A treia ediţie a showului Românii au talent a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, vineri seara, la PRO TV.
RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate pe tot parcursul showului, 20:31 – 23:06.
Pe întreaga durată de difuzare, aproape 4.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:14, peste 5.3 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.
PUBLICUL COMERCIAL
Cea de-a treia ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat 26.4 puncte de rating și 52.6% share în intervalul de difuzare 20:31- 23:06, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de şase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Kanal D, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 9.1% share.
PUBLICUL URBAN
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detaşat cu 22.3 puncte de rating și 41.2% share, pe când următorul post clasat, Kanal D a înregistrat o audiență medie de 7.0 puncte de rating și 12.9% share.
PUBLICUL NATIONAL
La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider cu o audiență medie de 24.7 puncte de rating și 45.3% share, locul secund, Kanal D înregistrând 6.2 puncte de rating și 11.4% share.
Galerie foto si follow up pe urmatoarea pagina!