Audienţe TV 12 iulie. Antena 1 a fost peste PRO TV la nivelul întregii zile! Ce audienţă a înregistrat Finala Insula Iubirii? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 12 iulie. Antena 1 a fost peste PRO TV la nivelul întregii zile! Ce audienţă a înregistrat Finala Insula Iubirii?

Published

on

Foto Credit: Antena 1

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică 12 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 18,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie, la nivelul întregii zile cu 2,7% rating şi 14,6% share, în timp ce PRO TV s-a clasat pe locul 2 cu 2,6% rating şi 14,3% share. Celelalte posturi tv din top au înregistrat cifre sub 1% rating: Kanal D, Prima TV şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 12 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 31,4% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 6,3% rating şi 20,1% share, urmat de Antena 1, care a difuzat finală reality show-ului Insula Iubirii – 5% rating şi 15,8% share. Kanal D, Acasă şi Naţional TV au cumulat aceleaşi cifre de audienţă, mai exact 1,5% rating şi 4,7% share. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 12 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 12 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. catalin

    14 iulie 2015 at 17:13

    Nu știți voi să calculați. ProTV a fost pe primul loc.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement

IN Trending