AUDIENȚE TV
AUDIENTE TV 12 ianuarie. Acasa TV intre in top 5 dupa ce a inceput sa difuzeze serialul Puterea Destinului. Cine a fost lider?

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, vineri 9 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49. (cifrele care conteaza pentru publicitate)
La nivelul intregii zile, PRO TV a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu 4.3% rating si o cota de piata de 21.2% share, in timp ce postul clasat pe locul 2, Antena 1 a cumulat 3.5% rating si o cota de piata de 17.5% share. Kanal D, locul 3 cu 1.8% rating si o cota de piata de 8.7% share, cifre mai mari decat in weekend.
Remarcam ca la nivelul intregii zile, Acasa TV a intrat in Top 5 cu 0.7% rating si 3,3% cota de piata, este pentru prima data anul acesta cand postul din portofoliul PRO inregistreaza audiente semnificative, devansand Prima TV.
Pe intervalul 17:00-19:00 atunci cand sunt difuzate emisiunile magazin, La Maruta, Acces Direct si Teo Show, Pro Tv a fost lider cu 6.7% rating si o cota de piata de 23.8% share, iar Antena 1 a cumulat cifre asemanatoare de 6.4% rating si 22.6% share. Teo Show a inregistrat audiente mai mari de 2.3% rating si 8.3% share.
Pe intervalul Stirilor 19:00 -20:00 Pro Tv a inregistrat ce mai mare audienta de 10.1% rating si o cota de piata de 26.3% share. Kanal D a inregistrat audiente mai mari pe acest interval atunci cand sunt difuzate Stirile, astfel postul turcesc a inregistrat 4% rating si 10,4% cota de piata. Acasa TV cu prima difuzare a serialului turcesc „Puterea Destinului” (recent mutat de pe PRO TV) a inregistrat audiente la jumatate fata de cand era difuzat pe PRO TV, de 4% rating si 10,4% share.
Pe intervalul 20:00- 22:00, PRO TV a difuzat filmul artistic Demon pe doua roti, si a fost lider cu 10.8% rating si 23.2% share, in timp ce Antena 1 a cumulat 7.1% rating si 15.3% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 12 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 11 ianuarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 12 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
Primul număr al reviste Charlie Hebdo după atacurile teroriste îl va avea pe copertă pe profetul Mahomed!
Maestrul Sebastian Papaiani, invitat special la “Te pui cu blondele?”
ANALIZA. Las Fierbinti, primul episod, urmarit de peste 2,6 milioane de telespectarori. Ce audienta a inregistrat serialul?
Comentarii
Powered by Facebook Comments
- PREMIILE RADAR DE MEDIA3 zile ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA 2022 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- Program TVo săptămână ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 24 – 30 iunie 2022
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20-26 Iunie 2022
- ADVERTORIALEo săptămână ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- RECOMANDARI TV5 zile ago
Program TV azi 27 iunie 2022