Connect with us

Radio

AUDIENŢE: Radio ZU este radioul NUMĂRUL 1 în București!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

Conform celui mai recent Studiu de Audiență Radio*, desfășurat în perioada 31 august – 13 decembrie 2020, Radio ZU, parte a grupului Intact Media Group, își reconfirmă poziția de cel mai ascultat post de radio din București.

 

 

Programele radioului, evenimentele și campaniile pe care le-a făcut în dificilul 2020, muzica pe care a difuzat-o, toate acestea au fost apreciate de publicul care și de această dată a ales să asculte frecvențele ZU.

 

„De Ziua Internațională a cuvântului Mulțumesc, vrem să vă transmitem un MARE MULȚUMESC. În această dimineață au venit audiențele pentru ultimele 3 luni din 2020. Radio ZU este, din nou, radioul numărul 1 în București. Vă multZUmim mult de tot. Mai mult, Radio ZU este în creștere cu vreo 30.000 de ascultători față de vara lui 2020 și cu vreo 50.000 față de primele 3 luni ale anului 2020”, a declarat Mihai Morar în direct, în prima zi de emisie Morning ZU din 2021.

 

În cifre de audiență, performanța Radio ZU se traduce astfel:

BUCUREȘTI:

  • Radio ZU ester lider de audiență cu o medie de 242.800 ascultători unici. Față de vara acestui an, postul înregistrează o creștere de 12 %. Radio ZU înregistrează cea mai bună cotă de piață din ultimele 3 valuri, 12.6 %, având o creștere de 27 % față de toamna 2019 și de 7 % față de valul anterior (vară 2020).
  • Radio ZU este cel mai ascultat post de radio din București cumulând cele mai multe sferturi de oră pe publicul comercial (segmentul de vârstă 18-49) și deține 17.7 % din piață. Se înregistrează creșteri consistente la nivelul cotei de piață de 53 % față de toamna 2019 și de 23 % față de valul anterior din 2020.
  • Majoritatea ascultătorilor din segmentul de public comercial al Bucureștiului ascultă Radio ZU – 148.400 ascultători unici, numărul acestora fiind cu 6 % mai mare comparativ cu valul anterior din 2020.

 

URBAN:

  • La nivelul cotei de piață pe segmentul comercial, Radio ZU descrie un trend ascendent pentru ultimele 4 valuri și ajunge astfel lider în toamna 2020 cu o medie de 16 %. Comparativ cu toamna 2019, cota de piață a radio ZU se apreciază cu 19 %. Raportat la valul anterior, numărul sferturilor de oră ascultate crește cu 7 %.
  • Radio ZU ocupă locul 2 la nivelul publicului comercial din urban cu o medie de 839.400 ascultători unici.
  • La nivel urban 11+, Radio ZU ocupă a doua poziție în topul radiourilor cu o medie de 1.234.800 ascultători unici.

 

NAȚIONAL:

  • La nivel Național Radio ZU este ascultat zilnic de 1.832.800 ascultători unici (locul 2). Comparativ cu valul de toamnă 2019 crește numărul sferturilor de oră ascultate cu 19 %, Radio ZU înregistrând pentru acest val o medie de 10 % Market Share.
  • La nivel Național, pe segmentul de public comercial, Radio ZU a fost ascultat de 1.263.600 ascultători unici. Pentru valul de toamna 2020, Radio ZU înregistrează pe segmentul comercial un Market Share de 14.2 %, având creșteri consistente atât față de toamna 2019 (+33 %), cât și față de valul anterior (+14 %).

 

România, de bine e nevoie mereu!

În 2020, echipa formată din Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Emma Ștefan, Adi Mihăilă „The Hitman”, Tea Teodorescu,  Răzvan Popescu și Raluca Benavides a adus aproape oamenii care au nevoie de oamenii care au de unde. Orașul Faptelor Bune și-a deschis porțile din nou și a reușit să scrie istorie de BINE.

 

Peste 700.000 de euro strânși din donații făcute în direct pe radio pentru peste 50 de povești prezentate în fiecare din cele 7 zile continue de emisie din Orașul Faptelor Bune. Un maraton în care eroi au fost românii din toată lumea care le-au fost alături semenilor aflați în nevoie. “Nu ne felicitați, nu ne preamăriţi cu laude deșarte, nu merităm, pentru că tot ce facem noi nu e decât simpla datorie de om! Noi împreună cu voi facem minuni în Orașul Faptelor Bune”, a fost mesajul lui Daniel Buzdugan la finalul celei de-a cincea ediții Orașul Faptelor Bune.

