Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente record la ProTV. Un fost fotomodel de succes, Anca Ionescu, a fost ceruta in casatorie la “Frumusete pe muchie de cutit” (cifre&foto)

Published

on

 

Marti seara telespectatorii Pro Tv au asteptat cu sufletul la gura transformarea altor doua femei: pentru Anca si Felicia intalnirea cu “Frumusete pe muchie de cutit” a insemnat nu doar un nou look, ci si multe schimbari interioare. Aproape 1,7 milioane de romani la nivelul intregii tari au stat cu ochii pe emisiunea prezentata de Victor Slav si transformarile uluitoare la care au fost supuse cele doua femei, in minutul de aur 22.05, cand Pro Tv inregistra pe publicul sau comercial un varf de audienta de 11,9 puncte de rating si 29,6 % cota de piata, adica de aproape trei ori mai mult decat Antena 1 (4,4 puncte de rating si 10,9 % cota de piata).

Timp de o ora si jumatate cat a durat emisiunea, in intervalul 20.40-22.13, Pro Tv a fost lider absolut de audienta cu povestile emotionante si schimbarile de look ale Ancai si Feliciei. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, “Frumusete pe muchie de cutit” a intrecut toate celelalte posturi TV cu o audienta medie de 7,6 puncte de rating si 21,2 procente din cota de piata, fiind urmata de programele Antenei 1 cu doar 4,1 puncte de rating si 11,5 % cota de piata. Si pe publicul din mediul urban Pro Tv a fost de neintrecut cu o medie de 6,4 puncte de rating si 14,8 % cota de piata, in vreme ce Antena 1 se clasa abia pe locul al treilea cu numai 3,3 puncte de rating si 7,8 % cota de piata.

Pentru Anca Ionescu, fosta Miss Rotterdam, viata a capatat un alt curs la “Frumusete pe muchie de cutit”. Dupa interventiile miraculoase la care a fost supusa, Anca si-a recastigat frumusetea de odinioara. La intalnirea finala a radiat, iar iubitul ei, cu 10 ani mai tanar decat ea, venit din Olanda special pentru a-i fi aproape, a cerut-o in casatorie. “E femeia vietii mele si nu-mi imaginez o alta femeie langa mine. Cand am vazut-o am amutit”, a marturisit acesta, emotionat, echipei de la Pro Tv. La randul ei, extrem de fericita, Anca a declarat: “Ma uit in oglinda si ma vad pe mine cu multi ani in urma, in schimb cu un zambet mai sigur si cu mult mai multa speranta si experienta de viata.” Coplesita de bucurie, Anca spune ca de acum viata sa se va schimba: diferenta de varsta dintre ea si iubitul ei nu va mai conta, iar increderea in sine ii va da forta sa mearga cu curaj mai departe.

Povestea Ancai este intr-adevar emotionanta: in anii ’90 era un cunoscut fotomodel in Olanda, a fost Miss Rotterdam, a facut parte din trupe celebre de dans si si-a construit o cariera impresionanta in modelling. Imediat dupa Revolutie a plecat in Olanda pentru a-si face o cariera. Impreuna cu iubitul ei de la acea vreme a deschis o agentie de modelling, ea ocupandu-se de partea artistica, iar partenerul ei de viata de cea financiara. A castigat mai mult decat si-a inchipuit vreodata, muncind din greu, si a devenit in scurt timp si imaginea firmei. Timp de 10 ani viata ei a fost aproape perfecta, pana cand, intr-o zi, iubitul ei a parasit-o pentru o alta femeie. Si-a pierdut nu doar jumatatea, ci si toata afacerea, toti banii. Din acel moment Anca a cazut intr-o depresie grava si se gandea adesea ca ar trebui sa renunte la viata ei. Acum, dupa experienta de la ”Frumusete pe muchie de cutit”, Anca a lasat in urma femeia imbatranita inainte de vreme si si-a regasit frumusetea si stralucirea cu care acum multi ani cucerise publicul.

Si pentru Felicia, cea de-a doua femeie care si-a schimbat destinul marti seara la Pro Tv, transformarea a fost una benefica. Din femeia retrasa, care evita sa se priveasca in oglinda si se ascundea de ochii celor din jur, Felicia s-a transformat intr-o femeie increzatoare. Desi are o familie minunata, desi este un om foarte sensibil si inteligent, Felicia a trait multi ani cu drama femeii care nu si-a descoperit adevarata feminitate. Asta pana sa ajunga la ”Frumusete pe muchie de cutit”, unde totul s-a schimbat. ”Rapitor. Superb. Nu ma asteptam.” Acestea au fost primele cuvinte pe care sotul Feliciei le-a rostit la vederea jumatatii sale.

”Pot sa spun ca acum sunt fericita”, a incheiat zambitoare Felicia. Pentru ea, toate jignirile din copilarie au avut un cuvant greu de spus: au marcat-o atat de tare, incat nu a mai avut puterea in adolescenta sa se remarce in vreun fel. La 20 de ani devenise, spune ea, modelul banalitatii absolute, o tanara cu foarte multe frustrari, care nu stia sub nici o forma sa se puna in valoare. Purta haine inchise la culoare si cu cateva numere mai mari, nu se machia si nu se aranja niciodata.

De la 15 ani face baie cu lumina stinsa si se priveste in oglinda doar daca este strict necesar, pentru ca nu doreste sa-si vada nasul mare si ascutit, pleoapele cazute, asprimea fetei, rotunjimile corpului. Dupa ce a nascut, trasaturile Feliciei s-au inasprit si mai tare si nu a mai avut curajul sa apara in lume. S-a refugiat intr-un birou unde sa fie doar cu hartiile ei, cat mai departe de ochii critici ai oamenilor. Acum, toate aceste temeri si complexe au disparut.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Joi seară, milioane de românii au ales Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef!

Published

on

 

Joi, românii au ales să-și încheie ziua urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.

Personajele din Las Fierbinți și-au continuat joi seară viața rurală în același ritm și le-au oferit telespectatorilor momentele de râs mult așteptate. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 8.7 puncte de rating și 27.9% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la ora 20:47, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial din România.

Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. CEO-ul Alka, Amir Krenzia, a lucrat alături de o parte dintre angajații săi și a descoperit ce funcționează și ce nu în companie pentru a lua măsuri și a îmbunătăți anumite procese. Aproximativ 1.5 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 7.9 puncte de rating și 25.9% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund care avea 5 puncte de rating și 16.5% share.

Aseară, la MasterChef, concurenții au avut o nouă șansă pentru a evita eliminarea! Într-o probă extrem de dificilă pe echipe, concurenții au demonstrat că în bucătărie contează și comunicarea! Iar cei care nu au reușit să se sincronizeze au ajuns la proba pentru eliminare, Florentina David fiind cea care a părăsit competiția chiar înainte de Top 10. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.3 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.6 puncte de rating și 15.4% share.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: