
Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Total>> | Total | ||||||
Units>> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start time | End Time | National | Urban | 18-49 Urban |
VISURI LA CHEIE | Pro TV | 20:28 | 22:27 | 1586 | 790 | 414 | |
FRUCTUL OPRIT (II) | Antena 1 | 19:58 | 22:55 | 1466 | 638 | 329 | |
ISTANBULLU GELIN | Kanal D | 19:54 | 23:17 | 1012 | 435 | 104 | |
PE BUNE?! | Pro TV | 22:27 | 23:31 | 689 | 340 | 224 | |
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEAN | TVR 1 | 21:54 | 23:29 | 609 | 369 | 147 |
Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.
Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).
Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.
Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.
Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.
PUBLICUL NAȚIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 21:55-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 15.9 | 6.5 | 1163.5 |
Pro TV | 13.4 | 5.5 | 979.7 |
Kanal D | 12.8 | 5.2 | 937.9 |
TVR 1 | 8.3 | 3.4 | 609.8 |
Antena 3 | 5.6 | 2.3 | 406.5 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 21:55-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 13.5 | 5.3 | 513.5 |
Pro TV | 12.5 | 5.0 | 477.7 |
Kanal D | 10.5 | 4.2 | 399.7 |
TVR 1 | 9.7 | 3.8 | 369.4 |
Antena 3 | 6.8 | 2.7 | 260.9 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 21:55-23:29 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Antena 1 | 19.5 | 6.5 | 285.6 |
Pro TV | 19.4 | 6.4 | 283.1 |
TVR 1 | 10.0 | 3.3 | 146.7 |
Kanal D | 6.3 | 2.1 | 91.5 |
Pro 2 | 3.5 | 1.2 | 51.8 |
Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.