RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate luni, 1 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18.3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3.4% rating şi 18.4% share, în timp ce Antena 1 a ocupat locul secund cu 2.7% rating şi 14.8% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 7.3% share, iar postul de ştiri Antena 3 a revenit pe locul 4. Acasă, locul 5 cu 0.7% rating şi 3.7% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 26 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 28 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 27 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!