AUDIENȚE TV
Audiențe TV 11 februarie. Pro TV și Antena 1, cifre aproape egale pe toată ziua. Cine a fost lider: Știrile Pro TV sau Observatorul?

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 11 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi o cotă de piaţă de 17.9%, în timp ce principalul competitor, Antena 1 a avut audienţe asemănătoare, mai exact, 3.6% rating şi o cotă de piaţă de 16.6. Kanal D s-a clasat din nou pe locul 3, urmat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 1.5% rating şi 6.7% share. Ultima poziţie din top a fost adjudecata de Acasă.
În intervalul 17:00-19:00, TTV- 31.7% rating, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 23.6% share, în timp ce Pro TV a înregistrat 19.8% share. Kanal D cu Teo Show a cumulat 7.3% share, fiind pe locul 3 urmat de Antena 3 cu 5.9% share şi Acasă 3.8% share.
În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44.9% rating, Ştirile Pro TV s-au clasat cum era de aşteptat pe prima poziţie cu 10.5% rating şi 23.4% share, în timp ce locul 2 a fost ocupat de Observatorul de la Antena 1 cu 7.6% rating şi 17% cota de piaţă. Acasă s-a clasat pe locul 3 cu serialul Puterea destinului cu 7% rating şi 15.5% cota de piaţă. Locul 4 a fost ocupat de Ştirile Kanal D, iar ultima poziţie din top a fost adjudecata de Antena 3.
În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 49.7% rating. Pro TV a totalizat 10% rating şi 20.1% share, locul 2 – Antena 1 cu 6.2% şi 12,4% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D, urmat de Acasă şi Antena 3 care reuşeşte din nou să fie în acest interval orar în top.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 8 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 9 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 10 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
AUDIENȚE DE NOAPTE 10 februarie. Antena 1- lider pe comercial, Antena 3 – lider pe urban și național. Pe ce loc au fost Kanal D și Pro TV?
TOP Audienţe TV Posturi de Ştiri. Antena 3 conduce la nivelul publicului naţional şi urban, urmat de România TV. Pe ce loc se afla Digi 24?
Noul sezon Te cunosc de Undeva are marea premieră, sâmbătă la Antena 1
Comentarii
Powered by Facebook Comments
Lasă un răspuns
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- ADVERTORIALE5 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
- Program TV7 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20-26 Iunie 2022
- Program TV5 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 24 – 30 iunie 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 20 – 26 iunie 2022
Florin
13 februarie 2015 at 14:17
mile : filmul de ieri de pe Protv are vreo 80 la suta cronici bune. Deci vezi ca filme cu Van Damme mai multe sunt pe Antena 1. Protv se pregateste sa dea Reteaua de socializare, 12 ani de sclavie, filme de Oscar.
Florin
13 februarie 2015 at 01:48
eu sunt curios ce se intampla de saptamana viitoare cu Sunt celebru. Nu ma asteptam la doua ore zilnic. Mi se pare prea mult.
pickaboo.ro
12 februarie 2015 at 15:20
Se pare ca Antena 1 incepe sa recupereze teren…
Florin
12 februarie 2015 at 17:14
Iulian si pickaboo Observatorul e dependent de Acces direct. Momentan nu poate fi vorba de recuperare. Intrleg ca audienta filmului de ieri de la Pro a fost asa mare ca Antena nu s a mai putut lauda ca a batur Stirile Protv de noapte cu Te pui cu blondele. :))
Iulian
12 februarie 2015 at 20:40
Audienta a fost doar de la 20.00-22.00, Stirile de noapte nici nu incepusera!
Florin
13 februarie 2015 at 01:46
@Iulian : saptamana asta e prima oara când nu sunt prezentate audientele de la Te pui cu blondele, care nu se termina la 22. In general, dupa anuntarea acestor audiente in care pe intervalul 20-22 Protv era lider, aparea o stire care suna a comunicat Antena 1 in care eram anuntati ca Te pui cu blondele a fost lider pe nu stiu ce target si ca emisiunea a avut minutul de aur pe la 22:50 când la Protv erau Stirile Protv de noapte. Practic, antenistii se laudau ca emisiunea lor bate nu produsul de prime time al Protv, ci Stirile noptii. Saptamana asta nu a mai fost cazul pentru ca probabil Te pui cu blondele nu a mai reusit sa fie lider nici macar pe un target.