Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 11 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a revenit în poziţia de lider de audienţa cu 3.7% rating şi 21.1% share, în timp ce principalul concurent a totalizat 2.6% rating şi 14.7% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 7.4% share, urmat de postul Antena 3 şi Naţional TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.

Visuri la Cheie PRO TV

Visuri la Cheie
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.

Un destin la rascruce KANAL D

Un destin la rascruce
KANAL D

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 11 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending