Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiențe-record marți seară, la ”Chefi la cuțite”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

A doua confruntare pe echipe din sezonul şase al celui mai iubit show culinar a iscat primele conflicte în bucătăria ”Chefi la cuțite. Concurenții au continuat pregătirile pentru masa festivă de Crăciun, întrucât tema probei a impus un meniu tradițional, specific Statelor Unite ale Americii, Franței sau României, însă magia sărbătorilor a fost umbrită de nervi încordați, greșeli și emoții puternice.

            Ediția de marți, 18 decembrie, a înregistrat un nou record de audiență pe targetul comercial, acolo unde ”Chefi la cuțite a obținut cel mai mare rating de la lansarea acestui sezon. Cel mai iubit show culinar ul a fost lider de piață pe toate categoriile de public, în intervalul 19.59-23.11 în care a fost difuzată. Așa se face că pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a condus topul audiențelor cu o medie de 10.6 puncte de rating și 28,7 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 8,5 puncte de rating și 22,9 % cota de piață. La orașe Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 9,9 puncte de rating și 22 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,8 puncte de rating și 15,1 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu 10,2 puncte de rating și 21,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,5 puncte de rating și 18,2 procente din cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 21.23, aproape 2.500.000 de telespectatori la nivel național urmăreau lupta culinară a serii și, tot atunci, Antena 1 obținea o cotă de piață aproape dublă față de postul rival surclasat, Pro Tv.

           Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe toate categoriile de public. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe publicul comercial o medie de 9.4 puncte de rating și 26,4% cota de piață. La orașe, postul s-a menținut pe primul loc cu o audiență medie de 9.2 puncte de rating și 20,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 7.5 puncte de rating și 16,8% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 10 puncte de rating și 21% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 9,3 puncte de rating și 19,4% cota de piață.

Chef Sorin, câștigător al ultimului battle, a fost cel care a stabilit ce a gătit fiecare echipă marți seară. Strategic, a ales ca chef Scărlătescu să pregătească o farfurie franțuzească, iar chef Dumitrescu să refacă savoarea bucatelor de Crăciun americane, fără să își pună problema că bucătarii săi din echipa albastră nu știu să facă sarmale, preparat de nelipsit din meniul festiv tradițional românesc, ales de chef Bontea; ”Ați făcut zece sarmale într-o oră. Vor râde toate femeile din țara asta de noi!, afirma acesta nemulțumit. Presiunea concursului și-a spus cuvântul, iar proba de gătit nu a fost lipsită de conflicte, crize de timp și intervenția medicilor. Marian Rusu, concurent din echipa galbenă, a cedat în fața stresului, accidentându-se de trei ori la rând la bancul de lucru: ”În proba trecută mi-am tăiat un deget, azi altul…am rămas cu trei. Eu cred că și în vată mă tai., a mărturisit concurentul. Nici în echipa roșie seara nu a fost lipsită de izbucniri, căci bucătarii lui chef Florin Dumitrescu au uitat să mai asculte de indicațiile juratului, în presiunea probei contracronometru.

După degustare, invitații speciali ai serii, Nea Mărin și familia sa, și-au împărțit voturile între două echipe ce s-au ridicat mai mult la nivelul așteptărilor lor, cea galbenă și cea roșie. Cu toate acestea, savoarea bucatelor americane a obținut un vot în plus și le-a adus celor din echipa lui Florin Dumitrescu o primă victorie, motiv pentru care bucătarii săi s-au salvat de la duel.

Proba individuală i-a provocat pe concurenții cu tunici galbene și albastre să facă spectacol în farfurie cu preparate rumenite, crocante, care să aibă la bază o crustă savuroasă. Doar șaizeci de minute au avut la dispoziție cei doisprezece intrați în a doua rundă a serii, dar presiunea timpului i-a făcut pe mulți dintre bucătari să se piardă în fața gândului de a fi eliminați. Mulți dintre ei au pus pe bandă preparate de care nu au fost mândri, însă au sperat până în ultima secundă că punctajul îi va trimite înapoi în bucătărie. Nici chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu nu au fost mai mulțumiți, mărturisind că mediocritatea este cuvântul care a descris cel mai bine standardul dish-urilor de marți seară. În mod paradoxal, cel mai bine s-au descurcat cei fără experiență în domeniu, reușind să obțină cele mai mari punctaje. Surpriza serii a fost Edna Bahu, care a pregătit trei feluri, în loc de unul singur, din cauza faptului că nu a înțeles indicațiile Ginei Pistol. Cu toate acestea, spre deosebire de seara de luni, niciun concurent nu a reușit să obțină maximum de voturi, iar ultimul loc din clasament i-a revenit unui preparat ce a primit cea mai mică notă din partea celor trei maeștri bucătari. Denis Țimbălaru, din echipa albastră, a părăsit competiția, fiind primul ucenic din echipa lui chef Bontea care își ia rămas bun de la experiența culinară ”Chefi la cuțite”: ”Este foarte greu de digerat pentru mine, chiar nu mă așteptam la asta. Este un bucătar tânăr, ambițios.”, a spus chef Sorin. ”Sunt foarte dezamăgit de mine. Greșeala se plătește., a adăugat Denis.

Confruntările pe echipe continuă și săptămâna viitoare luni și marți, în Ajun, dar și în ziua de Crăciun, pe 24 și 25 decembrie, cu două ediții magice ”Chefi la cuțite, difuzate de Antena 1 de la 20:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: