară – domnul Petreanu și cu mine. La toamnă, mai vedem cum performăm”, spune scriitorul şi gazetarul Cristian Tudor Popescu.

Dacă nu am avea audiență, de pildă, dacă eu aș constata că audiența acestei emisiuni este foarte scăzută, nu aș mai participa la ea, pentru că trebuie, într-un fel, să beneficiezi de interesul oamenilor, pentru că, altfel, nu are sens ce faci.

 

Ca gazetar, dacă vorbești unui număr foarte mic de oameni, meseria nu are sens. Ca scriitor, nu. Eu sunt și una, și alta. Ca scriitor, nu mă interesează câți îmi vor citi cartea. Dacă un singur om va citi cartea pe care eu am scris-o – sunt mulțumit, consider că și-a atins scopul. În gazetărie nu se poate. În gazetărie trebuie să ai o audiență pentru că subiectele pe care le abordezi nu pot fi de nișă foarte îngustă. Gazetăria se adresează societății, se adresează unor categorii de oameni, unor grupuri mari și, de aceea, cred că ne valideaza ce facem aici, această audiență”.

 

Întrebat cum explică succesul dezbaterii de la „Avocatul Diavolului”, Cristian Tudor Popescu consideră că „e vorba de sentimentul pe care poate că am reușit să-l creăm ascultătorilor – că sunt împreuna cu noi, la o masă rotundă. De acolo de unde se află fiecare: din mașină, de la locul de muncă. Cred că reușim să le creăm acest sentiment. Stau de vorbă, intră în polemică, ne și certăm uneori, nu e vorba de niște predici pe care le ținem noi de aici, de la microfon, în loc de amvon”.

 

La rândul său, jurnalistul Vlad Petreanu consideră că farmecul și impactul emisiunii sunt date, evident, de interacțiunea lui CTP cu ascultătorii. Dialogul poate fi contondent, tăios, direct; niciodată nu-i formal, niciodată plicticos. E o emisiune pe care merită s-o asculți. De pildă, ediția pe tema inițiativei cetățenești a Coaliției Pentru Familie de modificare a Constituției. Discuția a fost de o sinceritate aproape șocantă pe alocuri, dar asta ne și dorim la Avocat: mai întâi de toate, sinceritate, chiar dacă asta șochează.

 

În ceea ce priveşte impactul cifrelor de audienţă, Vlad Petreanu observă că spre deosebire de televiziune, la radio audiențele se măsoară pe anumite perioade și sunt livrate de câteva ori pe an. E mai bine, pentru că te poți concentra pe o viziune editorială fără presiunea zilnică a ratingului. E mai rău, pentru că îți lipsește feedback-ul imediat”.

 

Emisiunea  Avocatul Diavolului este difuzată în fiecare vineri, de la ora 13:15, la Europa FM. Cristian Tudor Popescu şi Vlad Petreanu intră în dezbatere în rolurile a doi avocaţi aflaţi pe poziţii opuse, oferind ascultătorilor ocazia de a fi juraţii în procesul celei mai controversate chestiuni a momentului.

 

Foto Credit: EUROPA FM

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Grupul Dogan Media (Kanal D) a preluat postul Radio Impuls

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Incepand din martie 2019,  odata cu aniversarea a 12 ani de emisie a televiziunii Kanal D pe piata din Romania, Dogan Media face un semificativ pas strategic si isi imbogateste portofoliul cu o componenta importanta de business: Radio Impuls,  o retea cu acoperire in cele mai importante orase, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

Radio Impuls este o retea comerciala care difuzeaza hituri contemporane si care se adreseaza unui public urban, cool, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

Prin aceasta mutare, Grupul Dogan Media isi consolideaza operatiunile pe piata media din Romania, Radio Impuls alaturandu-se televiziunii Kanal D si diviziei online  reprezentata de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de stiri mondene si lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de stiri si actualitate ) si kfetele.ro (platforma dedicata publicului feminin).

 

Suntem bucurosi ca eforturile noastre, ca echipa, s-au concretizat in rezultate foarte bune. Imi exprim gratitudinea fata de toti cei care au facut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii nostri, reprezentantii mass-media, partenerii nostri de business. Kanal D continua sa se dezvolte si sa investeasca in continut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenta a Kanal D, le uram bun venit, alaturi de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucuram sa avem in Grup, pe langa televiziune si divizia de online, o importanta componenta radio. Va dorim tuturor o primavara frumoasa!”, a declarat Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D.

 

Astazi, 1 martie, vedetele Kanal D vor sarbatori impreuna cu telespectatorii, prin intermediul emisiunilor statiei, cei 12 ani de evolutie constanta si dedicare in raport cu publicul si valorile statiei. O editie speciala si emotionanta „Teo Show”, prin care se celebreaza cei 12 ani de Kanal D, ii va face pe telespectatori partasi ai trairilor si intamplarilor inedite experimentate de vedetele Kanal D de-a lungul activitatii lor. Mai mult decat atat, si pe Radio Impuls va fi sarbatoare. Statia va marca intrarea in Grupul Dogan Media prin lansarea unei campanii de imagine in care numerosi artisti si vedete din Romania s-au alaturat, indemnandu-si fanii sa asculte hit dupa hit la Radio Impuls.

