vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSRadioAUDIENTE: Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa! Vezi...

    AUDIENTE: Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa! Vezi care este cel mai ascultat post de radio!

    Principalul post de radio public din România, pe toate mediile de rezidenţă: 14,3% la nivel naţional, 14,7% în mediul urban şi 13,4% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), valul de toamnă 2015, publicate astăzi.

    Kiss FM a fost cel mai ascultat post de radio la nivel urban şi naţional, iar Radio Zu s-a situat pe primul loc în Bucureşti, în toamna anului 2015, potrivit Studiului de Audienţă Radio (SAR), realizat de IMAS şi GfK România, în perioada 31 august – 20 decembrie.

    Numărul total zilnic de ascultători de radio la nivel naţional, pe un public de peste 11 ani, este de 11.347.600, potrivit valului de toamnă al Studiului de Audienţă Radio (SAR), în creştere faţă de toamna lui 2014, când era de 11.291.100.

    La nivel naţional, în toamna lui 2015, cel mai ascultat post de radio a fost Kiss FM, cu 2.105.300 de ascultători şi 8,8% cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de Radio România Actualităţi, cu 1.990.000 de ascultători şi cea mai mare cotă de piaţă – 14,3%.

    Topul 10 al celor mai ascultate posturi de radio la nivel naţional în toamna anului trecut este continuat de Radio Zu – 1.752.200 de ascultători, Europa FM – 1.509.900, ProFM – 1.454.300, Magic FM – 772.100, Radio Antena Satelor – 701.200, Radio 21 – 568.800, Radio România Oltenia Craiova – 418.400 şi Radio România Iaşi – 401.800.

    Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează peste 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de peste 30%.

    Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2015 a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.449 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.049 în mediul rural.

    Studiul a cuprins 1.156 de localităţi, dintre care 304 în mediul urban şi 852 în mediul rural.

    Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

     

    Dan Ivașcu

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Dan Ivașcuhttps://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente