Spread the love

Cea de-a şaptea ediţie Românii au talent a adus, vineri aseară spectacolul talentelor autentice în casele românilor. Momentele prezentate pe scenă au reuşit să-i impresioneze pe cei patru juraţi, Andra, Mihaela Rădulescu, Andi Moisescu şi Bebe Cotimanis, dar şi să stârnească reacţii incredibile în rândul publicului venit la preselecţii pentru a-şi susţine favoriţii.

Telespectatorii au avut parte de o seară memorabilă, cu numere de excepţie, care au adus emoţie sau au sensibilizat, dar şi cu momente amuzante, care le-au stârnit imaginaţia gazdelor emisiunii, Smiley şi Pavel Bartoş.

Pe întreaga durată de difuzare, 20:31-23:52, peste 3.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:36, aproape 4.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.

PUBLICUL COMERCIAL

Cea de-a treia ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat 21.5 puncte de rating și 47.6% share în intervalul de difuzare 20:31-23:52, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape şase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, Kanal D,  care a obţinut 4.0 puncte de rating și 8.9% share.

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus detaşat, cu 18.2 puncte de rating și 36.3% share, pe când următorul post clasat, Kanal D a înregistrat o audiență medie de 6.0 puncte de rating și 12.0% share.

PUBLICUL NATIONAL 

La nivel național, PRO TV rămâne și de această dată lider, cu o audiență medie de 19.6 puncte de rating și 38.5% share, locul secund, Kanal D înregistrând 5.7 puncte de rating și 11.3% share.

Audiente 17 aprilie ROMANII AU TALENT PRO TV


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.