RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, vineri 9 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49. (cifrele care conteaza pentru publicitate)
La nivelul intregii zile, PRO TV a fost lider de audienta la nivelul publicului comercial cu 4.3% rating si o cota de piata de 21.2% share, in timp ce postul clasat pe locul 2, Antena 1 a cumulat 3.5% rating si o cota de piata de 17.5% share. Kanal D, locul 3 cu 1.8% rating si o cota de piata de 8.7% share, cifre mai mari decat in weekend.
Remarcam ca la nivelul intregii zile, Acasa TV a intrat in Top 5 cu 0.7% rating si 3,3% cota de piata, este pentru prima data anul acesta cand postul din portofoliul PRO inregistreaza audiente semnificative, devansand Prima TV.
Pe intervalul 17:00-19:00 atunci cand sunt difuzate emisiunile magazin, La Maruta, Acces Direct si Teo Show, Pro Tv a fost lider cu 6.7% rating si o cota de piata de 23.8% share, iar Antena 1 a cumulat cifre asemanatoare de 6.4% rating si 22.6% share. Teo Show a inregistrat audiente mai mari de 2.3% rating si 8.3% share.
Pe intervalul Stirilor 19:00 -20:00 Pro Tv a inregistrat ce mai mare audienta de 10.1% rating si o cota de piata de 26.3% share. Kanal D a inregistrat audiente mai mari pe acest interval atunci cand sunt difuzate Stirile, astfel postul turcesc a inregistrat 4% rating si 10,4% cota de piata. Acasa TV cu prima difuzare a serialului turcesc „Puterea Destinului” (recent mutat de pe PRO TV) a inregistrat audiente la jumatate fata de cand era difuzat pe PRO TV, de 4% rating si 10,4% share.
Pe intervalul 20:00- 22:00, PRO TV a difuzat filmul artistic Demon pe doua roti, si a fost lider cu 10.8% rating si 23.2% share, in timp ce Antena 1 a cumulat 7.1% rating si 15.3% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 12 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 11 ianuarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 12 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
-
Primul număr al reviste Charlie Hebdo după atacurile teroriste îl va avea pe copertă pe profetul Mahomed!
-
Maestrul Sebastian Papaiani, invitat special la “Te pui cu blondele?”
-
ANALIZA. Las Fierbinti, primul episod, urmarit de peste 2,6 milioane de telespectarori. Ce audienta a inregistrat serialul?