Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 10 martie. În intervalul Acces, PRO TV cu Măruţa a fost peste Antena 1 cu Simona Gherghe. Cine a câştigat seara în bucătărie? Clasamentul zilei, aici!

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 10 martie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate). 

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a ocupat primul loc în clasamentul prezentat cu 3.5% rating şi 18.2% share, cifre mai mici decât media staţiei. Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3.1% rating şi 15.9% share, în timp ce locul 3 clasat, Kanal D a cumulat o audienţă medie de 1.6% rating şi 8.3% share. Antena 3 rămâne pe locul 4, urmat de postul Acasă.

[sam id=”14″ codes=”true”]

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 10 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 10 martie 2015 - publicul comercial (1)

Grafice cu cifre pe mai multe intervale orare pe urmatoarea pagina!

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. andrei-constantin

    12 martie 2015 at 12:23

    market share destul de bun pentru teo .

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending