Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 10 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 18.7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3,2% rating şi 17,3% share, iar Antena 1 a înregistrat aceleaşi cifre – 3,2% rating şi 17,2% share. Kanal D, locul 3 cu 1,5% rating şi 7,8% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 10 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 10 nov 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 272.2% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu 5.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 a fost adjudecat de PRO TV cu 3.8% rating şi 13.9% share. Antena 3 a obţinut locul 3 cu 1.9% rating şi 7% share. Kanal D, locul 4, iar România TV, locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu o medie de 8% rating şi 22.4% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 5.2% rating şi 14.4 share. Ştirile Kanal D, au obţinut 3.1% rating şi 8.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.7% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Masterchef – 8.6% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 cu 5.8% rating şi 13.6% share (Şerifi de România), Pe locul 3 s-a clasat la mică diferenţă de Antena 1, Kanal D cu serialul turcesc “Furtună pe bosfor” – 5.5% rating şi 12.8% share. Antena 1 şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar.

SERIFI DE ROMANIA ANTENA 1

SERIFI DE ROMANIA
ANTENA 1

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 272.2% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu 5.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 a fost adjudecat de PRO TV cu 3.8% rating şi 13.9% share. Antena 3 a obţinut locul 3 cu 1.9% rating şi 7% share. Kanal D, locul 4, iar România TV, locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 35.9% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu o medie de 8% rating şi 22.4% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 – 5.2% rating şi 14.4 share. Ştirile Kanal D, au obţinut 3.1% rating şi 8.6% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.7% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Masterchef – 8.6% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 cu 5.8% rating şi 13.6% share (Şerifi de România), Pe locul 3 s-a clasat la mică diferenţă de Antena 1, Kanal D cu serialul turcesc “Furtună pe bosfor” – 5.5% rating şi 12.8% share. Antena 1 şi Acasă au continuat topul pe acest tronson orar.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 10 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 10 nov 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

 

Comentarii

comments

IN Trending