Kanal D isi continua misiunea de a le aduce telespectatorilor programe de calitate, continut relevant, la cele mai inalte standarde. Kanal D va fi alaturi de publicul din intreaga tara si nu numai, identificand nevoile reale ale acestuia, urmarind echidistant agenda publica, semnaland derapaje prin intermediul programelor informative, si asigurand telespectatorilor doza de optimism si relaxare de care au nevoie in fiecare zi.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

PRO FM lanseaza campania: “Pârtieee! Te dai cu PRO FM!”

Published

on

 

Echipa Pro FM caută oameni veseli, cool, plini de energie care să fie în stare să țină ritmul cu muzica bună pe pârtiile de pe Valea Prahovei și din Poiana Brașov. Oferă recompensă!

Dacă ți-ai propus să dai o fugă la munte în februarie, ai mari șanse să dea norocul peste tine și să te trezești cu o vacanță gratis în calendar! Timp de o lună, weekend de weekend, te întâlnești cu Pro FM la distracție și poți găsi o “pârtieee” care te duce până în Tirol.

În fiecare weekend din perioada 26 ianuarie – 18 februarie 2019, Pro FM e alături de tine în stațiunile din Poiana Brașov și de pe Valea Prahovei. Dacă te prindem pe pârtie, ne atașăm de ski, snowboard, sanie sau orice ai tu în dotare cu autocolantul Pro FM ediție limitată. Ce ai tu de făcut? Un selfie cool, ca să-ți amintești la anu’ pe unde te distrai în februarie 2019, pe care îl postezi public pe pagina ta de Facebook cu #profmpepartie.                                                                                                 La finalul campaniei “Pârtieee! Te dai cu Pro FM” se poate să fii chiar tu norocosul care pleacă într-o vacanță cu ștaif, în Tirol, Austria. Poți să iei cu tine pe cineva drag și să lași pregătirile în grija Pro FM. De cazare – patru nopți cu mic-dejun inclus – și ski-pass-uri se ocupă Pro FM, pentru amândoi.

Detaliile complete despre campanie sunt aici – https://www.profm.ro/concursuri/partieee-te-dai-cu-profm. Pentru fotografii cu ceilalți candidați la vacanța tiroleză, caută pe Facebook #profmpepartie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Marius Manole, la Digi FM: „Pe copiii care trăiesc în condiții proaste cine îi eliberează?”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Marius Manole a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și on air în fiecare duminică, la DigiFM.

„Mi-am dorit dintotdeauna să fiu un actor bun. Dacă mă uit la mine de acum 20 de ani, nu s-au schimbat multe lucruri. La facultate m-am certat cu profesorii care mi se păreau nedrepți. Dintotdeauna am avut asta. Nedreptatea m-a supărat mereu, chiar dacă nu erau nedrepți cu mine, dar erau nedrepți cu alți colegi. Cred că nu m-am schimbat, poate doar sunt un pic mai asumat.”

Actorul a vorbit și despre părinții săi: „Tata era maistru și mama era țesătoare. Tata o certa acasă pe mama că nu își făcea planul, o sancționa. El îmi pregătise postul de motostivuitorist. M-am dus într-o zi la el și i-am zis că am dat la facultate, la Actorie. Ai mei au fost de acord, dar nu înțelegeau ce se întâmplă.”

Marius Manole a fost foarte deschis și a vorbit despre faptul că merge la psiholog din cauza fricilor sale.
„Merg la psiholog, ca tot românul. În ultimii 2 ani am o mare frică de moarte, de boală. Frica asta naște niște atacuri de panică, care pot apărea înainte de un spectacol sau chiar în timpul unui spectacol. Așa că trebuie să rezolv asta. Am o problemă și vreau să o rezolv. E greu să nu ai nevoie de un psiholog, mai ales într-o vreme ca asta. E greu să fii sub lupa oamenilor seară de seară, e presiune mare.”

Actorul nu este de acord cu recursul compensatoriu și a spus-o răspicat și revoltat de întreaga situație.
„Nu poți să spui că eliberezi niște violatori că au condiții proaste. Știi câți copii trăiesc în condiții proaste și se duc la toaletă în curte? Pe ei cine îi eliberează? Știi de ce sunt păreri pro? Pentru că lor nu li s-a întâmplat nimic. Pentru că ei nu îi înțeleg pe părinții cărora le-au fost violați copiii. Pentru că ei nu se pun în pielea unei mame căreia i-a fost violat copilul. Nu sunt Iohannist, nu d-aia mă duc la proteste. Nici el nu a făcut nimic. Încearcă acum, pe ultima sută de metri, că intră în campanie electorală. Nu sunt pentru Cioloș, pentru Iordache, pentru Dragnea.”

Marius a avut și un mesaj pentru cei care încearcă să îl facă să nu mai fie atât de rebel și revoltat:
„Mor pe toți împăciuitorii ăștia de pe Facebook care îmi spun „Marius, dar tu ești lumină”. Fii tu lumină într-o țară plină de întuneric. Îmbrățișează tu copaci, eu nu pot. Eu o să protestez în continuare.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending