Connect with us
 

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 11 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a revenit în poziţia de lider de audienţa cu 3.7% rating şi 21.1% share, în timp ce principalul concurent a totalizat 2.6% rating şi 14.7% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 7.4% share, urmat de postul Antena 3 şi Naţional TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc “Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.

Un destin la rascruce KANAL D

Un destin la rascruce
KANAL D

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 11 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vali Bărbulescu a părăsit Ferma – Un nou început! Show-ul, lider de audienta!

Published

on

 

Vali Bărbulescu a părăsit show-ul aseară la primul său duel de când a intrat în Ferma – Un nou Început!. În urma duelului, Vali a fost eliminat de Silviu Țolu, cel care până acum nu a reușit încă să devină fermier șef și le-a demonstrat colegilor săi cât de puternic l-a făcut ferma. În arena de duel, telespectatorii au văzut o luptă strânsă între doi bărbați puternici. Astfel că modelul  internațional Silviu Țolu rămâne în lupta pentru marele premiu de 50.000 mii euro.

Pentru bandiți, a fost momentul în care gașca de șase s-a destrămat. Chiar dacă de la intrarea în fermă au observat că unii s-au distanțat de promisiunea făcută înainte să plece din cabană, plecarea lui Vali poate reprezenta și dezbinarea totală a găștii bandiților.

Săptămâna viitoare, miercuri și joi de la 21:30, Ferma – Un nou început! aduce începutul unei idile între Brigitte și Florin Pastramă la care concurenții nu se așteptau!

 

Ferma – Un nou început!, lider absolut de audiență cu ediția de joi seară!

Ediția de joi seară a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public: comercial, urban și național. Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 – 49 de ani, Ferma – Un nou început! a obținut 8.3 puncte de rating și 27.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat cifre de două ori mai mici, cu numai 4.0 puncte de rating și 13.2% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de români au urmărit aventurile concurenților din fermă.

Edițiile Ferma Un nou început! de săptămâna aceasta sunt disponibile integral pe protvplus.ro. Conținutul disponibil pe platforma PRO TV Plus poate fi embed-uit folosind linkul de iframe din platformă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aventurile de la Asia Express, audiente de lider pentru Capatos!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediția „Xtra Night Show”, prezentată de Dan Capatos, alături de Cătălin Bordea și DJ Vika Jigulina, a fost marți seara lider de audiență pe publicul comercial și în mediul urban.

Emisiunea care i-a avut ca invitați pe Ana Morodan și Adrian Teleșpan, proaspăt eliminați din  cursa la “Asia Express – Drumul Elefantului“, și bunii lor prieteni din concurs, Cocuța și Bogdan Boantă, a adunat în fața micilor ecrane 604.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 23:31.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:31 – 01:04) o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 22,6%, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating și 18,7% cota de piață și de Kanal D, cu 1,3 puncte de rating și 9,5% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 2,4 puncte de rating și o cotă de piață de 13,8%, urmată de Antena 3, cu 2,2 puncte de rating și 12,7% cota de piață și de Pro TV, cu 2 puncte de rating și 11,8% cota de piață.

Marți seara, la „Xtra Night Show, Morodan  și Teleșpan au povestit despre momentul eliminării din cel mai dur reality, “Asia Express – Drumul Elefantului”, după o etapă fabuloasă, și probe deosebit de dificile, la sfârșitul cărora Morodan a jurat că nu va mai țipa niciodată la oamenii care lucrează la un call center. “Eram la capătul răbdării!”, i-a spus Teleșpan lui Capatos.

Eliminarea lui Morodan și Teleșpan, considerați sarea și piperul competiției, i-a întristat pe concurenții care au rămas în cursă, în special pe bunii lor prieteni, Cocuța și Bogdan Boantă. “Noi am plâns foarte tare.”, spune Cocuța.

 

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National                            

Perioada 19 martie 2019               

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Cennet” și “Femeie în înfruntarea destinului”, de la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL
 

Serialele turcești Cennet și Femeie în înfruntarea destinului“ au început în forță săptămâna la Happy Channel, clasând postul de televiziune pe primul loc în clasamentul stațiilor tv destinate femeilor,  dar și pe poziția a patra în top all channels.

Luni seara (18 martie),  Cennet (Almila Ada) a descoperit cine este femeia care i-a dat viață și care la scurt timp a abandonat-o. Pe intervalul 18:01-20.00, când a fost difuzat serialul, Happy Channel a ocupat primul loc pe nișa stațiilor tv pentru femei, cu vârsta între 18 și 49 de ani, de la orașe,  înregistrând o cotă de piață de 5% și un rating mediu de 1.3 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Diva, cu o cotă de piață de 3.8% și un rating mediu de 0.9 procente. “Cennet” i-a adus postului Happy Channel, pe intervalul difuzării, și  locul al patrulea în top all channels.

În prima zi a acestei săptămâni, în intervalul orar 20.00-22.00, serialul “Femeie în înfruntarea destinului” a ocupat primul loc în clasamentul televiziunilor pentru femei, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban, înregistrând o cotă de piață de 7.4% și un rating mediu de 3.1 procente. Pe această nișă, Happy Channel a fost urmat de postul Diva , care a obținut o cotă de piață de 1.5% și un rating mediu de 0.6 procente. Și pe acest interval Happy Channel și-a menținut poziția a patra în top all channels.

După ce au empatizat cu povestea impresionantă a lui Bahar (Özge Özpirinçci) în primul sezon, telespectatorii pot urmări acum în exclusivitate continuarea “Femeie în înfruntarea destinului”, în cea de-a doua parte a serialului, care se difuzează la Happy Channel, în fiecare luni și marți, de la ora 20.00. A fost despărțită pentru o lungă perioadă de Sarp Çesmeli(Caner Cindoruk), crezându-l în acest timp mort pe bărbatul iubit și, totodată, pe tatăl copiilor ei, iar acum când drumurile lor s-au intersectat din nou, universul lui Bahar este dat peste cap.  În episodul pe care Happy Channel îl va difuza în această seară, începând cu ora 20.00, din cel de-al doilea sezon al producției, Bahar va ajunge față-n față cu cealaltă femeie din viața lui Sarp. Cum va decurge întâlnirea lor, ce se va întâmpla cu povestea de dragoste dintre Bahar și Sarp, dacă cei doi vor reuși să treacă peste probleme și să-și clădească un nou viitor împreună, telespectatorii pot afla urmărind povestea serialului.

Difuzate în exclusivitate la Happy Channel, cel de-al doilea sezon “Femeie în înfruntarea destinului” poate fi urmărit, în fiecare luni și marți, între orele 20.00 22.00, iar Cennet, care se apropie de final, de luni până vineri, de la ora 18.00 până la 20.00.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

18-Martie-19

Target: Femei 18-49 Urban     

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending