Connect with us

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marţi, 1 decembrie 2015, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional. În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL COMERCIAL

PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani – 5.5% rating şi 22.1% share, în timp ce principalul concurent s-a clasat pe locul secund cu 3.5% rating şi 14% share. Kanal D a ocupat locul 3 cu 1.7% rating şi 7% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. Locul 6 în clasamentul general a fost adjudecat de TVR 1, care a totalizat 0.5% rating şi 1.9% share. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV - 1 decembrie 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

[nextpage title=”CIFRE PENTRU PUBLICUL URBAN PE URMATOAREA PAGINA!”]

PUBLICUL URBAN

PRO TV s-a clasat pe locul 1 cu o medie de 4.6% rating şi 16% share, urmat de locul 2 Antena 1 – 3.3%rating şi 11.4% share. Kanal D şi Antena 3 au înregistrat aceleaşi cifre – 2.3% rating cu 8% share şi respectiv 7.8% share. România TV, locul 5 urmat de TVR 1. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL URBAN GENERAL

Audiente TV - 1 decembrie 2015 (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

[nextpage title=”cifre pentru publicul national pe urmatoarea pagina!”]

PUBLICUL NATIONAL 

PRO TV a condus şi la nivelul publicului naţional cu o medie de 4.3% rating şi 15.1% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 3.3% rating şi 11.7% share. Kanal D a obţinut 2.5% rating şi 8.8% share, urmat de Antena 3 şi România TV. TVR 1, locul 6 cu un total de 1.4% rating şi 4.8% share. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 DECEMBRIE 2015, PUBLICUL URBAN GENERAL

Audiente TV - 1 decembrie 2015 (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

IN Trending