 

Marea Unire ZU, cel mai mare concert din pandemie, a fost difuzat în două ediții – pe 30 noiembrie și 1 decembrie, pe toate mediile Radio ZU, dar și pe Antena 1 și ZU TV. Pentru prima dată în istoria show-ului marca ZU, acesta s-a văzut și s-a auzit simultan pe radio, pe TV, dar și pe pagina de Facebook Radio ZU.

 

„E un an foarte bun ca să faci un lucru mare și mai mare. Iată de ce, Marea Unire ZU 2020 devine și mai mare decât a fost până acum. An de an, de 10 ediții încoace, am unit genuri, am unit generații. Mirabela Dauer cu Alex Velea, Smiley și Cătălin Crișan, Smiley și Alexandru Andrieș sau Alina Eremia și Crina Mardare. În 2020 vrem nu doar să ducem mai departe tradiția Marea Unire ZU, vrem să o facem și mai mare. Nu o facem într-o zi, ci în două. Nu o facem într-un spectacol, ci în două. Nu o facem în radio, ci pe o scenă. Nu o facem cu câțiva artiști, o facem cu toți artiștii. Pe 30 noiembrie și pe 1 decembrie, de Ziua Națională, facem o singură Mare Unire ZU, dar 2 spectacole forță, iar ambele se difuzează simultan pe Radio ZU si pe Antena 1!”, anunța Mihai Morar, în Morning ZU.

 

În continuare… „Hiturile se ascultă la ZU”

După vacanța de iarnă, Buzdu, Morar și Emma s-au întors astăzi cu Morning ZU, de luni până vineri, de la 07.00 la 10.00.

 

Popescu și Flick vor prelua controlul pe tronsonul orar care i-a consacrat, luni-joi (16.00 – 18.00) și vineri (16.00 – 19.00). Asemenea lor, Adi Mihăilă The Hitman, Cristian Păun, Raluca Benavides, Adi Lup, Emil Ciucur, Cosmin Cojocaru și Raluca Leahu au preluat microfonul ZU, fiecare în emisiunea lui.

 

Stai cu ochii și urechile pe Radio ZU! Se anunță un sezon nou plin de muzică bună, veselie, surprize și proiecte speciale.

 

Romantic FM, preferat de un număr mai mare de bucureșteni

Conform ultimului Studiu de Audiență Radio*, 108.900 iubitori de muzică aleg zilnic să își petreacă ziua alături de cel mai longeviv radio comercial românesc, cel mai mare număr de ascultători unici din ultimii 10 ani. Astfel, comparativ cu toamna 2019 avem o apreciere de 10 % a numărului de ascultători unici, iar față de valul anterior numărul acestora a crescut cu 17%.

 

Cu o cotă de piață de 4.8 %, Romantic FM reprezintă opțiunea celor ce preferă “Muzică, nu zgomot” și care au la dispoziție cele mai multe piese difuzate zilnic fără repetiție. Playlistul original difuzat de Romantic FM este preferat și de publicul comercial din București, numărul ascultătorilor unici a crescut cu 52 % față de valul anterior din 2020.

 

De 27 de ani, Romantic FM cucerește cu ritmul, personalitatea unică, varietatea muzicii și conținutul de calitate.  Romantic FM poate fi ascultat și la Iași, pe 98.6 FM, în Bacău, pe 98.0 FM, precum și online pe www.romanticfm.ro.

 

 

*Studiul de Audiență Radio, realizat de IMAS – Marketing și Sondaje SA și MERCURY RESEARCH S.R.L, desfășurat în perioada 31 august-13 decembrie 2020  

 

 

 

Comentarii

comments

Editor Coordonator | bianca.bujor@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Despre puterea radioului, într-un duplex Europa FM și Rock FM

Avatar

Published

on

Europa FM și Rock FM s-au întâlnit pe aceeași frecvență în această dimineață, într-un exercițiu de solidaritate despre puterea radioului. A fost un moment care a arătat încă o dată cât de frumos și firesc este radioul.

 

Discuția a fost generată de un sondaj INSCOP Research, despre neîncrederea publică în era dezinformării și a fenomenului fake-news.

La discuție s-a alăturat și Alina Inayeh din cadrul German Marshall Fund of the United States, unul din experții care au contribuit la acest studiu. Datele proiectului de cercetare desfășurat în perioada 1-12 martie 2021 scot în evidență o ușoară ascensiune a curentului naționalist, dar arată că radioul rămâne cea mai credibilă sursă de informații în acest moment în România. Potrivit sondajului, 40% dintre cei chestionați au cea mai mare încredere în informațiile transmise de posturile de radio, față de 36% TV, 22% site-urile media și, respectiv, 19% rețelele de socializare.

Realizatorii Vlad Petreanu și Răzvan Exarhu au încercat să explice de unde vine încrederea atât de mare în radio.

Cu umorul caracteristic,  Răzvan  a clarificat lucrurile pe loc: “radioul are o credibilitate foarte mare pentru că la radio se spune întotdeauna ora exactă”.

Pentru Vlad, „radioul își respectă mai mult publicul decât orice alt mediu sau decât alte media din această țară”.

„Noi nu facem click-baiting la radio, vorbim foarte mult cu ascultătorii noștri și îi ascultăm foarte mult. Și cred că relația radioului cu publicul său este mult mai sinceră și de aceea vine, probabil, mai multă încredere din partea publicului”, a mai spus Vlad Petreanu.

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

ZU TV dă startul campaniei “7 ani de ZU TV” şi lansează contul official de TikTok al canalului

Avatar

Published

on

Foto Credit: ZU TV

La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări.

 

Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv

 

“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021.” declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

Emisiunile Europa FM sunt disponibile pe PRO TV Plus!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Primăvara este momentul noilor începuturi, iar PRO TV Plus și Europa FM au început o nouă colaborare prin care emisiunile realizatorilor de la radio pot fi vizionate, timp de o săptămână, exclusiv pe platforma protvplus.ro. Începând cu luna martie, show-urile Deșteptarea, Piața Victoriei, Deșteptarea României și România în direct au devenit accesibile pe platforma PRO TV, după difuzarea acestora la radio și live pe pagina de facebook Europa FM. 

 

 

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

 

Emisiunile vor fi disponibile după cum urmează: Deșteptarea – un material best of în fiecare zi, Deșteptarea României în fiecare vineri (iar edițiile cu Sorin Câmpeanu și Andreea Esca pot fi deja vizionate), iar Piața Victoriei și România în direct de patru ori pe săptămână, de luni până joi.

Încântat de noua colaborare, Andrei Bereandă, Head of Digital PRO TV a declarat: ”Încă de la momentul lansării platformei protvplus.ro, am promis că le vom aduce utilizatorilor conținut video premium, exclusiv, de care să se poată bucura indiferent de momentul zilei sau dispozitiv. Noua colaborare cu Europa FM consolidează planul de a aduce noutăți pentru toți cei care ne sunt aproape și avem încrederea că tot conținutul video pe care-l veți găsi va fi unul special și cu informații relevante și extrem de interesante. Europa FM s-a evidențiat în piața radio prin conținut de calitate atât în zona de produs jurnalistic, cât și în emisiunile de divertisment, împărtășind aceleași valori ca și ȘtirileProTV. Vă invit să vă bucurați de pagina dedicată Europa FM pe protvplus.ro unde puteți găsi toate emisiunile PRO TV, dar și cele exclusiv online.”

„Ne bucurăm că Europa FM este prezentă de-acum și pe platforma PRO TV PLUS. Este un parteneriat între două branduri votate, ani la rând, în clasamentul Trusted Brands, drept radioul și televiziunea în care românii au cea mai mare încredere. Acum îi puteți și vedea pe colegii noștri Vlad Petreanu, George Zafiu și Luca Pastia, realizatorii emisiunii Deșteptarea, cel mai ascultat program matinal de radio din România. Vă puteți întâlni și cu jurnalistul Cătălin Striblea la România în direct – emisiune reper în industria de media din România, un adevărat kilometru 0 al țării, unde oamenii schimbă opinii, într-un exercițiu de democrație și de incluziune socială. În Piața Victoriei, punctul central al țării, situat la intersecția dintre autoritatea publică și societatea civilă, vă vor aștepta, de luni până joi, scriitorul și gazetarul Cristian Tudor Popescu, precum și jurnaliștii Adriana Nedelea, Tudor Mușat, Alice Iacobescu și Ioana Ene Dogioiu. Vă lansăm, de asemenea, și o invitație la solidaritate și implicare activă, participând la Deșteptarea României, un proiect editorial Europa FM de resetare a țării”, completează Toader Păun, CDO Europa FM.

 

Nu uitați să vă bucurați de emisiunile Europa FM pe platforma PRO TV Plus, de cei mai tari invitați ai săptămânii și de informații actuale aduse zi de zi!

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending