În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 50.7% rating. PRO TV s-a clasat în fruntea topului cu 15.2% rating şi 30% share şi a continuat şi pe intervalul orar 22:00-24:00. Antena 1 a ocupa poziţia secunda cu 6.3% rating şi 12.5% cota de piaţă, urmat de Kanal D cu 4.1% rating şi 8.1% share. Prima TV s-a clasat pe locul 4, iar Antena 3 a prins locul 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 19:00-24:00, 1 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 26 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 27 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 28 februarie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: PRO TV
CITESTE SI:
-
Transformările de la „Te cunosc de Undeva” au plasat Antena 1 în poziţia de lider de audienţă la nivelul publicului urban. Câţi telespectatori au urmărit emisiunea?
-
PREMIERĂ Andreea Esca va prezenta emisiunea de radio, „La Radio”
-
GRILĂ. Ce vedem în această săptămână în PRIME TIME la PRO TV şi Antena 1