RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 10 martie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a ocupat primul loc în clasamentul prezentat cu 3.5% rating şi 18.2% share, cifre mai mici decât media staţiei. Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3.1% rating şi 15.9% share, în timp ce locul 3 clasat, Kanal D a cumulat o audienţă medie de 1.6% rating şi 8.3% share. Antena 3 rămâne pe locul 4, urmat de postul Acasă.
[sam id=”14″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 10 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 7 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 8 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 9 martie 2015
Grafice cu cifre pe mai multe intervale orare pe urmatoarea pagina!