RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 11 martie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 19.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc, însă cu cifre mai mici faţă de săptămâna trecută, mai exact 3.8% rating şi 19.3% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a cumulat la nivelul întregii zile 3.3% rating şi 16.8% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1.6% rating şi 8% share. Antena 3, rămâne în clasament pe locul 4, urmat de postul Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 11 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 8 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 9 martie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 10 martie 2015
Grafice cu cifre pe mai multe intervale orare pe urmatoarea pagina!