Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 1 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 23,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a condus topul cu o cifră medie de 4,5% rating şi 19,3% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3% rating şi 12,9% share. Antena 3 s-a menţinut pe locul 3 cu 1,5% rating 6,3% share, urmat de Kanal D şi Prima TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 1 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 48,1% rating. PRO TV a fost lider incontestabil de audienţa cu 13,1% rating şi 27,2% share, în timp ce Antena 1 a obţinut 4,9% rating şi 10,1% share. Pe locul 3 s-a clasat Prima TV cu 3,1% rating şi 6,3% share, urmat de Antena 3 şi Kanal D, locul 5.

teledon-colectiv-INTACT

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 48,1% rating. PRO TV a fost lider incontestabil de audienţa cu 13,1% rating şi 27,2% share, în timp ce Antena 1 a obţinut 4,9% rating şi 10,1% share. Pe locul 3 s-a clasat Prima TV cu 3,1% rating şi 6,3% share, urmat de Antena 3 şi Kanal D, locul 5.

Noua ne pasa campanie PRO TV

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 1 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 1 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending