Audiențe TV 11 februarie. Pro TV și Antena 1, cifre aproape egale pe toată ziua. Cine a fost lider: Știrile Pro TV sau Observatorul?

6
1437

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 11 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi o cotă de piaţă de 17.9%, în timp ce principalul competitor, Antena 1 a avut audienţe asemănătoare, mai exact, 3.6% rating şi o cotă de piaţă de 16.6. Kanal D s-a clasat din nou pe locul 3, urmat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 1.5% rating şi 6.7% share. Ultima poziţie din top a fost adjudecata de Acasă.

În intervalul 17:00-19:00, TTV- 31.7% rating, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 23.6% share, în timp ce Pro TV a înregistrat 19.8% share. Kanal D cu Teo Show a cumulat 7.3% share, fiind pe locul 3 urmat de Antena 3 cu 5.9% share şi Acasă 3.8% share.

În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44.9% rating, Ştirile Pro TV s-au clasat cum era de aşteptat pe prima poziţie cu 10.5% rating şi 23.4% share, în timp ce locul 2 a fost ocupat de Observatorul de la Antena 1 cu 7.6% rating şi 17% cota de piaţă. Acasă s-a clasat pe locul 3 cu serialul Puterea destinului cu 7% rating şi 15.5% cota de piaţă. Locul 4 a fost ocupat de Ştirile Kanal D, iar ultima poziţie din top a fost adjudecata de Antena 3.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 49.7% rating. Pro TV a totalizat 10% rating şi 20.1% share, locul 2 – Antena 1 cu 6.2% şi 12,4% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D, urmat de Acasă şi Antena 3 care reuşeşte din nou să fie în acest interval orar în top.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Comentarii