Connect with us
Avatar

Published

on

Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>> Total
Units>> Rtg(000)
Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
VISURI LA CHEIE Pro TV 20:28 22:27 1586 790 414
FRUCTUL OPRIT (II) Antena 1 19:58 22:55 1466 638 329
ISTANBULLU GELIN Kanal D 19:54 23:17 1012 435 104
PE BUNE?! Pro TV 22:27 23:31 689 340 224
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEAN TVR 1 21:54 23:29 609 369 147

Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.

Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).

Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 21:55-23:29
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 15.9 6.5 1163.5
Pro TV 13.4 5.5 979.7
Kanal D 12.8 5.2 937.9
TVR 1 8.3 3.4 609.8
Antena 3 5.6 2.3 406.5


PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 21:55-23:29
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 13.5 5.3 513.5
Pro TV 12.5 5.0 477.7
Kanal D 10.5 4.2 399.7
TVR 1 9.7 3.8 369.4
Antena 3 6.8 2.7 260.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 21:55-23:29
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Antena 1 19.5 6.5 285.6
Pro TV 19.4 6.4 283.1
TVR 1 10.0 3.3 146.7
Kanal D 6.3 2.1 91.5
Pro 2 3.5 1.2 51.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending