Connect with us
Reclame

Show-ului “Te pui cu blondele?” care l-a avut ca invitat pe cel mai iubit actor român din toate timpurile, Florin Piersic, a fost miercuri seara lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.

Ediția în care celebrul actor și-a sărbătorit ziua de naștere a adunat în fața micilor ecrane 3.261.000 de telespectatori, în minutul de maximă audienţă, de la ora 21.46.

PUBLICUL NATIONAL

Așadar, Antena 1 s-a situat pe primul loc la nivelul publicului din toată țara și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20.29 – 23.32) o audiență medie de 12,2 puncte de rating și o cotă de piață de 24,2 %, mai mult decât dublu față de PRO TV, situat al treilea, cu doar 5,5 puncte de rating si 10,9 % cota de piață. Pe locul al doilea s-a aflat Kanal D, cu 7,6 puncte de rating și o cotă de piață de 15,1 %.

PUBLICUL URBAN 

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din mediul urban, cu o audiență medie de 11,5 puncte de rating si 22,9 % cota de piată, cu valori duble și aici față de PRO TV, care a înregistrat 5,5 puncte de rating și 11 % cota de piață. Pe locul II s-a situat Kanal D, cu 7 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

PUBLICUL COMERCIAL 

De asemenea, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu 8,7 puncte de rating și 21,7 % cota de piață, urmată de Pro TV, cu 7,6 puncte de rating și 18,9 % cota de piață.

Miercuri seara, la Antena 1, în emoționanta ediție prezentată de Dan Negru, Florin Piersic a pierdut confruntarea pe teme de cultură generală cu cele 50 de blonde din platou, dar a câștigat un loc în inimile tuturor, pentru totdeauna.

Florin Piersic si Dan Negru

Florin Piersic si Dan Negru

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending