Connect with us

ALL MEDIA

AUDIENȚE. Romania a spulberat Norvegia, campioana mondială en-titre la handbal feminin! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Miercuri, 05 decembrie, TVR 1 a difuzat meciul de handbal feminin ”Romania-Norvegia”, cu audiențe care au plasat stația în topurile serii, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
VISURI LA CHEIEPro TV20:2822:271586790414
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5822:551466638329
ISTANBULLU GELINKanal D19:5423:171012435104
PE BUNE?!Pro TV22:2723:31689340224
HANDBAL FEMININ – CAMPIONATUL EUROPEANTVR 121:5423:29609369147

Naţionala de handbal feminin a României a învins, ieri, fără drept de apel campioana europeană en-titre, Norvegia, scor 31-23 (18-12). Tricolorele încheie astfel grupa D pe primul loc şi merg mai departe cu maximum de puncte.

Finalul memorabilei partide, atunci când s-a înregistrat minutul de aur (23.25), a fost urmărit de 850.000 de persoane, la nivel naţional (4.7% rtg şi 14.9% share).

Următorul meci al României la CE de handbal va fi duminică, 9 decembrie, cu reprezentativa Olandei, în direct la TVR 1 şi TVR HD, de la ora 19.00. Apoi, fetele noastre vor întâlni Spania, în 11 decembrie, şi Ungaria, în data de 12 decembrie. Toate meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Pe intervalul de difuzare al meciului de handbal Antena 1 a fost pe primul loc cu serialul „Fructul oprit” care înregistrează audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. PRO TV s-a clasat pe locul doi cu emisiunile „Visuri la cheie” şi „Pe bune?!”. Serialul turcesc ”Mireasa din Istanbul” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul meciului „România-Norvegia” din grupele Campionatului mondial de handbal feminin, ieri 05 decembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.96.51163.5
Pro TV13.45.5979.7
Kanal D12.85.2937.9
TVR 18.33.4609.8
Antena 35.62.3406.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 113.55.3513.5
Pro TV12.55.0477.7
Kanal D10.54.2399.7
TVR 19.73.8369.4
Antena 36.82.7260.9

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:55-23:29
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.56.5285.6
Pro TV19.46.4283.1
TVR 110.03.3146.7
Kanal D6.32.191.5
Pro 23.51.251.8

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Locuri de muncă în România

Locuri de muncă în România

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending