Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 12 februarie. Acasă TV, lider de audienţă în Prime Time, iar Ştirile PRO TV pentru prima dată, locul 3. Cum arată clasamentul final?

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 12 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a înregistrat cifre aproape egale ca principalul concurent Antena 1. Astfel, Pro TV a totalizat 3.9% rating şi o cotă de piaţă de 18.3% share, în timp ce Antena 1 a cumulat 3.6% rating şi o cotă de piaţă de 16.9% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D cu 1.7% rating şi o cotă de piaţă de 8% share. Locul 4 a fost adjudecat de Antena 3 care totalizează cifre de top, iar locul 5 Acasă.

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 31% rating, Antena 1 cu “Acces Direct” a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare cu 7.5% rating şi o cotă de piaţă de 24.3% share, în timp ce PRO TV cu Ştirile de la ora 17 şi emisiunea “La Măruţa” s-a clasat pe locul 2 cu cifre mai mici de 5.4% rating şi 17.3% share. “Teo Show” de la Kanal D a totalizat 2% rating şi 6.5% share, iar Antena 3 a cumulat pe intervalul menţionat, 2% rating şi 6.3% share. Ultima poziţie a clasamentului a fost ocupată de Prima TV.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV- 42.5% rating, Acasă TV cu serialul “Puterea Destinului” s-a clasat pe prima poziţie la nivelul publicului comercial din mediul urban cu 8% rating şi o cotă de piaţă de 18.8% share. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă cu 7.8% rating şi o cotă de piaţă de 18.3% share, în timp ce Ştirile PRO TV pentru prima dată s-au clasat pe locul 3 cu 7.3% rating şi 17.2% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 4, urmat de Ştirile Kanal D.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 48.3% rating, Pro TV şi-a luat revanşa şi s-a clasat pe prima poziţie cu 21.2% share (filmul PRO), urmat de Antena 1 cu 14.5% share (Burlacul), locul 3 a fost adjudecat de Acasă TV (Serialele: Puterea Destinului + Înger păzitor), Kanal D, locul 4 (serialul Yaman) şi Antena 3, locul 5 cu 4.9% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 12 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 12 februarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 12 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 12 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Acasă TV

CITESTE SI:

Comentarii

3 Comments

3 Comments

  1. Avatar

    Florin

    13 februarie 2015 at 21:17

    @Ana Maria : sigur nu e un caz izolat cu Acces direct. e de ceva vreme treaba asta. In ianuarie am observat insa ca diferenta nu a mai fost asa mare si Acces direct nu a mai avut recorduri. Parerea mea personala este ca Maruta nu mai este ce a fost ca moderator. Cred ca a facut o greseala când s-a indepartat de industria muzicala. Cat despre faptul ca Protv vinde la pret mult mai mare punctul de audienta, asta se intampla pentru ca este lider detasat in general. Conteaza sa isi pastreze pozitia asta, iar punctul sensibil este intervalul 17-19. Se stie asta prea bine si uneori se vede asta si in audientele de la 19.

    @ mile : care e treaba cu tine? te bucuri ca Observator este peste Stirile Protv? S-a mai intamplat. Multumeste-i Simonei.

    @ Iulian : nu e prima oara când se intampla, dar da, se intampla asa rau ca unii se bucura de parca ar veni Iisus pe pamant.

    • Avatar

      Iulian

      15 februarie 2015 at 12:57

      Keep calm ca nu ma bucur ca a batut OBSERVATORUL Stirile PROTV, am fost uimit pentru ca StirileProTV sunt in fiecare seara din 2015 lider.

  2. Avatar

    Florin

    13 februarie 2015 at 14:38

    cum poti sa o ai pe Simona sa iti faca toata treaba si tu tot pe locul 2 sa te gasesti la sfarsitul zilei? Simona ar trebui sa ceara cam cat are Esca, acum cat merge. Maruta nu trebuie sa mai invite vedete ca Loredana, ca pe tronsonul asta astea nu mai fac fata.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0