Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiențe TV 11 februarie. Pro TV și Antena 1, cifre aproape egale pe toată ziua. Cine a fost lider: Știrile Pro TV sau Observatorul?

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 11 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 3.9% rating şi o cotă de piaţă de 17.9%, în timp ce principalul competitor, Antena 1 a avut audienţe asemănătoare, mai exact, 3.6% rating şi o cotă de piaţă de 16.6. Kanal D s-a clasat din nou pe locul 3, urmat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 1.5% rating şi 6.7% share. Ultima poziţie din top a fost adjudecata de Acasă.

În intervalul 17:00-19:00, TTV- 31.7% rating, Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe prima poziţie cu 23.6% share, în timp ce Pro TV a înregistrat 19.8% share. Kanal D cu Teo Show a cumulat 7.3% share, fiind pe locul 3 urmat de Antena 3 cu 5.9% share şi Acasă 3.8% share.

În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44.9% rating, Ştirile Pro TV s-au clasat cum era de aşteptat pe prima poziţie cu 10.5% rating şi 23.4% share, în timp ce locul 2 a fost ocupat de Observatorul de la Antena 1 cu 7.6% rating şi 17% cota de piaţă. Acasă s-a clasat pe locul 3 cu serialul Puterea destinului cu 7% rating şi 15.5% cota de piaţă. Locul 4 a fost ocupat de Ştirile Kanal D, iar ultima poziţie din top a fost adjudecata de Antena 3.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 49.7% rating. Pro TV a totalizat 10% rating şi 20.1% share, locul 2 – Antena 1 cu 6.2% şi 12,4% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D, urmat de Acasă şi Antena 3 care reuşeşte din nou să fie în acest interval orar în top.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 11 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
6 Comments

6 Comments

  1. Florin

    13 februarie 2015 at 14:17

    mile : filmul de ieri de pe Protv are vreo 80 la suta cronici bune. Deci vezi ca filme cu Van Damme mai multe sunt pe Antena 1. Protv se pregateste sa dea Reteaua de socializare, 12 ani de sclavie, filme de Oscar.

  2. Florin

    13 februarie 2015 at 01:48

    eu sunt curios ce se intampla de saptamana viitoare cu Sunt celebru. Nu ma asteptam la doua ore zilnic. Mi se pare prea mult.

  3. pickaboo.ro

    12 februarie 2015 at 15:20

    Se pare ca Antena 1 incepe sa recupereze teren…

    • Florin

      12 februarie 2015 at 17:14

      Iulian si pickaboo Observatorul e dependent de Acces direct. Momentan nu poate fi vorba de recuperare. Intrleg ca audienta filmului de ieri de la Pro a fost asa mare ca Antena nu s a mai putut lauda ca a batur Stirile Protv de noapte cu Te pui cu blondele. :))

      • Iulian

        12 februarie 2015 at 20:40

        Audienta a fost doar de la 20.00-22.00, Stirile de noapte nici nu incepusera!

        • Florin

          13 februarie 2015 at 01:46

          @Iulian : saptamana asta e prima oara când nu sunt prezentate audientele de la Te pui cu blondele, care nu se termina la 22. In general, dupa anuntarea acestor audiente in care pe intervalul 20-22 Protv era lider, aparea o stire care suna a comunicat Antena 1 in care eram anuntati ca Te pui cu blondele a fost lider pe nu stiu ce target si ca emisiunea a avut minutul de aur pe la 22:50 când la Protv erau Stirile Protv de noapte. Practic, antenistii se laudau ca emisiunea lor bate nu produsul de prime time al Protv, ci Stirile noptii. Saptamana asta nu a mai fost cazul pentru ca probabil Te pui cu blondele nu a mai reusit sa fie lider nici macar pe un target.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending