RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 11 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 17.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a revenit în poziţia de lider de audienţa cu 3.7% rating şi 21.1% share, în timp ce principalul concurent a totalizat 2.6% rating şi 14.7% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 7.4% share, urmat de postul Antena 3 şi Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 4 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 5 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 6 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 7 noimebrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 8 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 9 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 10 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 23.1% rating. PRO TV cu La Măruţa a fost lider de audienţa cu 4.5% rating şi 19.3% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1 – 4.3% rating şi 18.4% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.1% rating şi 4.7% share (cifre sub media staţiei). Antena 3 a obţinut locul 4, urmat de postul de nişa Pro Cinema.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 33.3% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 8.3% rating şi 25.1% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.7% rating şi 14.1% share, iar Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.1% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu show-ul Visuri la Cheie – 10.3% rating şi 25% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 5.6% rating şi 13.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc „Un destin la răscruce” – 3.8% rating şi 9.2% share, urmat de Naţional TV şi Prima TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 4 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 5 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 6 noiembrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 7 noimebrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 8 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 9 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 10 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
Program TV3 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 01 – 07 aprilie 2024
-
AUDIENȚE TV7 zile ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău