Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiențe-record marți seară, la ”Chefi la cuțite”

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

A doua confruntare pe echipe din sezonul şase al celui mai iubit show culinar a iscat primele conflicte în bucătăria ”Chefi la cuțite. Concurenții au continuat pregătirile pentru masa festivă de Crăciun, întrucât tema probei a impus un meniu tradițional, specific Statelor Unite ale Americii, Franței sau României, însă magia sărbătorilor a fost umbrită de nervi încordați, greșeli și emoții puternice.

            Ediția de marți, 18 decembrie, a înregistrat un nou record de audiență pe targetul comercial, acolo unde ”Chefi la cuțite a obținut cel mai mare rating de la lansarea acestui sezon. Cel mai iubit show culinar ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.59-23.11 în care a fost difuzată. Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 10.6 puncte de rating și 28,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 8,5 puncte de rating și 22,9 % cota de piață. La orașe Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,8 puncte de rating și 15,1 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu 10,2 puncte de rating și 21,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,5 puncte de rating și 18,2 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.23, aproape 2.500.000 de telespectatori la nivel național urmăreau lupta culinară a serii și, tot atunci, Antena 1 obținea o cotă de piață aproape dublă față de postul rival surclasat, Pro Tv.

           Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.4 puncte de rating și 26,4% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.2 puncte de rating și 20,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.5 puncte de rating și 16,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 21% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 9,3 puncte de rating și 19,4% cota de piață.

Chef Sorin, câștigător al ultimului battle, a fost cel care a stabilit ce a gătit fiecare echipă marți seară. Strategic, a ales ca chef Scărlătescu să pregătească o farfurie franțuzească, iar chef Dumitrescu să refacă savoarea bucatelor de Crăciun americane, fără să își pună problema că bucătarii săi din echipa albastră nu știu să facă sarmale, preparat de nelipsit din meniul festiv tradițional românesc, ales de chef Bontea; ”Ați făcut zece sarmale într-o oră. Vor râde toate femeile din țara asta de noi!, afirma acesta nemulțumit. Presiunea concursului și-a spus cuvântul, iar proba de gătit nu a fost lipsită de conflicte, crize de timp și intervenția medicilor. Marian Rusu, concurent din echipa galbenă, a cedat în fața stresului, accidentându-se de trei ori la rând la bancul de lucru: ”În proba trecută mi-am tăiat un deget, azi altul…am rămas cu trei. Eu cred că și în vată mă tai., a mărturisit concurentul. Nici în echipa roșie seara nu a fost lipsită de izbucniri, căci bucătarii lui chef Florin Dumitrescu au uitat să mai asculte de indicațiile juratului, în presiunea probei contracronometru.

După degustare, invitații speciali ai serii, Nea Mărin și familia sa, și-au împărțit voturile între două echipe ce s-au ridicat mai mult la nivelul așteptărilor lor, cea galbenă și cea roșie. Cu toate acestea, savoarea bucatelor americane a obținut un vot în plus și le-a adus celor din echipa lui Florin Dumitrescu o primă victorie, motiv pentru care bucătarii săi s-au salvat de la duel.

Proba individuală i-a provocat pe concurenții cu tunici galbene și albastre să facă spectacol în farfurie cu preparate rumenite, crocante, care să aibă la bază o crustă savuroasă. Doar șaizeci de minute au avut la dispoziție cei doisprezece intrați în a doua rundă a serii, dar presiunea timpului i-a făcut pe mulți dintre bucătari să se piardă în fața gândului de a fi eliminați. Mulți dintre ei au pus pe bandă preparate de care nu au fost mândri, însă au sperat până în ultima secundă că punctajul îi va trimite înapoi în bucătărie. Nici chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu nu au fost mai mulțumiți, mărturisind că mediocritatea este cuvântul care a descris cel mai bine standardul dish-urilor de marți seară. În mod paradoxal, cel mai bine s-au descurcat cei fără experiență în domeniu, reușind să obțină cele mai mari punctaje. Surpriza serii a fost Edna Bahu, care a pregătit trei feluri, în loc de unul singur, din cauza faptului că nu a înțeles indicațiile Ginei Pistol. Cu toate acestea, spre deosebire de seara de luni, niciun concurent nu a reușit să obțină maximum de voturi, iar ultimul loc din clasament i-a revenit unui preparat ce a primit cea mai mică notă din partea celor trei maeștri bucătari. Denis Țimbălaru, din echipa albastră, a părăsit competiția, fiind primul ucenic din echipa lui chef Bontea care își ia rămas bun de la experiența culinară ”Chefi la cuțite”: ”Este foarte greu de digerat pentru mine, chiar nu mă așteptam la asta. Este un bucătar tânăr, ambițios.”, a spus chef Sorin. ”Sunt foarte dezamăgit de mine. Greșeala se plătește., a adăugat Denis.

Confruntările pe echipe continuă și săptămâna viitoare luni și marți, în Ajun, dar și în ziua de Crăciun, pe 24 și 25 decembrie, cu două ediții magice ”Chefi la cuțite, difuzate de Antena 1 de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 decembrie 2018

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0