RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate duminică, 10 mai 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 25,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3% rating şi 11,5% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2,7% rating şi 10,4% share, urmat de postul România TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media s-a clasat pe locul 3 cu 1,7% rating şi 6,6% share. Antena 3 şi Kanal D au înregistrat aproape aceleaşi cifre de audienţă!
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 10 mai 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 16:00-18:00
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 6 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 7 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 5 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!