Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiențe TV 11 februarie. Pro TV și Antena 1, cifre aproape egale pe toată ziua. Cine a fost lider: Știrile Pro TV sau Observatorul?

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 11 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi o cotă de piaţă de 17.9%, în timp ce principalul competitor, Antena 1 a avut audienţe asemănătoare, mai exact, 3.6% rating şi o cotă de piaţă de 16.6. Kanal D s-a clasat din nou pe locul 3, urmat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 1.5% rating şi 6.7% share. Ultima poziţie din top a fost adjudecata de Acasă.

În intervalul 17:00-19:00, TTV- 31.7% rating, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 23.6% share, în timp ce Pro TV a înregistrat 19.8% share. Kanal D cu Teo Show a cumulat 7.3% share, fiind pe locul 3 urmat de Antena 3 cu 5.9% share şi Acasă 3.8% share.

În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44.9% rating, Ştirile Pro TV s-au clasat cum era de aşteptat pe prima poziţie cu 10.5% rating şi 23.4% share, în timp ce locul 2 a fost ocupat de Observatorul de la Antena 1 cu 7.6% rating şi 17% cota de piaţă. Acasă s-a clasat pe locul 3 cu serialul Puterea destinului cu 7% rating şi 15.5% cota de piaţă. Locul 4 a fost ocupat de Ştirile Kanal D, iar ultima poziţie din top a fost adjudecata de Antena 3.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 49.7% rating. Pro TV a totalizat 10% rating şi 20.1% share, locul 2 – Antena 1 cu 6.2% şi 12,4% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D, urmat de Acasă şi Antena 3 care reuşeşte din nou să fie în acest interval orar în top.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Comentarii

6 Comments

6 Comments

  1. Avatar

    Florin

    13 februarie 2015 at 14:17

    mile : filmul de ieri de pe Protv are vreo 80 la suta cronici bune. Deci vezi ca filme cu Van Damme mai multe sunt pe Antena 1. Protv se pregateste sa dea Reteaua de socializare, 12 ani de sclavie, filme de Oscar.

  2. Avatar

    Florin

    13 februarie 2015 at 01:48

    eu sunt curios ce se intampla de saptamana viitoare cu Sunt celebru. Nu ma asteptam la doua ore zilnic. Mi se pare prea mult.

  3. Avatar

    pickaboo.ro

    12 februarie 2015 at 15:20

    Se pare ca Antena 1 incepe sa recupereze teren…

    • Avatar

      Florin

      12 februarie 2015 at 17:14

      Iulian si pickaboo Observatorul e dependent de Acces direct. Momentan nu poate fi vorba de recuperare. Intrleg ca audienta filmului de ieri de la Pro a fost asa mare ca Antena nu s a mai putut lauda ca a batur Stirile Protv de noapte cu Te pui cu blondele. :))

      • Avatar

        Iulian

        12 februarie 2015 at 20:40

        Audienta a fost doar de la 20.00-22.00, Stirile de noapte nici nu incepusera!

        • Avatar

          Florin

          13 februarie 2015 at 01:46

          @Iulian : saptamana asta e prima oara când nu sunt prezentate audientele de la Te pui cu blondele, care nu se termina la 22. In general, dupa anuntarea acestor audiente in care pe intervalul 20-22 Protv era lider, aparea o stire care suna a comunicat Antena 1 in care eram anuntati ca Te pui cu blondele a fost lider pe nu stiu ce target si ca emisiunea a avut minutul de aur pe la 22:50 când la Protv erau Stirile Protv de noapte. Practic, antenistii se laudau ca emisiunea lor bate nu produsul de prime time al Protv, ci Stirile noptii. Saptamana asta nu a mai fost cazul pentru ca probabil Te pui cu blondele nu a mai reusit sa fie lider nici macar pe un target.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0